[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyrosa

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 12:09

Mag ik even binnenvallen met een vraag?

Ik heb al gegoogled maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden. Aangezien hier een boel ervaringsdeskundigen zitten, dacht ik ik vraag het hier :o

Precies 3 week geleden heb ik mijn 1e tattoo laten zetten. Nu werd ik uitgenodigd om mee te gaan naar een thermaalbad. Kan dat met een tattoo, of vervaagd oid de tattoo? Vanaf hoeveel weken na het zetten zou ik daar heen kunnen gaan?

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:00

ladyrosa schreef:

Ik heb al gegoogled maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden. Aangezien hier een boel ervaringsdeskundigen zitten, dacht ik ik vraag het hier :o

Precies 3 week geleden heb ik mijn 1e tattoo laten zetten. Nu werd ik uitgenodigd om mee te gaan naar een thermaalbad. Kan dat met een tattoo, of vervaagd oid de tattoo? Vanaf hoeveel weken na het zetten zou ik daar heen kunnen gaan?

Ik zou het niet doen!
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/li ... attoo.html

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:03

linnnh schreef:
ladyrosa schreef:

Ik zou het niet doen!
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/li ... attoo.html

Dit. Ik zou het echt afraden zo kort na het zetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:16

ladyrosa schreef:

Dan beter Googlen of accepteren wat daar staat :D Eerste zes weken niet gaan zwemmen. Dus ook niet in een thermaalbad. Hij zal niet per se vervagen, maar je loopt vooral kans op nare infecties en dan is het vervagen wel het minste waar je je zorgen om moet maken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:17

ladyrosa schreef:

Ik zou het niet doen, mij is altijd verteld 8 weken niet zwemmen.

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 13:36

naomiiiii schreef:
Ik blijf het gewoon ouderwets doen zoals ik bij al mijn tattoos heb gedaan. Folie erom voor de reis naar huis en dat doe ik thuis gelijk eraf.

Dat advies heb ik ook gekregen, wassen met lauw warm water , hygienische zeep en bepanthen baby zalf. Ik heb nergens last van, uurtje na het zetten voelde ik er niks meer van. Nou zijn die van mij ook niet zo heel groot mss dat het daar van komt.

Op de vraag of ik al weet wat mijn volgende word, nog niet helemaal maar zat te denken aan hoef en poot afdrukken, wil daar nog iets mee. Ik heb nog poot afdrukjes liggen van mijn eerste kat die ik 17 jaar heb gehad... die kant zit ik op te denken...

zo zien ze er nu uit.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 14:05

Hier nog een foto van mijn man zijn been. Er komt nog meer schaduw in.
Hij heeft deze tatoeage gewonnen en de artist zelf een ontwerp laten maken. Ik vind m supervet!!
Gezet door Jeroen van Limited edition tattoo in Arnhem.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-12-18 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 14:09

Die is echt gaaf Jolien!
Dat lijnwerk :oo

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 14:20

@linnnh,dreamy,bizzybijtje,lau
Bedankt voor de snelle antwoorden. Dan ga ik het sowieso de komende 1,5 maand niet doen!
Daarna kan het wel?

BulletjeBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 14:21

29 december is het zover :D Om 15u afspraak bij Stacks tattoos. Ben nou al nerveus :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 16:27

Heel gaaf Jolien! Wel heel pijnlijk denk, binnenkant knie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 18:09

Siersma schreef:
Heel gaaf Jolien! Wel heel pijnlijk denk, binnenkant knie?

Nou het viel hem eigenlijk nog wel mee. Het was meer de zijkant van de kuitspier waar hij stuk op ging. Maar hij had het na 5 uur liggen wel zwaar haha.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:15

Hoi,
Ik heb even weer een vraag tussendoor. Mijn tattoeage tintelt echt ongelooflijk erg nu het weer kouder wordt, zijn er meer mensen die daar last van hebben? Voorgaande jaren was er niks aan de hand, maar nu is het echt erg als ik even buiten ben geweest.

Wat een gave tattoo van je man <3

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:24

Joolien, die is gaaf :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:29

Ja toen ik m voor het eerst zag vond ik m ook onwijs sexy haha. Nu nog steeds. Hij is ook zo onwijs strak gezet, dat is echt indrukwekkend. De artist heeft dit al eerder gedaan, maar nog niet eerder zo groot en dit is waar hij zich verder in wilde ontwikkelen, dus de artist is ook helemaal over de moon met het design :D Hij wilde het perfect hebben en heeft daarom ook de stencil 4 keer opnieuw gezet. Dat duurde alleen al bijna een uur haha, maar hij wilde m perfect hebben qua plaatsing, om te zorgen dat de verhoudingen perfect zijn en de lijnen kloppen.

