Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:58

Ik vind het zo lekker <3 juist dat het zo papperig is haha. Ik gooi er wel schuddebuikjes doorheen, dat vind ik echt fantastisch

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:02

Cheetahfan, hardloopleggings hebben inderdaad vaak een touwtje. Mijn Nikes zijn allemaal van Nike Running en hebben een touwtje :)
Ik heb normaal XS dus zonder touwtje zakt bij mij echt extreem af, heb naar verhouding een behoorlijk smalle taille dus heb hetzelfde probleem met andere kleding. Alleen die van VS zitten strak genoeg zonder touwtje, die Knockout Tights zijn echt een aanrader. Wel prijzig helaas.

Ik had helemaal geen fut om te gaan sporten vandaag dus heb m'n cheat night van morgenavond naar vanavond verplaatst :D Halfuurtje stairmaster gedaan en straks pizza (Papa John's <3 ) en Ben & Jerry's bestellen.

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:04

Mooi setje Anniekoe!
Super mooi figuur xNavatu. In mijn ogen hoef je helemaal niet meer af te vallen :)

Ik ben weer twee kilo afgevallen! Ik ben zo blij :D Ik had eigenlijk gedacht toen ik vanochtend op de weegschaal stapte dat ik aangekomen ben door alles wat ik gegeten en gedronken heb op mijn verjaardag, maar blijkbaar niet :)

O: schaaltje yoghurt met cruesli
M: een worstenbroodje uit de oven en cup a soup
T: 10 gram chips kruimels
T: een roze donut
A: glutenvrije patat, kipnuggets en frikandel uit de airfryer

B: 1,5 uur met paard wandelen/longeren
D: thee, water, Spa&Fruit light en Fanta zero

Het avondeten was glutenvrij omdat ik aan het oppassen ben en ze geen gluten mag.
Misschien neem ik vanavond nog wat groentenchips omdat het weekend is :o

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:04

Ben & jerry's _/-\o_

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:18

Cookie dough <3

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 21:25

Ik ben echt zo iemand die alles met de auto doet. Wandelen vind ik best lekker om te doen. Maar fietsen niet echt fan van. Schoonvader is fervent wielrenner en wel eens met mijn vriend mee geweest met mountainbike en racefiets. Maar vind dat echt niks.

Janine, naast dat het over je lichaam verdeeld is. Mijn ervaring is ook dat je slecht ziet dat je zelf afvalt. Op foto's naast elkaar zie ik echt het verschil wel. Maar het is moeilijk voor te stellen hoe het was.

Annikoe, die broek is echt leuk!

Navatu, het ziet er goed uit. Maar herken heel goed dat het toch weer minder is dan het was (of meer eigenlijk, qua kilo's). En een doelbroek is heel mooi. Had aan begin van afvallen een doelshort, uitkomst was dat tegen de tijd dat het de juiste temperatuur was, de short te groot was en van kont afzakte :')

Ik zweer bij mijn Jogha broeken, zit een veter in om aan te snoeren dat niet afzakt met hardlopen. En door de vormgeving lijken benen langer en slanker :D
Afbeelding

Zal als ik er morgenvroeg aan denk eens op de weegschaal gaan staan. Vorige week nog wel op weegschaal gestaan, maar was 's avonds met kleren aan om te wegen hoe zwaar puppy was :')

Lijstje vandaag:
O: magere citroen kwark met cruesli chocolade
T: banaan
L: 4 plakken maisbrood met 4 plakje snijworst, klein kommetje prei-mosterdsoep
T: Think Thin eiwitreep
A: salade met carpaccio, pijnboompitten, croutons, parmezaan en truffelmayonaise <3
T: zat te denken aan gekookt ei met rookvlees

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:42

Zo, weer een update van mij. Het eten gaat weer goed, ben dinsdag teruggekomen van disneyland Parijs. Tegen alle verwachtingen in ben ik in Disney afgevallen, ondanks het slechte eten (lees: Hamburgers, frieten, muffins, snoepjes en twee keer gezonde fajita's).

