[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lies_sparkle

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:39

Ik ga morgenochtend lekker bootcampen! *\o/*

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:41

dat zou ik ook zo graag willen

maar goed ik ga aqua gymen en daarna body balance

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:43

Dankjewel :). Nee in tegendeel ik ben vrij breed gebouwd. Maar bij mij zie je het meteen in mijn gezicht als ik wat "zwaar" word. Verder valt het wel mee. Ik kreeg er altijd wel makkelijk gewicht af maar de laatste tijd lijkt het wel of ik alleen maar aankom. Ik moet erg veel moeite doen om 70 te wegen. En heb ook geen energie. Waardoor sporten ook erg moeizaam gaat. Gelukkig heb ik een energieke hond die veel beweging nodig heeft en een verzorgpaard.

@liespower94 oo klinkt goed!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:51

Woaa wat kletsen jullie veel haha :oo
Roosch, wat vreselijk zeg, je denkt inderdaad dat dat alleen anderen overkomt.. Sterkte! :*
Ik las net nog iets over innerlijk en uiterlijk maar dat heb ik niet afgelezen want ik word daar altijd een beetje pissig van en als ik pissig ben dan ben ik niet zo leuk :roll:

Ik heb vandaag een indoor slalom wedstrijd meegedaan in Snowworld zoetermeer!
Heel sporadisch, met mijn oude team maatje. Beiden op de NK Indoor in november na al meer dan anderhalf jaar geen ski aangeraakt en je raad het nooit:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7PUWLHS7.jpg

Ik ben eerste geworden! Mijn moeder werd een beetje emotioneel en vroeg of ik niet weer moest gaan trainen :Y) Maar mijn voeten zijn zo kapot van vandaag (stond na de eerste run huilend in de sleeplift van de kramp en mijn bevroren tenen) ik snap niet hoe ik dat elke dag deed op die kleine minder fijne schoenen.. (Voor de mensen die zich afvragen waarom ik die dan aan trek: hoe kleiner en smaller de schoen, hoe directer het contact met de ski wat op hoge snelheid heel belangrijk is, ik heb maat 40,5 en mijn skischoenen zijn maat 38,5.. niet zo prettig) was ook heel erg misselijk :r
MAAR ik heb wel champagne gewonnen :D
Ik heb ook nog een filmpje gekregen, twee stalgenootjes waren komen kijken, echt super leuk!
Zal eens kijken of ik dat er op krijg.
Ben wel heel erg moe nu haha. (aanstelleritis)

Edit: had een niet zo netjes woord gebruikt :o

Nogmaals edit: weet niet of jullie het kunnen openen: https://www.facebook.com/video/video.ph ... _processed

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:02

Gaaf Frummels! Gefeliciteerd *\o/* pff, ik moet er niet aan denken om mt 36 ipv 38 te dragen. Niet normaal, en al helemaal niet met skien :=
Welke skies heb jij? Heb nu Rossignol Z9, maar wil eigenlijk wat anders.

Leuke man in Obese, en zijn oudste zoon is net Chris _O-

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:26

Dankje Mootje! Nee het is echt geen pretje, ik moest gewoon bijna overgeven van de pijn. :+ Dat doen we dus niet meer haha.
Ik heb Elan en dan de rennstall slalom worldcup ski's. Die worden in de fabriek voor mij op maat gemaakt. ik krijg dan verschillende ski's mee waar het gewicht van de ski in elke ski anders verdeeld is en dan mag ik kiezen welke ik het fijnst vindt, en daar krijg ik dan 3 paar van per discipline. :) Nu natuurlijk niet meer, maar toen ik het nog fulltime deed wel.

Ik vind die man ook super leuk in Obese! hij lijkt echt zoveel jonger nu al. Ik ben benieuwd hoe hij er na de operatie uitziet! :)

Edit: (ik blijf editten vandaag)
Na de wedstrijd zijn we nog uit eten geweest en ik dacht nog oke dit gaat mis haha, maar niks was minder waar.
Ik heb een heerlijk stukje Rode Poon op met een heel lekker sausje eroverheen, geserveerd met salade en een soort blimi (soort broccoli) en een handje frietjes :) was echt heerlijk!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:32

3 paar per discipline :oo hoelang doe je met een paar?
Ik heb nu 21 weken met deze skies geskied.