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 21:54

Fair schreef:
Pff, ik heb volgende week maandag mijn afspraak!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfel over de plek. Ik had in mijn hoofd om het in de binnenkant van mijn onderarm te laten zetten. Maar aan de ene kant vind ik het wat 'te aanwezig', Het wordt een kleine tattoo van 10-11cm.

Weten jullie eventueel een toffe plek bij je arm of hebben jullie foto's van een kleine tattoo op je arm?

Ik heb op die plek een tattoo staan. Het grappige is dat het mensen vaak niet eens opvalt dat daar iets staat. Sta voor de klas op het voortgezet onderwijs, en leerlingen komen er soms pas na een paar maanden achter haha

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 01:01

Yasmine schreef:
Je kan naar wat ik hoorde niet veel mis doen met de second skin verwijderen. Volgens mij kunnen daaronder geen korstjes vormen omdat het zo hermetisch is afgesloten. Je kan het best onder de douche doen met veel water en heel voorzichtig. Maar zelfs dan nog vond ik het poedersuiker om te doen en deed het zoveel pijn :=

Oké voor mij ook never ever second skin weer XD jemig dat doet 100x zoveel pijn als het tatoeëren zelf haha. Heb het onder stromen lauw kraanwater er af gehaald met emotionele steun en afleiding van huisgenootje XD.
Geen korstjes idd dus dat ging prima. Heb nu alleen nog wat pleister resten maar mn huid staat nu even in de fik dus laat maar even. Gelukkig alleen de randen ruim bij de tattoo weg die echt pijn doen.

Had BlackBear nog gemaild en snel antwoord idd skin eraf en mocht het rood blijven even huis arts en dat ik altijd mocht mailen. En beterschap wensen:p

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 09:05

Ik hoef ook geen second skin meer, heeft nog maanden na het zetten eem rode afdruk achter gelaten waarvan ik vreesde dat die niet meer weg zou gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:03

Jongens ik ben zooooo blij! Gister was het zo ver. 6,5 uur gezeten (dat is met de pauzes afgetrokken). Echt wel een flinke plaat maar helemaal in de wolken. Volledig gefreehand <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:07

Gaaaf :+: Komen weer mooie tatt's voorbij hier!

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 15:58

Oh Cataplana! Heel gaaf! Ik vind 'm echt supermooi op je arm passen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 16:07

Kent iemand een shop die goed is in type writing letters? Ik weet niet waar ik op moet zoeken en vind dus niemand met voorbeelden :') Voorkeur is omgeving Amsterdam maar heel Nederland is prima.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 16:12

Paralian schreef:
Kent iemand een shop die goed is in type writing letters? Ik weet niet waar ik op moet zoeken en vind dus niemand met voorbeelden :') Voorkeur is omgeving Amsterdam maar heel Nederland is prima.

https://instagram.com/giographic?utm_so ... y2cunh1ffa

Hij doet heel veel met letters en schrift hij is soms ook in Amsterdam.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 16:42

Hallo, ik lees nog steeds mee!
Heb al heel wat gave tattoos voorbij zien komen.

Ik heb jullie hulp nodig ;)...... afgelopen november heb ik de marathon van New York gelopen, hier ben ik ongelooflijk trots op.. niet alleen qua marathon, maar 4 mnd na mijn operatie (baarmoeder verwijderd). Anyway.. dát ik em gelopen heb wil ik laten vereeuwigen.
Alleen waar op mijn lichaam? Rechts heb ik een halve bloemensleeve, links aan binnenzijde al een tekst. Onderrug al voorzien en rechterkuit ook al voorzien. Ik wil een beetje voorkomen dat ik overal wat ‘plakplaatjes’ laat zetten.
Ik twijfel dus:
- binnenkant rechterpols
- binnenkant bovenarm ‘verweven’ in de sleeve
- op kuit naast mijn grasspriet
- zijkant pols
- net boven enkel

Of hebben jullie nog tips/ideeen?
Op mijn voet vind ik niet leuk.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 16:47

Hangt een beetje van je andere stijlen tattoo af denk ik ? Wel ontzettend gaaf dat je m gelopen hebt!

Wat een prachtige tattoo's de laatste pagina's <3
Jammer van het ondersteboven staan, snap dat zelf goed zien niet zo. Je ziet m andersom toch ook net zo goed of als je je arm wat omhoog doet.
Hij is qua stijl wel super leuk <3