SV wat een supermooi ronde zeg!
Ik wil morgen nog even 5 lopen, en dan zaterdag de 10. Weersvoorspellingen zeggen kou en sneeuw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lieke schreef:Iris, mooie foto's, goed gedaan van jullie allebei
SV, fijn dat het weer goed gaat, en ook weer erg mooie foto's
Welkom Lies!
Ieris, hoe oud is je zoon? Leuk om zoiets samen te doen. Wel een grote zorg zeg voor je moeder, sterkte.
Misschien een beetje gekke vraag, maar hebben jullie ervaring met menstruatiecups tijdens het hardlopen (met name lange duurlopen). Ik ben op zoek naar een alternatief omdat ik andere producten niet fijn vind.
Goof schreef:Ik heb er ook geen ervaring mee. Interessant wel, zeker als je langere afstanden loopt denk ik.
Worden jullie wel eens nageroepen tijdens het lopen?
Ik liep vandaag, voordat ik het stille bos indook, een stuk langs een doorgaande weg waar ineens een auto afremde naast me van waaruit ik de opmerking 'hé, lekkere billen!' hoorde komen. Toen ik bedacht wat ik terug wilde snauwen en mijn hoofd naar links draaide, zag ik.... dat het mijn eigen man was![]()
Anyway, ik heb vandaag mijn 3e 10km gelopen en het ging me, in tegenstelling tot vorige keer, heel soepel en gemakkelijk af. Superleuk!
Goof schreef:Ik heb er ook geen ervaring mee. Interessant wel, zeker als je langere afstanden loopt denk ik.
Worden jullie wel eens nageroepen tijdens het lopen?
Ik liep vandaag, voordat ik het stille bos indook, een stuk langs een doorgaande weg waar ineens een auto afremde naast me van waaruit ik de opmerking 'hé, lekkere billen!' hoorde komen. Toen ik bedacht wat ik terug wilde snauwen en mijn hoofd naar links draaide, zag ik.... dat het mijn eigen man was![]()
Anyway, ik heb vandaag mijn 3e 10km gelopen en het ging me, in tegenstelling tot vorige keer, heel soepel en gemakkelijk af. Superleuk!
Goof schreef:Oh getver, toch mensen met nare ervaringen. Ik krijg ook wel aanmoedigingen of leuke opmerkingen, een enkele keer word ik flink nagekeken door mannen. Prima.
SV, ze geven naar weer op ja, balen.
Wow, wat een bizar land eigenlijk, dat Cuba.