Die man is echt superleuk. Ik ben benieuwd hoe hij er straks uit ziet!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:37

Ik heb dan 2 paar trainingsski's (want je gebruikt ze van september tot en met april 4 tot 6 dagen per week 4 tot 6 uur per dag) en 1 paar wedstrijd ski's die zijn zeg maar heilig, wordt heel voorzichtig mee om gegaan en worden alleen wedstrijdklaar gemaakt door onze serviceman omdat de preparatie van de ski's ontzettend veel invloed kan hebben op je resultaat. Er moet de juiste wax onder met de juiste fluor voor de juiste sneeuw temperatuur en je kanten moeten zo scherp zijn dat als er een haartje op valt het haartje breekt. Er mogen ook geen oneffenheden in de kanten van de ski's zitten want dit remt af. De pistes waarop de wedstrijd zijn zijn ook bespoten en geinjecteerd met water zodat het keihard wordt, om de omstandigheden voor alle deelnemers zo gelijk mogelijk te houden. :)
Met die 3 paar doe je 1 seizoen, dan zijn ze echt op. Plus dat het materiaal elk jaar verbeterd wordt dus je krijgt elk jaar in mei 9 paar nieuwe ski's :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:41

Voor oftopic geklets is er een speciaal HK topic :)

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:56

Gefeliciteerd! Leuk om dan te winnen. Bent ook wel goed fanatiek of niet;)

Hier lekker weer op m'n kamertje, gefietst vanaf station, km of zeven, lekker na trein en busreis. Nu slapen en morgen weer volle bak aan de studie, zwemmen en spinning:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:57

Zo wat kunnen jullie veel kletsen zeg! :D

Ik kreeg vandaag al mijn eerste compliment; was op wedstrijd met mijn dochters en er werd me al gevraagd of ik zoveel was afgevallen := :o :D

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 22:59

Hoi meiden!

Ik zal me morgen weer eens wegen.... Na m'n griep ontzettend druk gehad en ik heb geeeeeeeeeeeeeeen idee wat ik nu weeg! Hoop niet dat er ontzettend veel is bijgekomen.

Vandaag wel héél sportief geweest! Heb namelijk 40 KM gefietst, 1 paard gereden en me fanatiek uitgesloofd tijdens 3 fotoreportages met 3 verschillende groepen (Fijne onmogelijke ''standjes'' om alles vast te leggen)..... Ik ben benieuwd morgen!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:36

Lous schreef:
Voor oftopic geklets is er een speciaal HK topic :)

Ah joh, die 3 berichten die er over gaan. Leer je elkaar alleen maar beter kennen :).

Goed sportief geweest PJ. En fijn dat je weer beter bent :) BE, fijn compliment! Altijd goed voor de motivatie :D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 07:49

Goeiemorgen,
Gisteren veel te veel gegeten bij het barbequen, ik had echt het idee dat ik 10 kilo zwaarder was :')
Vandaag laatste dagje shred level 1! Dus dan mag ik mij wegen en meten!
Dus ik hoop dat ik morgen goed nieuws heb! :D

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 07:52

N0a schreef:
Ik ga nergens naar toe haha, waar heb je dat gelezen? :7

Denk dat ze mij bedoeld *D Ik ga wel op vakantie a.s woensdag *\o/* Maar ik heet geen Mandy }:0 In ieder geval bedankt, haha! :D[/quote]

Solly!! :o fout gelezen, Noa fijne vakantie!

Edit: quote een beetje verkl**t, sorry -O-
Laatst bijgewerkt door wollie2004 op 22-04-13 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:03

Zoo weer even bijgelezen!
Ik heb gisteren ook obese gekeken, maar tijdens de laatste reclame in slaap gevallen, ga zo even kijken of ik het terug kan kijken! Ik vond het echt een coole vent! En Chris is echt helemaal mijn type, vooral die mooie blauwe ogen! hmmm! haha

Wauw Frummels, wat moet dat een gaaf gevoel gegeven! Super zeg!

Pff de weegschaal blijft al de hele week constant op 62,1 staan.... best wel grappig eigenlijk, nog 2,1 kg van mijn eerste, belangrijkste doel af en dan wil het ineens even niet... al ben ik wel superblij dat het stabiel blijft en niet omhoog schiet.

Het zuurvlees gisteren was heerlijk!! Hmmm echt genoten! vanavond eten we pasta en salade. En vanmiddag na werk lekker naar paardlief en dan nog rondje rennen. (misschien dat ik dan ook nog ff doe shredden want dat is me gisteren niet gelukt)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:30

Frummels, nog proficiat! :D
Wollie, jammer zeg dat je gewicht blijft staan, maar dat komt vast helemaal goed! Gewoon lekker door blijven gaan dan kom je er wel! :)
Wat fijn om te lezen dat het zuurvlees zo lekker was! Dan kan ik dat ook eens gaan maken haha, wat had je er bij gegeten?

