[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 13:17

Courses schreef:
Scheelt dat ik een cupje A heb Tessa :+ Anders had ik er wellicht ook wat anders over gedacht haha

haha, ja ik heb ook geen meloentjes maar toch, geen idee wat de zwaartekracht voor mij in petto heeft.. -O-

Nessa schreef:
Vanaf wanneer moet ik mij zorgen maken? Op 1 stuk is de tattoo nog dik en warm (ook pijnlijk). Vorige tattoo had ik dag later nergens meer last van.

Die van mij doen altijd een week echt pijn. En voordat hij echt echt echt genezen is zijn we 10 weken verder. Ja, mijn lichaam haat me. :+ Ik smeer de eerste week als hij echt droog aanvoelt, dat is meestal om de zoveel uur. Nu na 13 dagen nog steeds 2/3 keer per dag.

Tamadine

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 13:23

Ik smeerde 3x per dag bepanthene en op het moment dat het begon te jeuken.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 13:41

Succes Tinkerloos!
Ik heb even nagevraagd op mijn [***] en tattoo's mogen gewoon dus ik ga morgen bellen voor een afspraak. Spannend!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 15:49

Ik smeerde de eerste paar dagen 2x per dag...na een week niet meer. :') Hij ziet er prima uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:13

Ik smeer altijd bephanten als ik denk dat het nodig is haha. Volgens mijn artist is het niet zo goed om hem telkens maar te verstikken met allerlei zalfjes en dingetjes, en kan je beter alleen smeren als je echt het idee hebt dat hij droog wordt en om het vervellen wat te ondersteunen. Ik smeer nu nog maar eens per dag, heb hem vorige week laten bijwerken. Gister helemaal niet gesmeerd, ook geen probleem.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:13

Ik ben weer thuis.wat een slachting weer..
Ff bijkomen en dan plaats ik wat foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:14

Ik ben benieuwd Tinkerloos! Vervelend dat het elke keer zo'n hell is :\

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:24

Ik snap hoe je je voelt Tinkerloos haha :+ Was het een beetje uit te houden ook met het weer?

Ik kwam gisteravond thuis tot de ontdekking dat m’n bepanthen weg was, was ook erg fijn na zo’n sessie. Weet zeker dat ik nog een hele tube had maar die was dus gewoon echt weg :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:25

Ohja helemaal vergeten haha. Ik vind hem echt ontzettend gaaf Courses!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:27

Ben benieuwd Tinkerloos!

Morgen laat ik dus op mijn onderarm een tattoo zetten, maar ik ben naast het zetten/de pijn ook nog eens 7/8 uur aan het reizen. 's Avonds hebben we een bbq van vrienden van ons, maar iedereen gaat fietsen (half uur/drie kwartier enkele reis :D), alleen mij lijkt dat niet zo'n handig plan en wil dus met de bus. Nu vindt mijn vriend dat ik me aanstel, maar wat zouden jullie doen? Vond het zonder de bbq al een behoorlijk pittige dag :=

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:27

TessaVB schreef:
Hij is echt heel cute! <3

Ik heb woensdag 24 juni een tekenafspraak in Zeist bij Artcastle en 22 juli beginnen ze met m'n Disney arm! :):) Ik heb Maxim gecontact, hij was direct superenthousiast. Maar hij kende iemand die me nog beter zou kunnen helpen, en die is ook helemaal gek van Disney. Ik ben benieuwd. :D https://instagram.com/esmee026/

WAUW! :D

Ik ben heel erg benieuwd Tess!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:37

Emmaa_ schreef:
Ohja helemaal vergeten haha. Ik vind hem echt ontzettend gaaf Courses!

