Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:15

Oh ja buurkids... Onze buren schuin tegenover ons vieren een 50-jarig jubileum en hebben een mobiel toilet in de voortuin gezet. Maar nog staan de kids (10 jaar en ouder) er naast te piesen :r Het stinkt echt verschrikkelijk. Ik mag hopen dat de buren er straks een sopje overheen gooien.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:17

Qimm schreef:
Cayenne schreef:
De discussie heeft idd geen zin. Ik zie nergens kinderhaters. Wel mensen die gewoon geen kinderen hebben.
Net als dat je mensen hebt die pertinent geen katten willen. Eigenlijk zie ik weinig verschil :') Het is een keus.

Qimm :+
Alleen moet je dan nog wel naar je eigen moeder? :P
Hier vandaag geen bezoekjes. Ik heb zelf een kaakontsteking en zie het niet zitten om dan in totaal 5 uur in de auto te zitten met een bonkend pijnlijk hoofd en een kaak die ik steeds moet spoelen :')

Mijn moeder vindt Moederdag onzin, maar ik vind het geen enkel bezwaar om naar haar toe te gaan. Ik vind mijn moeder toevallig heel leuk

Mijn moeder is ook heel leuk! Maar wij wonen in zuidelijk Noord-Brabant en mijn ouders in de kop van Noord-Holland. Met een beurs hoofd is dat momenteel geen fijne rit := Mijn ouders vinden moeder/vaderdag trouwens ook geen verplicht nummer. Mijn opa en oma lieten het je vroeger wel weten als je het waagde om niet op te komen dagen := Dan werd je de rest van het jaar verbannen :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:18

Mijn moeder is ook superlief, maar momenteel niet thuis _O- Wij vieren vanavond moederdag maar mijn zus is afgelopen week geopereerd dus we hebben niet echt grootse plannen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:24

Mijn moeder woont 3 a 4 straten verderop met pa :') ,kom er bijna dagelijks en moest vandaag ook komen :=

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:26

Mijn grootmoeder viert het niet echt meer en is zelf de hort op deze namiddag. Mijn ouders gaan ze vanavond gaan op pikken om hen naar huis te brengen. Hier bij ons wordt er ook geen uitgebreide feestmaaltijd of zoiets gedaan. Heb gewoon een boeketje bloemen en een paar stukken taart gehaald voor vandaag. Is ze heel blij mee.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 10:28

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 10:39

Ik ga vanmiddag wel even naar mijn moeder met cadeautjes :j
Ze waardeert dat heel erg :) verder is het gewoon gezellig samen zijn, niet teveel poespas hoor.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 11:08

Ik heb mijn moeders graf weer netjes gemaakt gisteren, en zal vandaag naar mijn oma (moedersmoeder) waar ik juist een sterke band mee heb, waarschijnlijk vinden we beide een stuk van mijn moeder/haar dochter in elkaar.

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 11:39

Fijn dat je zo'n goede band hebt met je oma F_orumster.
Hier 1e moederdag zonder moeder. Niet dat ik er zoveel aan deed,maar best confronterend als je haar zelfs niet eens meer kunt bellen :(
Heb m'n zusje een fijne moederdag toegewenst. Zij heeft 2 hele schattige kindjes,die heel goed opgevoed worden ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 11:42

Foeiknop lost een hoop op merk ik :D

Iedereen een fijne we-zijn-geen-moederdag gewenst! En sterkte aan degenen voor wie moederdag om bepaalde redenen een moeilijke dag is. Straks op naar mijn ouders, vanavond naar schoonouders en dan is de zondag weer om :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:18

Wij gaan lunchen bij Hennie Huisman maar niet vandaag, zondag is zo'n rukdag daar.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:24

Dè Hennie Huisman?
Kan je bij hem lunchen? :wow:
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 13-05-18 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:24

lieveli schreef:
Wij gaan lunchen bij Hennie Huisman maar niet vandaag, zondag is zo'n rukdag daar.

