Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aria_zz schreef:Alwiene, ik eet geen wafels vanavond, staat ook niet in mijn lijstje, ik laat ze staan. Maar ze zijn er dus wel, en ik ga er wel bijzitten maar niet eten. Is voor de hele gang, dus een stuk of 10man, en ik maak ze gelukkig niet

Die dag sws niet echt top gegeten en 's avonds nog een mixje op en wat fris. Ik was met een groep die ik niet zo goed kende, en die allemaal aardig wat dronken. Maar ik wilde niet zat worden met mensen die ik niet supergoed ken, dus ik heb mezelf netjes gedragen. En ook zonder alcohol kun je een hele leuke avond hebben natuurlijk! Daarnet wel een ietwat ongezond ontbijt op, vandaag ga ik me proberen te gedragen verder. Wat morgen ben ik van 's ochtends 11 uur tot denk ik 's nachts 2 uur wel aan het carnavallen. Wel goed voor de beweging

vec schreef:MarlindeRooz schreef:Ik moet zaterdag werken en dan is het dus 4x zo druk als normaal. Ik ga dood haha.
Ook met carnaval?

klinkt als een hectische en mentaal zware periode waar je nu even doorheen moet. Rustig aan!
Tot zo ver het clean proberen te eten voor zondag.
en ik ga vanavond + morgenvroeg waarschijnlijk ook nog even sporten.vec schreef:Ik vraag me echt af hoe ze carnaval vieren boven de rivieren.
Kan me niet voorstellen dat dat op dezelfde manier gaat als hier in het zuiden.
Hier iets minder dit jaar i.v.m. rug maar vanavond toch wel even hoor
Gisteren wel een goede dag gehad
Daar houden we dan maar aan vast aan de goede dagen
ik ga wel een beetje snel qua afvallen, ik begon met 81/82 en ben bijna 4 weken verder nu, is dat te snel te veel of nog wel oké? jasmijn16 schreef:Hier is het vandaag een beetje een vreemd dagje, heb het hele weekend late dienst van 5 tot 11 en dan is mijn dag qua eten altijd een beetje op de schop.
Ö: 4 boterhammen met 100%pindakaas, kipfilet naturel, kipfilet met tuinkruiden en met kaas
L/A: om een uur of 15.30 2 broodjes bapao kip
A/T: na 23.00 dus nog misschien iets van wat de rest als avond eten eet.
Wel heb ik vandaag weer op de weegschaal gestaan, 78,6ik ga wel een beetje snel qua afvallen, ik begon met 81/82 en ben bijna 4 weken verder nu, is dat te snel te veel of nog wel oké?