Oehhh Dreamy, sushi! Kan vast prima als je deze week compenseert, wel heel lekker!
Lekker Dilan! Je honden sowieso
Ik heb echt een bloedhekel aan hardlopen persoonlijk hahaSanne, niet aankomen is ook al iets! Fijn dat het op school wel goed gaat, gefeliciteerd
Kh arm zie ik het nut niet zo van in eigenlijk, zou sowieso ook niks voor mij zijn
Paar redelijk stressvolle dagen gehad hier, ben momenteel bezig met mijn ex uitkopen en dus ook een nieuwe hypotheek aan het afsluiten, merk dat ik daar mentaal best mee bezig ben en op m'n werk is het ook erg druk. Gister na het bowlen helemaal niet lekker geworden, dus wel de sportschool in gegaan, uur in de kleedkamer gezeten en toen durfde ik naar huis te lopen
maar dus niet gesport. Nu gelukkig beter, maar daardoor gisteravond ook geen lunch etc gemaakt en vandaag rare dag gehad. Vandaag:
O: /
T: 4 (
) maiswafels met pure chocola, Malteser cookieL: pistolet met kip, coleslaw, rucola, tomaat en komkommer, zakje popchips
A: kip, rijst, broccoli en beetje sweet chili saus
B: uur squat training, 3 kwartier lopen, kwartier cardio

klinkt als een hectische en mentaal zware periode waar je nu even doorheen moet. Rustig aan!
en ik ga vanavond + morgenvroeg waarschijnlijk ook nog even sporten.
Daar houden we dan maar aan vast aan de goede dagen
ik ga wel een beetje snel qua afvallen, ik begon met 81/82 en ben bijna 4 weken verder nu, is dat te snel te veel of nog wel oké?