Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:09

Oh jaa die hadden ze bij ons ook.. en vers gebakken pistoletjes met ei erop <3 <3
Frisdrank heb ik nooit heel veel gedronken.. nam op de middelbare ook al altijd een flesje water mee en daar deed ik het dan vaak mee :+ Dat is niet veranderd _O-

@Isa; Haha thanks! Dat was ook jaren geleden, toen ik ook net een heeel stuk was afgevallen. Toen was ik ook wel tevreden met mn lijf :D -besides de buikblob, maar die is niet te zien op die foto :'D-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:09

Nadine de rechter foto ziet er echt goed uit!

xNavatu

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:11

Thanks! :D
Ga van t weekend die broek voor de grap weer eens passen als ik 'm nog heb :+

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:12

Tja die buik altijd.. ik verwacht ook nooit een plankje te krijgen := Heb als kind ook altijd al een bolle buik gehad, mijn buik staat zegmaar naar buiten gekeerd ipv naar binnen :') Dat verandert volgens mij ook niet.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:15

Niet echt de meest duidelijke foto's (heb gewoon wat van facebook geplukt). Maar ik was zo:

Afbeelding

En ben nu zo -O- :

Afbeelding

Je ziet het hier volgens mij goed aan mijn armen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:20

Ik ben net foto's van de harde schijf op mijn computer aan het zetten. Ik zal straks ook eens 2 verschillende foto's pakken. Ik ben nu niet dik, maar ik heb gewoon een dikke buik, vetjes op mijn heupen en dikke bovenbenen. Ook mijn bovenarmen mag wel iets vanaf. Voor de rest valt het op het eerste gezicht wel mee.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:20

Nadine, heb je ooit nagedacht dat Bob gewoon heel erg verliefd op je is en je gewoon niet kwijt wilt?

Komt goed Isa :(:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:32

Ja denk dat dat het is.. word tijd dat hij gaat beseffen dat die liefde niet wederzijds is :') :')

Je hebt in ieder geval wel een goede foto als 'doel' zo! :D op die eerste foto heb je een super mooi figuur :j

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:37

:')

Ik hoop dat hij het kan accepteren!

Spoiler:
je negeert mij op de app _O- :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:38

Hebben jullie een app? ik lees al vaker zoiets :P

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:41

Y)(^)

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:44

Ik vind vooral mijn armen en bovenbenen lomp.
Mijn buik is wel redelijk strak, vetpercentage mag daar gewoon omlaag zodat mijn spieren een keertje zichtbaar worden :')
Mijn rug zit dan wel weer vet op? In ieder geval zie je soms een bh bandje iets te goed zitten en bij je heupen zo boven je broek uit. Dat vind ik echt heeeeeeel erg lelijk.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:46

xNavatu schreef:
IsaCalixa schreef:
Bij mij liggen ook nog een aantal heerlijke Rosé biertjes in de koelkast... :=

Maar Kayleigh, moeten mensen die extreem veel sporten (denk aan topsporters) ook niet juist meer eten om de calorieën die zij verbranden weer aan te vullen? Of denk ik nou helemaal verkeerd :+

Ja maar dat is toch een heel ander verhaal.. die mensen zullen ten eerste al niet af willen zetten, willen ten tweede vaak toch ook wel spier kweken, en ten derde denk ik niet dat jij net als hun hele dagen sport, haha. :P

En denk ook aan bouwstoffen zoals eiwitten: die extreme sporters zullen ook hun spierafbraak etc moeten 'genezen' met genoeg eiwitten.

kim345 schreef:
IMANDRA schreef:
Over dat richtlijn gesproken, zag van het weekend een programma waarbij 2 britten klaagden dat ze steeds maar aankwamen. Die vrouw zou volgens haar eigen berekeningen (?) 1400 kcal per dag eten. Het waren er in werkelijkheid 2900 lol. _O-

.

Secret eaters!
Als ik dat kijk heb ik gewoon een dag geen trek meer :')

Had ik zaterdag geen last van :7

@Isa; misschien nu idd gewoon eten als je echt honger hebt/energie nodig hebt, en hier een lering uit trekken voor morgen etc? Dus wat later op de dag een tussendoortje pakken, of middageten / ontbijt wat minder kcal zodat je deze kcal later op de dag kan gebruiken? Maar idd, niet te streng gaan doen anders houd je het niet vol. Keer erboven of eronder maakt niet uit.

In het begin zal je echt wel een keer honger hebben, (ofja, kindjes in Afrika hebben honger, jij hebt trek :') ) maar dan is het gewoon een kwestie van doorzetten. Wordt vanzelf minder, zeker als je ook minder suikers e.d. gaat eten, dan 'kick je af'. En wat Linsey zegt, kauwgom helpt heel goed (je houdt je maag voor de gek zegmaar).

Ik plan meestal mijn ontbijt en middag van tevoren in (ben een heel erg gewoontedier, dus meestal is dit hetzelfde als ik naar school ga. Moet ik ook nog aan werken haha), en avondeten zorg ik dat overal genoeg nog van over heb (macro's) en alles wat ik mis dat komt in mijn laatste tussendoortje 's avonds.

