Remark schreef:Bij deze de beloofde foto van de inhoud van de dozen![]()
[ [url=m/chj1I6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi pakket! Ik heb op E-bay dezelfde dustcollector wel eens zien staan en sterk overwogen om er ook zo eentje te nemen. Uiteindelijk heeft mijn man zelf een dustcollector in mijn tafel gemaakt, maar als hij dat niet had gedaan dan had ik voor deze gegaan.

Janinevv schreef:Maar ik krijg nu niet vingers zonder nagels?
Weet niet wie jou zo onzeker heeft gemaakt, maar je nagels gaan niet zomaar van je vingers af. Dan moet je wel heel raar doen: zeer onhygiënisch werken, veel te fanatiek vijlen, veel te agressieve middelen gebruiken, te vaak de hele boel er weer afhalen en opnieuw zetten. Wat ik eerder al zei: ga een cursus volgen, dan krijg je niet alleen direct antwoord op je vragen, maar kun je ook in de praktijk zien hoe het allemaal moet. Of misschien is er een nagelstudio in de nabije omgeving waar je eens een dagje mee mag kijken.

Janinevv schreef:Meer cleaner gebruiken dus
Bedankt voor de tips
Je moet de cleaner gebruiken alsof je rode nagellak van je nagels wilt krijgen. Dus niet nóg meer cleaner gebruiken, maar gewoon heel goed de nagels inwrijven met het spul. Het moet echt op de hele nagelplaat goed ingewreven zijn.
Frummels schreef:Ik ben gek op de winter. Hou niet van de zomer en heb dan altijd een zomer dip..![]()
Hier andersom. Heb al twee dagen een herfst-depressie (de voorloper van mijn winterdepressie)... Hoop dat het zonnetje toch wel weer een keer om de hoek komt kijken, want dit is niet leuk meer.

Zo, hopelijk is het gelukt!