Haha no big deal :D Thanks, ben er ook echt heel happy mee *\o/*

Was wel grappig, ik was net even snel boodschappen gaan doen en had even een tanktop met daaronder een kort katoenen topje (als soort van BH) en een korte broek aan. Bij de Trekpleister even snel Bepanthen gehaald omdat die dus met de Noorderzon vertrokken was en van dat ‘papier’ achtige tape om het folie vast te plakken. Dus ik vraag aan een van die meiden daar welke tape ik precies moest hebben ‘Ja, ik ben net getattooeerd dus het moet er wel echt makkelijk af te halen zijn anders dan verga ik van de pijn’ En ik zag haar echt naar me kijken van ‘Dude, waar zit die tattoo dan in godsnaam’ omdat ik al zo bloot gekleed was en je niks zag :')

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:38

Drunksheep schreef:
Ben benieuwd Tinkerloos!

Morgen laat ik dus op mijn onderarm een tattoo zetten, maar ik ben naast het zetten/de pijn ook nog eens 7/8 uur aan het reizen. 's Avonds hebben we een bbq van vrienden van ons, maar iedereen gaat fietsen (half uur/drie kwartier enkele reis :D), alleen mij lijkt dat niet zo'n handig plan en wil dus met de bus. Nu vindt mijn vriend dat ik me aanstel, maar wat zouden jullie doen? Vond het zonder de bbq al een behoorlijk pittige dag :=

Ik zou me meer druk maken om het feit dat ik dan met dit weer met lange mouwen zou moeten zitten op die barbecue _O-

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 16:47

Haha nou, ik doe gewoon een kimono aan en hij zit ook nog eens aan de binnenkant, dus het valt wel mee denk/hoop ik :))

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:08

Courses schreef:
Bij de Trekpleister even snel Bepanthen gehaald omdat die dus met de Noorderzon vertrokken was en van dat ‘papier’ achtige tape om het folie vast te plakken.

Doe jij er na het tatoeëren nog folie overheen dan? (Op de folie na die je er bij de tattooshop opgeplakt krijgt)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:09

Vooraanzicht:
Afbeelding

Achterkant arm:
Afbeelding

Bloem binnenkant bovenarm:
Afbeelding

Detail naam van mijn dochter verwerkt in een vlinder:
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:12

_Ekenna schreef:
Courses schreef:
Bij de Trekpleister even snel Bepanthen gehaald omdat die dus met de Noorderzon vertrokken was en van dat ‘papier’ achtige tape om het folie vast te plakken.

Doe jij er na het tatoeëren nog folie overheen dan? (Op de folie na die je er bij de tattooshop opgeplakt krijgt)

S’nachts sowieso. Die bepanthen plakt echt overal aan vast, zeker op m’n been was dat echt een kriem destijds. Beter om er helemaal niks over te dragen maar dat doe ik thuis genoeg, alleen alles plakt werkelijk alles eraan vast en dat los ‘trekken’ van de huid waar over getattooeerd is is meer belastend als dat je het goed beschermt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:20

Gaaaaaf Tinkerloos!

En Drunksheep ik zou lekker met de bus gaan. Ik was echt kapot nadat ik m'n bovenarm had laten doen, wou eigenlijk echt gelijk m'n bed in :o

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:23

Ik kon gister ook niet meer lopen of iets, was blij toen ik zat :+

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:24

Mooi zeg Tinkerloos! Vervelend dat het zo'n pijn deed, maar dat was het zeker waard toch?

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:27

Ik ga 9 juli dan eindelijk mijn tattoo zetten. Hij is iets anders geworden maar wel gaver <3
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:30

Huh, die stond hier toch al een keer in? Precies dezelfde?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:32

Ja ik wou net zeggen...

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:33

Oh oh... dat is precies dezelfde tattoo als iemand uit dit topic, die van haar is ook een kopie van een ander plus die van haar is ook alweer gekopieerd.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 17:34

Sorry maar waarom zou je iets exact overnemen van Pinterest? Je weet dat sowieso 3 duizend mensen zoiets (hetzelfde/iets anders) dat ook hebben/willen/zullen nemen .... Wees dan origineel .... :roll: