Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Zitten wel wat pauzes in hoor, om even een foto te maken en we hebben nog even op een bankje gekletst. Als ik aan een stuk door zou moeten lopen zou het misschien iets langzamer zijn.
Wat is je beste tijd nu dan op de 5km?
Memuska schreef:Vanochtend eerste keer terug met lampje gelopen.
Boehoe.
0091 schreef:Ik kom heel even binnenvallen met een vraag![]()
Ik heb in 2017 de dam tot dam gelopen. Aangezien ik drukte vreselijk vind niet echt mijn evenement, dus 2018 heb ik de 10mile gelopen in mijn eigen omgeving. Daarna nooit echt gestopt met hardlopen maar het op een stuk lager pitje gezet.
Sinds april dit jaar weer regelmatig aan het lopen, op laag niveau maar jullie raden het al.. aankomend weekend in dam tot dam weekend.. en ergens zou ik toch graag de 10 mile lopen, maar hoe verstandig is dat "ongetraind".
Ik loop nu maandag 4,5km korte duurloop, woensdag 4,5km interval en vrijdag 7,3km "lange" duurloop. Alle afstanden loop ik zonder moeite en zou conditioneel makkelijk meer kunnen, maar qua tijd komt me dat even niet zo goed uit![]()
Dus: hoe (on)verstandig is het om komend weekend 1x de 10mile te lopen?
Misschien handig om te vermelden dat ik 29 ben, nog nooit een blessure heb gehad op wat pijn in mn scheenbeen na (te oude schoenen, dus met nieuwe schoenen had ik direct geen last meer)