En, als je honger hebt: Komkommer. Hier zit heel weinig in dus kan je vrij veel van eten haha.

gribaldi schreef:
IsaCalixa schreef:
xNavatu, op de foto's in je profiel lijk je helemaal niet (te) dik.. Of ben je inmiddels al op gezond gewicht? :)

Spoiler:
Nadine die is gek joh :')

Spoiler:
Altijd al geweest :j :Y)

Moet bekennen dat ik ook wel eens wat vetjes eraf photoshop in foto's _O-. Best erg eigenlijk.

En ik heb nog steeds geen honger. Moet eigenlijk echt wat eten _O-. Zit pas op 250 :=. Avondeten is er toch zo klaar, eet vanavond nog wel lekker [flink] wat. Lekker tijdens het studeren knabbelen hihi.

@Jierga; laat weten hoe die smaakt :D.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:50

_O-

Haha wel goed eten he Lisa ;)
Ik laat weten hoe hij smaakt *D , zal wel een foto posten straks O:)

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:54

gribaldi schreef:
_O-

Haha wel goed eten he Lisa ;)
Ik laat weten hoe hij smaakt *D , zal wel een foto posten straks O:)

Ik (vr)eet vanavond mn kcal wel, komt wel goed 8-) . Volgens mij had mijn zusje pompoen/speculaas gebakjes gebakken *D

Maarre, over beleg gesproken. Is er lekker (makkelijk) beleg wat zo'n 20kcal per 20 gram is (minder mag altijd) en wat makkelijk mee te nemen is? Behalve kipfilet :7

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:56

kim345 schreef:
Mijn buik is wel redelijk strak, vetpercentage mag daar gewoon omlaag zodat mijn spieren een keertje zichtbaar worden :')
Mijn rug zit dan wel weer vet op? In ieder geval zie je soms een bh bandje iets te goed zitten en bij je heupen zo boven je broek uit. Dat vind ik echt heeeeeeel erg lelijk.

Oh ja :') Muffintop.

Het ergste vind ik persoonlijk een onderkin :r Ik zie het altijd als ik lach op foto's. Floep, daar issie weer.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 16:57

IsaCalixa schreef:
kim345 schreef:

Oh ja :') Muffintop.

Het ergste vind ik persoonlijk een onderkin :r Ik zie het altijd als ik lach op foto's. Floep, daar issie weer.

Ach die zie ik sommige magere mensen ook hebben. Dus daar maak ik me geen zorgen om. Weet een poseer-trucje om die weg te 'halen' dus dat scheelt ook *D

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 17:02

Klopt, dan hebben mensen superslanke benen en dan toch net een randje bij de heupen..
Ik heb het ook niet heel erg maar net genoeg om mezelf eraan te ergeren

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:43

Ging weer iets beter vandaag

O: 1 speltboterham met 2 geklutste eitjes
T: appel
L: 2 spelt boterhammen met kipfilet
T: mandarijn
A: kip kerrie met beetje rijst en wortels (ongeveer 200 gram)
T: 200 gram Skyr met noten en zaden mix van Eat Natural

B: stalwerkzaamheden, fietsen ongeveer 30 minuten

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 18:48

Oke, avondeten hielp ook niet mee met de kcal, mn zusje had niet zo veel zin om te koken dus het zijn boomstammetjes en een maiskolf geworden haha. Zit nu aan de skyr (200gr) met aardbei (86gr) en proteinereep en oreo-chocolate (A)

Hebben jullie ook dat er minder in die skyr potjes zit dan je eruit haalt? Er staat 450gr op maar ik haal er altijd maar 2x 200gr uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 00:26

Oeps. Vandaag een beetje te veel gecheat. Wat gaan drinken met collegas en 2 warme choco met slagroom, 1 glas witte wijn en 1 flesje cola gekocht. Toen ik thuis kwam had mn moeder een glas rose en kaasblokjes en 2 stukjes bros gehad.

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 00:59

Ik wil me hier ook graag melden :)

Merk zelf dat ik wel gezond wil eten/sporten, maar ik zet het niet echt door.. Zonde natuurlijk, dus hopelijk geeft dit topic me een beetje extra motivatie. Mijn valkuil is dat ik echt van eten hou en altijd wel kan eten, dus vooral tips voor een vol gevoel zijn welkom! Wat ik zelf verder fijn vind is om meerdere maaltijden per dag te eten en dan kleinere porties.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 08:33

Mijn planning voor vandaag:

O: muesli met noten en melk
T: pruimen en/of banaan
L: 4 plakken bruin brood
T: half blikje tonijn in olie
A: weet ik nog niet

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 09:13

Eet jij echt alleen plakken bruin brood zonder beleg?
Im zou dat echt niet lekker vinden :P

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 09:20

Mijn planning vandaag:

O: 200 gr Skyr met noten en zaden mix
T: Kiwi
L: 2 speltboterhammen met 20+ kaas
T: ?
A: ?