Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:32

Meh, ik wil niet naar new-york. Ik wil een webwinkel in NL met de prijzen en producten uit de USA… O:)

Edit: met gratis verzenden…

linoleum

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:34

Wat Nelleke zegt! Wil niet eerst vermogen uitgeven om daarna goedkoop te kunnen winkelen :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:36

Oh new york lijkt mij een mooie ervaring :D

Ughhh duurt lang, pakketje kom nouu :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:37

Ik wil alleen al naar New york voor New York :') Winkels zijn een leuke bijkomstigheid maar NYC is echt een van mijn favoriete steden op deze wereldbol <3

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:45

Nee na jaren in het centrum van Amsterdam te hebben gewoond ben ik tot de conclusie gekomen dat ik grote steden ZWAAR overrated vind. :+

Doe mij maar Scandinavie of Ijsland. :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:47

Ik hou normaal gesproken ook niet van steden maar NYC heeft gewoon wat :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:52

Ik hou van grote steden <3
Op het moment woon ik er juist niet en toevallig hadden hubbie en ik het er een week of 2 geleden nog over dat we eigenlijk wel weer naar de stad willen.

Heerlijk om op je fietsje te kunnen stappen voor een terrasje, Starbucks of de MAC.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:20

Ja het scheelt dat ik dat nog steeds heb. De metro naar centraal (Amsterdam) stopt hier gewoon voor de deur.

Ik kan m'n fiets pakken en binnen 5 minuten ben ik bij centrum Amstelveen. Als ik de andere richting op fiets zit ik in 5 minuten in de polder bij m'n paard.

Maargoed, voor mij is Amstelveen een dorp… :') Ik vond het echt ellendig dat je in Amsterdam NOOIT ergens normaal kan parkeren. Ik was afhankelijk van m'n auto ivm paard buiten de stad. Buiten het feit dat het me zo'n 300 tot 450 euro per maand aan parkeerkosten kostte, was ik ook regelmatig een kwartier tot half uur aan het rondrijden voor een plekje + daarna moest ik regelmatig ook gewoon een kwartier naar huis lopen.

Verder vond ik die drukte in het begin heel leuk, maar als je gewoon fulltime werkt en om half 8 naar je auto loopt, je vervolgens de kotsende of onder de drugs zittende partypeople voor je neus hebt, is de lol van die festivals voor je deur er snel af.

Nog maar niet te spreken over het gedreun van de bass en het getril van het servies in de kast. :+

Boodschappen doen wil ik het niet over hebben…

Ontopic: Deijs is je pakketje al binnen?

Suus__ mooie wishlist! Ik moet er ook echt eentje een keer gaan bijhouden.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:22

Ik ben even aan het swatchen geweest. :D Haha wat moet je anders op zo'n regenachtige dag. :P Heb al mijn MAC kleurtjes geswatcht. Ik heb trouwens echt een derde palette nodig O:) , eentje vind ik nu echt zo'n bij elkaar geschraapt zooitje. Ik ga dan een voor matte neutrale kleuren, een voor neutraal met andere finishes en een gekleurd palette doen.

Afbeelding
Eerste palette van rechts naar links (hij is op de kop op de foto dus vandaar, ik ga van licht naar donker :P ): - Mylar, Brullee, Malt, Naked Lunch, All that Glitters.
- Ricepaper, Haux, Cork, Patina, Satin Taupe
- Woodwinked, Espresso, Sable, Bronze, Swiss Chocolate.
Tweede palette wel gewoon vlnr: - Gleam, Paradisco, Coppering, Cranberry.
- Seedy Pearl, Shale, Sumptuous Olive, Contrast
- Amber lights, Embark, Copperplate, Typographic.

Afbeelding
En swatches. Mylar en brullee staan een beetje meer naar boven dan de tekst. Met een hartje erbij zijn favorieten. Sommige kleuren komen niet helemaal uit goed (ook op bovenste foto) door de flits.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:24

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:26

_Nelleke_ schreef:
Ja het scheelt dat ik dat nog steeds heb. De metro naar centraal (Amsterdam) stopt hier gewoon voor de deur.

Ik kan m'n fiets pakken en binnen 5 minuten ben ik bij centrum Amstelveen. Als ik de andere richting op fiets zit ik in 5 minuten in de polder bij m'n paard.

Maargoed, voor mij is Amstelveen een dorp… :') Ik vond het echt ellendig dat je in Amsterdam NOOIT ergens normaal kan parkeren. Ik was afhankelijk van m'n auto ivm paard buiten de stad. Buiten het feit dat het me zo'n 300 tot 450 euro per maand aan parkeerkosten kostte, was ik ook regelmatig een kwartier tot half uur aan het rondrijden voor een plekje + daarna moest ik regelmatig ook gewoon een kwartier naar huis lopen.

Verder vond ik die drukte in het begin heel leuk, maar als je gewoon fulltime werkt en om half 8 naar je auto loopt, je vervolgens de kotsende of onder de drugs zittende partypeople voor je neus hebt, is de lol van die festivals voor je deur er snel af.

Nog maar niet te spreken over het gedreun van de bass en het getril van het servies in de kast. :+

Boodschappen doen wil ik het niet over hebben…

Ontopic: Deijs is je pakketje al binnen?

