Edit: met gratis verzenden…
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nelleke_ schreef:Ja het scheelt dat ik dat nog steeds heb. De metro naar centraal (Amsterdam) stopt hier gewoon voor de deur.
Ik kan m'n fiets pakken en binnen 5 minuten ben ik bij centrum Amstelveen. Als ik de andere richting op fiets zit ik in 5 minuten in de polder bij m'n paard.
Maargoed, voor mij is Amstelveen een dorp…Ik vond het echt ellendig dat je in Amsterdam NOOIT ergens normaal kan parkeren. Ik was afhankelijk van m'n auto ivm paard buiten de stad. Buiten het feit dat het me zo'n 300 tot 450 euro per maand aan parkeerkosten kostte, was ik ook regelmatig een kwartier tot half uur aan het rondrijden voor een plekje + daarna moest ik regelmatig ook gewoon een kwartier naar huis lopen.
Verder vond ik die drukte in het begin heel leuk, maar als je gewoon fulltime werkt en om half 8 naar je auto loopt, je vervolgens de kotsende of onder de drugs zittende partypeople voor je neus hebt, is de lol van die festivals voor je deur er snel af.
Nog maar niet te spreken over het gedreun van de bass en het getril van het servies in de kast.![]()
Boodschappen doen wil ik het niet over hebben…
Ontopic: Deijs is je pakketje al binnen?
Suus__ mooie wishlist! Ik moet er ook echt eentje een keer gaan bijhouden.
Santigo_ schreef:Nouja zeg dames, ik kan nog geen dagje weg gaan of jullie hebben alweer 5 pagina's erbij
Nadine Velvet Teddy is mooi!! Nu wil ik hem helemaal graag hebben...
Mooi overzicht Loose!
Stadsmens ben ik ook niet. Zou er wel kunnen wonen, maar ik woon toch echt liever op het platte land. En als ik mag kiezen ook nog het liefst in de buurt van zee.
Djilna schreef:Loose mooi overzicht.
Ik vind de laatste 3 mooi.
Wat voor kleur is subculture? En frost volgens mij?