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:40

Ik had erbij gegeten aardappeltjes uit de oven (rode krieltjes geschild, 15 min voorgekookt, in schijfjes gesneden en wat zout erover heen gedaan en op de bakplaat in de oven op 250 graden, ong. 20-25 min)

Als warme groente, erwtjes en als rauwkosten tomatensalade

Thnx Tarzan voor de lieve woorden! Komt zeker wel goed!

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:51

Zo weer even bij gelezen, want jullie gaan erg snel :o hahaha.

@TamaradB Welkom!! Pas op dat je niet gaat crashen! als ik zie wat je eet is het echt te weinig en zal je lichaam in spaarstand komen.. je kan beter wat meer eten en als je echt graag snel resultaat wil daarbij ook meer gaan sporten. Maar heel weinig eten is niet de oplossing hoor...

@RomySmink ook welkom :D

@ N0a en Roosch fijne vakantie alvast!

@dipstaartje af en toe moet je jezelf een ijsje of iets anders lekkers kunnen gunnen om het lijnen en het afvallen vol te kunnen houden. Nu heb je wat lekkers gehad dan doe je de dagen er na toch weer wat strenger.

@Blue eyes altijd leuk om te horen van andere dat je er slanker uit ziet he *D

@Tarzan ben benieuwd of je goed nieuws voor ons hebt *\o/*

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 08:59

Jeetje wat gaan jullie snel zeg
Hou jullie bijna niet bij :o

Ik heb begrepen dat als je lang(er) op 1 gewicht blijf hangen dat wellicht een gewicht is waar je heel lang op heb gezeten voor je ging afvallen
En dan ineens schiet je weer door strakkies :)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:13

gewicht waar ik nu op zit ben ik eigenlijk al niet meer geweest sinds mn 19de... net toen ik mijn vriend leerde kennen en toen zat ik al in een stijgende lijn... (maar ik heb alle vertrouwen dat dit ff een plateautje is)

Welkom trouwens Romy! :o

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:28

Goeie morgen! :wave:

Tarzan: Spannend! Ben heeeeeeeeeeeeel benieuwd! Ik wil het ook graag doen, maar zou niet weten wanneer. Woon nog thuis namelijk en heb 't al super druk. Maar als ik de resultaten zie, petje af! :D Werk je ook met foto's (Verschil)?

Ik heb net op de weegschaal gestaan en mijn week begint goed! :D Na m'n buikgriep woog ik i.p.v. 78 75,5 kg en vanochtend woog ik 76,2! *\%/* Dus maar 0,7 eraan en bijna 2 kg er af! :D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:32

Oeh dat klinkt heel lekker Wollie! Ik ga het denk ik ook maar eens maken met aardappeltjes uit de oven!
Graag gedaan, als ik hoor hoe goed jij bezig bent is het zeker een plateautje! :D

Dame, ik hoop ook dat ik morgen goed nieuws kan komen brengen haha!
Hoe gaat het bij jou?

En Wendy, hoe gaat het bij jou? Ik vind het ook erg snel gaan hier maar reageer gewoon zodra ik
De tijd ervoor heb.

Passoajus, dankje ik ben ook benieuwd!! :D ik werk ook met foto's ja, puur als steuntje voor mezelf dat ik verschil zie :D en ik meet mij ook op omdat De kilo's vooral omhoog gingen in het begin van het shredden vond ik meten toch fijner anders raak ik te snel gedemotiveerd :P

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:35

Passoajus, dat is goed nieuws, ga zo door! :D

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 09:40

Proficiat frummels! :D Zou er niet aan moeten denken om ook maar 1 maat kleinere schoenen aan te moeten..

Wollie, jammer dat je blijft staan met je gewicht, maar gelukkig kom je niet aan :)

Goed bezig zeg Tarzan, ben benieuwd naar je resultaat!

Passoajus goed zeg ondanks je buikgriepje! :D

Bah ik heb me vanochtend gewogen en ben iets aangekomen, vreesde er al voor omdat ik paar slechte dagen had. Deze week dus maar strak aan het schema houden en fanatiek sporten als ik tijd heb. Wil graag voor 9 mei nog wat afvallen.