Reden is dat ik wat olie onderweg heb ivm verjaardagscadeautje; wilde gebruik maken van de namaste actie om wat extra velvety smooth cleansing foam te kopen, en tja, als je dan toch zo'n code hebt voor de olie, waarom niet?
Dag voor de verjaardag kwam ik trouwens kamer binnen, en... hhhmm... waar kwamen al die bubbeltjes vandaan tussen de Rituals flessen op dat plankje? Hey, en het ruikt hier wel heel erg naar de Rituals...
Nou, ik heb dus ook een exploding douche foam gehad. Oeps. Nooit geweten wat een zooi dat oplevert, zeg. Gatsie, overal die gel.
To be fair, ik denk dat ie niet zomaar kaput gegaan is. Dat plastic dopje waar je op moet drukken? De eerste keer dat je hem gebruikt moet die gesealed zijn, dan zit ie vast met een heel klein puntje plastic dat je dan los maakt door erop te drukken. Dat was bij deze foam dus niet zo. Ik had hem al zo ontvangen in de post, maar er zijn nooit alarmbellen bij mij afgegaan dat dat wel eens tot problemen zou kunnen leiden.
Ik weet nu beter, hehehe. Mocht ik ooit nog een foam ontvangen die dat dus heeft, dan gaat 'ie recht de douchecel in.

Oh ja, voor mijn verjaardag nog een Ayurveda gift set gekregen, en zelf ook wat mensen in mijn directe kring getrakteerd op lekkere Rituals goodies. Ik gebruik niet alles en dan maak ik anderen er graag happy mee.