Suus__ mooie wishlist! Ik moet er ook echt eentje een keer gaan bijhouden.

Parkeren is idd echt vreselijk. Ik heb 2 jaar in Rome gewoond en gelukkig kan je daar wat kunstiger parkeren dan hier dus ben je je auto sneller kwijt :D , maar idd soms zette mn vriend me thuis af en ging ie zelf een parkeerplek zoeken. := Maar ik vind grote steden ook wel fijn om te wonen. Voor mij is het echt of of, of in een drukke wijk in een grote stad of op het platteland/aan de rand van een dorp. In een vinex wijk zou ik nooit willen wonen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:28

Mooi overzicht Loose!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:30

Ik ben echt geen stadsmens. Ben opgegroeid in klein dorpje en daar woon ik nog steeds. Bevalt me goed. Met internet en auto kan ik overal alsnog aan komen.
Al zou de bereikbaarheid van steden soms ook wel erg fijn zijn.

En het blijft echt heerlijk om palettes te zien met al die MAC eyeshadows <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:40

Ik woon ook in een gat en vind het niet heel erg.. in bijvoorbeeld Rotterdam zou ik NOOIT willen wonen, wat een poedersuiker :))

In amerika woonde ik ook in een stad naast Miami (nouja lag er aan vast), met aan de andere kant Fort Lauderdale (ook tamelijk groot) maar dat vond ik wel heeerlijk. Had daar ook niet het idee dat ik in zo'n drukke bevolking woonde omdat alles daar gewoon niet zo hutjemutje op elkaar staat als hier in NL. En ook gewoon net als hier strand binnen 10 minuten op de fiets, maar daar had ik ook nog eens een enorm winkelcentrum op 15a20min fiets afstand, walmart 10 minuten fietsen, nouja noem het maar op en het was binnen fietsafstand bereikbaar :))

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:40

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:48

Jaaa leuk! Blankety vind ik mooi bij je!

Edit: *schrijft blankety op wishlist*

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:09

Nouja zeg dames, ik kan nog geen dagje weg gaan of jullie hebben alweer 5 pagina's erbij _O-

Nadine Velvet Teddy is mooi!! Nu wil ik hem helemaal graag hebben...

Mooi overzicht Loose!

Stadsmens ben ik ook niet. Zou er wel kunnen wonen, maar ik woon toch echt liever op het platte land. En als ik mag kiezen ook nog het liefst in de buurt van zee.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:17

Loose mooi overzicht.
Ik vind de laatste 3 mooi. :)
Wat voor kleur is subculture? En frost volgens mij?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:22

Mooi Loose! Perpetual Flame is gaaf zeg!

Santigo_ schreef:
Nouja zeg dames, ik kan nog geen dagje weg gaan of jullie hebben alweer 5 pagina's erbij _O-

Nadine Velvet Teddy is mooi!! Nu wil ik hem helemaal graag hebben...

Mooi overzicht Loose!

Stadsmens ben ik ook niet. Zou er wel kunnen wonen, maar ik woon toch echt liever op het platte land. En als ik mag kiezen ook nog het liefst in de buurt van zee.

O:)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 19:49

Djilna schreef:
Loose mooi overzicht.
Ik vind de laatste 3 mooi. :)
Wat voor kleur is subculture? En frost volgens mij?

Vergeten erbij te zetten. O:) Het is een lippotlood, maar ik gebruik hem heel vaak alleen voor helemaal over mijn lippen. :)
Perpetual Flame is trouwens een pro longwear lipstick.

Pff ik krijg trouwens rimpels naast mijn mond zag ik toen ik die foto's maakte. :oo :') Nu zijn ze wel nog erger zichtbaar als ik net iets op mijn lippen heb gedaan omdat ik dan altijd zo'n enge lachmond trek.

Zijn er hier trouwens mensen met pigmentvlekken? Volgensmij heb ik mijn eerste. := Ik zag hem al een beetje opkomen de laatste tijd maar nu is ie echt duidelijk.. Wat doen jullie ertegen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:16

Ik kom toevallig volgende week langs New York, zit er nog over te denken om te stoppen maar het is daar zoooo druk. :=

Navatu, Miami is wel heet of niet? :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:21

Ik vond het wel lekker :P Hou wel van een lekker zonnetje :)) En moest toch gewoon werken en dan zat ik binnen in de airco dus niet zo'n last van :+

Bamorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:30

Zeker mooi overzicht Loose!

Ik woon ook in een gat, in Friesland haha :D. Vind het heerlijk om weer thuis te komen na een dagje Amsterdam! Ik woonde wel eerst in Noordwijk, maar mis het helemaal niet. Behalve het strand!

Ik wil graag eens goede kwasten. Ik zit te twijfelen tussen RT en Zoeva, wat raden jullie aan? Of een ander goed merk?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 20:54

@nelleke; ja me pakketje is binnen :D heeft gruwelijk lang geduurd! ik zal beide lipsticks morgen swatchen! my god wat zag media er in de tube donker uit!! op mijn hand swatchte hij een beetje paarsig dus ik ben benieuwd :D ze zijn alleen nog 1 sample vergeten erin te doen ):

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 22:01

Jij hebt Media Deijs? Oeh, ben benieuwd!!