Bekende van jullie of zit die tegenwoordig in de horeca? Ik wist dat hij in de soundmix- en playbackbusiness zat en op zoek is geweest naar God, maar dat hij ook lunches verzorgt is nieuw voor mij.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:26

Snuitje op de bbq?

F_Orrumster, zo is zo‘n dag ineens van heel speciale betekenis. Sterkte.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 13-05-18 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:26

Sizzle schreef:
Snuitje op de bbq?

Bulletje op een bolletje?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:35

oomens schreef:
lieveli schreef:

Bekende van jullie of zit die tegenwoordig in de horeca? Ik wist dat hij in de soundmix- en playbackbusiness zat en op zoek is geweest naar God, maar dat hij ook lunches verzorgt is nieuw voor mij.

Allebei maar ik weet niet of hij ons kent.

Je kunt verschrikkelijk lekker eten daar, kom er regelmatig.

https://hetruiterhuys.nl/

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 13:54

oomens schreef:
Sizzle schreef:
Snuitje op de bbq?

Bulletje op een bolletje?

_O-

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 14:08

Qimm schreef:

*\o/*
Wilde 'm ook al posten :D
Heeeeerlijk tot 12 uur uitgeslapen zonder wakker worden van gemekker.
Moet nu alleen niet op socialmedia kijken want je wordt doodgegooid met loederdagwaanzin. :=
Laatst bijgewerkt door BarbaLala op 13-05-18 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 14:12

Sizzle schreef:
Snuitje op de bbq?

F_Orrumster, zo is zo‘n dag ineens van heel speciale betekenis. Sterkte.

Dankjewel. Mijn moeder is er al 19 jaar niet meer, dus het gemis is anders geworden.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 14:14

Verdorie, wat is kanker toch een rotziekte :\ Binnen 3 weken drie familieleden overleden. Alle drie aan een verschillende vorm van kanker.
Ik vraag me echt af hoe erg de genetische belasting is. Het zijn alle drie familieleden van mijn man en er zijn in zijn familie nog meer mensen aan kanker overleden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 14:18

Jasses waardeloos Cayenne, machteloos gevoel ook omdat t zo ongrijpbaar is. En soms kun je wel dingen doen om gezond te leven etc maar heel vaak trekken mensen gewoon een rottig lot uit een loterij waar je niks wilt winnen. Sterkte iig

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 14:24

He bah wat akelig Cayenne. Dan heb je amper de kans om ieder verlies individueel te verwerken.
Helaas heeft kanker inderdaad vaak een behoorlijk genetische component.
Als je geen aanleg hebt dan kun je roken tot je 90e bij wijze van spreke waar bij andere de „reparatiekit“ al op zijn gat ligt bij wat stress.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 14:26

Dank jullie wel! Twee weken geleden een oom begraven, afgelopen vrijdag een tante en vanochtend een andere oom overleden.
Mijn schoonouders dachten na de laatste begrafenis even uit te kunnen waaien op vakantie, maar die komen nu dus weer terug voor de volgende begrafenis :\
Ik hoop dat het hier minstens de aankomende 20 jaar even bij blijft.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 14:27

Mijn moeder, broer en ik hebben altijd als ketters gerookt, ik inmiddels niet meer maar toch. Mijn vader nooit een sigaret aangeraakt en die heeft inmiddels prostaatkanker gehad en heeft nu darmkanker met uitzaaiingen naar lever en buikwand, niets meer aan te genezen.... Gelukkig gaat het nu al een tijd behoorlijk goed met chemo’s (wat wel weer poedersuiker is natuurlijk waar hij vaak ziek van is), maar als je er over na gaat denken is het zo dubbel.
Ik heb soms het idee dat het gewoon een kwestie van tijd is, je hoort steeds meer en meer over die verrotte ziekte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 14:29

He bah Cayenne , veel sterkte.

Even gespiekt je was veel te jong toen je moeder overleed F_orumster , veel sterkte vandaag

Ik heb geen grootouders meer daarintegen , 1 nooit gekend ervan door die stomme ziekte