Momenteel raak ik al het vocht van mijn afgelopen ongesteldheid ook weer kwijt, waardoor ik vanochtend onder de 72 kg dook, ik weeg nu 71,7 kg, bij een lengte van 1.74. Dus bijna op de helft met afvallen!

Ik ben begonnen met geocachen, hierbij loop je vooral erg veel buiten, wat een goede oplossing is voor mijn slechte knie waardoor hardlopen niet mogelijk is. Ook is het dus wandelen met een doel, want random een rondje wandelen is dus echt niets voor mij. :)
Vandaag daardoor 12.000 stappen gezet en lekker lang buiten bezig geweest in deze vakantie. :D

Edit: Ik heb recent ook een nieuwe sportlegging gekocht. Die van mij is van Adidas, want was in de opruiming. :D

_PriscillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 09:55

@ _mjwb, jeeh goed bezig *\o/*

linoleum schreef:
Navatu, het ziet er goed uit. Maar herken heel goed dat het toch weer minder is dan het was (of meer eigenlijk, qua kilo's). En een doelbroek is heel mooi. Had aan begin van afvallen een doelshort, uitkomst was dat tegen de tijd dat het de juiste temperatuur was, de short te groot was en van kont afzakte :')

Haha oeps :+ Nouja beter zo dan andersom toch :D

@ Sannens, je loopt daar natuurlijk wel heel veel. Heb je het leuk gehad?
Oh geocachen is zo leuk!! Ik heb alleen alles hier in de omgeving al gedaan haha. Op vakantie is het ook top! Ontdek je allemaal mooie plekjes waar je anders nooit geweest was.

Ik heb uiteindelijk gisteren om 9 uur in de avond de hoefslag van de bak nog lopen keren en harken. Anderhalf uur bezig geweest. Ik ergerde me er ineens zo aan en dan moet het natuurlijk direct helemaal gebeuren :') Resultaat: heuul veeel spierpijn :wow:

Edit:
Ook maar even een foto van mij. Geniet ook vooral van de mooie roze fluffy sokken :')
AfbeeldingAfbeelding

Ik hoef dus ook niet echt keihard af te vallen vind ik zelf. Ik heb een klein beetje ''lovehandle vet'' en stevigere bovenbenen, en dat zou best iets minder mogen. Maar ik wil vooral strakker en gespierder worden en om dat goed te kunnen zien mag net dat mini laagje vet er wel af :)

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 10:34

Ik heb één keer weetabix gekocht, met stukjes chocolade erin, heb ze toen een keer in de melk gegeten en toen de zak leeggesnaaid voor een tentamen. :o :') Die kopen we dus niet meer. :))

Mjwb: Wat goed! :D
Eulogy: Bedankt voor de tip! Dan ga ik eens naar hardloopleggings kijken. Verbaas me altijd hoe duur sportkleding is. :7

Linoleum: Gaaf setje zo! Ben jij dat?

Priscilla: Ooh herkenbaar. Ik ben ook zo iemand die plots ineens iets helemaal kan gaan opruimen omdat ik me er ineens aan erger. :') Mooi lijntje hoor! :j Ik heb een beetje hetzelfde doel als jij hebt volgens mij. :D

Mijn lijstje gister uiteindelijk:
Citaat:
O: 200 gram alpro yoghurt met wat bosvruchten en 2 el zonnatura muesli
T: halve smart bar, 2 mandarijnen
L: 2 koolhydraatarme boterhammen (kipfilet, avocado), restje magere kwark met kaneel
T: stukje suikervrij bananenbrood van de Yoghurt Barn en een cappuccino
A: kabeljauwfilet met groentefriet uit de oven Was bedorven :r 300 gram italiaanse wokgroenten
T: appel, paar schijfjes ananas

B: had ineens zo veel energie, 2 uur lekker hard bezig geweest in de fitness *D 40 minuten cardio, de rest kracht
D: Thee, water

