Gisteren m'n haar geblondeerd, na het advies hier en in paniek nog extra advies bij de drogist ingewonnen Toen toch maar gewoon gedaan. Blondste blond erover en afwachten maar. En het kwam me er toch blond uit Niet verwacht dat het zo goed zou werken op mijn donkere haar. Het is wat gelig dus nu met toner en maskertjes aan de slag, en vanavond nog even de schaar erin en de zijkanten laten scheren. Vind het in ieder geval een geslaagd zomerkleurtje
Staat je goed! Al vond ik het bruine ook erg chique. Of je met maskertjes en toners dit gele eruit kan krijgen is afhankelijk van hoe licht je het daadwerkelijk wilt hebben. Als je echt naar witblond/erg licht blond wilt zou ik persoonlijk nog een keer bleken, want dit gaat ook met een toner niet erg veel lichter worden
friesmaaike
Geplaatst: 06-08-15 21:49
Kan iemand mij vertellen welke kleur haarverf dit? (Het blonde) Kussjjs Elja x
Laatst bijgewerkt door friesmaaike op 06-08-15 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Welke kleur verf je daarvoor moet hebben is 100% afhankelijk van je huidige haarkleur en welke ondertoon je hebt. Ik denk dat je het beste een foto mee kunt nemen naar een kapster en het daar vragen.
Anoniem
Geplaatst: 06-08-15 23:15
He,
Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik heb een vraagje wat betreft mijn haar. Ik wil mijn haar graag laten knippen. (en misschien verven ) Maar ik heb geen idee hoe! Mijn haar is donkerblond/bruin (iedereen discussieert er altijd over ) en komt tot zo'n 30 centimeter onder mijn schouders uit. Nou ja, er zitten heel wat dode punten aan en het pluist nogal snel. Mijn gezicht is vrij rond. Ik heb geen goede foto van de achterkant geloof ik, maar ik zal straks even kijken. Ik weet niet of het mogelijk is zonder foto, maar zouden jullie enig idee hebben wat ik met me haar zou kunnen laten doen? Ik kom niet verder dan standaard laagjes.
Urbanus
Geplaatst: 06-08-15 23:45
Emmaa_ schreef:
Dan wordt het worteltjesoranje Lee
Dat is niet sexy. Dan maar gewoon alleen de uitgroei.
Hoi meiden ik lees hier altijd stiekem mee.... Maar ik had toch een vraagje... (Misschien een beetje gek want ik ben zelf kapster). Maar ik twijfel zo erg, vanmiddag ga ik weer in de verf...
Maar wat moet ik nou toch? Ik heb het zo veel kleuren gehad... Wat zouden jullie doen?
1; Zo iets is het nu
2; Dit is nog wat lichter al een tijd geleden
3; Dit heb ik heeeeel lang gehad. En 2 maand geleden had ik het iets laten oplichten zoals foto 1. Maar zelf wil ik toch eigenlijk weer naar het donkeren... Alleen Collega's vinden het zo hard maken Terwijl vriendinnen juist zeggen dat dat mooi is.
Ik vind het zoals het op de eerste foto is het mooist eigenlijk. Dat hele lichte maakt wat flets en heel donker inderdaad een beetje hard. Ik zou er tussen in blijven zitten, mooi midden bruin.
Ik heb het inderdaad weer donker gedaan Ik heb een hekel aan rood achtig haar, en dat vond ik bij de eerste foto dus ook. Vandaar dat ik hem liever wat donkerder heb, dan zie je dat echte warme niet.
En toch vond ik ook dat eerste mooier. Misschien als je die warme gloed niet mooi vind echt een goede bruintint zoeken zonder roodpigment. Ik ben het eens met je collega's dat jouw huidtype en gezicht gewoon beter een lichtere bruintint dan dit donkere kunnen hebben.
Het kapsel sowieso. Je hebt er precies het hoofd voor. De kleur ook, maar ik zou wel echt een hele goede kapper opzoeken want het is een moeilijke overgang.
En daarbuiten is jouw eigen haarkleur zo te zien lichter dan de 'uitgroei' in deze kleur en dat zou betekenen dat je alsnog elke paar weken moet verven omdat blond-bruin-blond er echt heel maf uit ziet.
Wat je wellicht ook zou kunnen doen (al kan ik op de foto niet zo goed je haar inschatten), is een balayage laten zetten over je eigen haarkleur. Dan heb je niet de kleur als op de foto, maar wel het effect.
Wat een verschil zeg Ziet er inderdaad lekker zacht uit!
Heb mijn afspraak bij Salon B afgezegd, vind het toch te ver rijden (vooral de benzinekosten ) en maak tegen die tijd een afspraak hier in de buurt. Wil mijn balayage een stuk lichter en assiger Om de hoeveel weken laten jullie de balayage bijwerken?
Oh ik moet zeggen dat ik de mijne nooit heb laten bijwerken, en het resultaat staat hier boven haha. Wel een keer zilvershampoo overheen gegooid voor een assigere kleur
Wauw dat Olaplex begint me steeds meer aan te spreken! Hoe veel kost dat? En heb ik begrepen uit alle berichten dat ze dat vooral bij Salon B enzo doen?