Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nee in tegendeel ik ben vrij breed gebouwd. Maar bij mij zie je het meteen in mijn gezicht als ik wat "zwaar" word. Verder valt het wel mee. Ik kreeg er altijd wel makkelijk gewicht af maar de laatste tijd lijkt het wel of ik alleen maar aankom. Ik moet erg veel moeite doen om 70 te wegen. En heb ook geen energie. Waardoor sporten ook erg moeizaam gaat. Gelukkig heb ik een energieke hond die veel beweging nodig heeft en een verzorgpaard.
Maar mijn voeten zijn zo kapot van vandaag (stond na de eerste run huilend in de sleeplift van de kramp en mijn bevroren tenen) ik snap niet hoe ik dat elke dag deed op die kleine minder fijne schoenen.. (Voor de mensen die zich afvragen waarom ik die dan aan trek: hoe kleiner en smaller de schoen, hoe directer het contact met de ski wat op hoge snelheid heel belangrijk is, ik heb maat 40,5 en mijn skischoenen zijn maat 38,5.. niet zo prettig) was ook heel erg misselijk

pff, ik moet er niet aan denken om mt 36 ipv 38 te dragen. Niet normaal, en al helemaal niet met skien
Dat doen we dus niet meer haha.
Nu natuurlijk niet meer, maar toen ik het nog fulltime deed wel. 
was echt heerlijk!
hoelang doe je met een paar? 

N0a schreef:Ik ga nergens naar toe haha, waar heb je dat gelezen?
Ik ga wel op vakantie a.s woensdag
Maar ik heet geen Mandy
In ieder geval bedankt, haha!
[/quote]
fout gelezen, Noa fijne vakantie!

hahaha.

Werk je ook met foto's (Verschil)?
Na m'n buikgriep woog ik i.p.v. 78 75,5 kg en vanochtend woog ik 76,2!
Dus maar 0,7 eraan en bijna 2 kg er af!

ik werk ook met foto's ja, puur als steuntje voor mezelf dat ik verschil zie
en ik meet mij ook op omdat De kilo's vooral omhoog gingen in het begin van het shredden vond ik meten toch fijner anders raak ik te snel gedemotiveerd
Zou er niet aan moeten denken om ook maar 1 maat kleinere schoenen aan te moeten..