En vandaag, vanavond eet ik met vrienden dus weet nog niet wat:
O: 200 gram optimel griekse yoghurt kers met 30 gram zonnatura muesli
T: appel, 2 nijntje biscuitjes (totaal 60 kcal :+, heeft mijn nichtje laten liggen )
L: koolhydraatarme boterham met omelet van 1 ei + 2 eiwit, spinazie, tomaat en ui
T: 2 mandarijnen, ?
A: ?
T: wsl wat drankjes bij het stappen

D: Thee, water
B: uur fietsen

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-17 11:36

Priscilla, zulke dingen moet je ook gelijk gaan doen als je de drang voelt, zal niet vaak gebeuren denk ik :')
En geloof dat jouw figuur redelijk overeen komt met mijn figuur nu. Ben niet (meer) te dik, maar het mag allemaal net even iets strakker.

Paar collega's van mijn zijn ook best fanatiek met geocachen. Lijkt me best leuk om te doen. Wie weet straks als pup wat ouder is en langer mag lopen.

Cheetahfan, nee dat ben ik zelf niet. Foto van internet geplukt. Ze hebben twee keer per jaar een nieuwe collectie met nieuwe print. Om hebberig van te worden.

En vanochtend er aan gedacht om op weegschaal te gaan staan. Niet het resultaat wat ik had verwacht, maar ik klaag niet. Was namelijk afgevallen tegen mijn verwachting in :o De teller staat nu op 65.6 kilo. Ter vergelijking, ik ben augustus 2015 begonnen met 83 kilo.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 11:47

Kijk, dat zijn fijne resultaten :D

Ik zit lekker bij de kapper met mn haar in de verf. Zo nog ff knippen en ik ben weer zo goed als nieuw :D

Lijstje:
O: optimel yoghurt aarbeien
T: 1 volk broodje met filet americain
L: 2 volk broodjes (beleg?)
A: entrecote, gegrilde groenten uit de oven, gebakken aardappeltjes

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-17 12:23

Aaaah kapper, ik wil/moet ook weer. Maar eerst even loon afwachten :\

Je avondeten klinkt heerlijk.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 12:35

Die Jogha broeken wil ik inderdaad ook nog eens proberen :j Fijne verrassing Lieneke haha, goed bezig dus :D

Mooi figuur heb je Priscilla, kan je benen niet zo goed zien maar je ziet er echt al goed uit hoor :j

Lekker lijstje Laura! Misschien wel wat mager?

Ik kan er na mijn cheat night gisteravond weer helemaal tegenaan haha, ook lekker vroeg gaan slapen dus heb vandaag een stuk meer energie. Even snel ontbijten nu en dan naar de sportschool :)

Lijstje:

O: 200 gram 0% vet Griekse yoghurt met 16 gram whey
T: 250ml melk met 15 gram Whey <3
L: 3 maiswafels met 60 gram humus en kipfilet
T: 2 losse maiswafels en 2 plakjes kipfilet
A: tonijnsteak met zoete aardappelpuree, tomaatjes en asperges
T: stukje extra pure chocolade

B: uurtje krachttraining en halfuur cardio

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-17 12:55

Ben aan het bedenken wat ik nu zo eens ga eten. Iets halen bij Bakker Bart of iets van supermarkt? Moet zo stad in en boodschappen doen. Gelijk lunch meenemen dan.

Of toch maar eitje bakken en op brood? Hmmm lastig. Naar werk doe ik altijd standaard zelfde, hoef je ook niet na te denken :')

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 13:09

linoleum schreef:
Ben aan het bedenken wat ik nu zo eens ga eten. Iets halen bij Bakker Bart of iets van supermarkt? Moet zo stad in en boodschappen doen. Gelijk lunch meenemen dan.

Of toch maar eitje bakken en op brood? Hmmm lastig. Naar werk doe ik altijd standaard zelfde, hoef je ook niet na te denken :')

Vers gesmeerde broodjes van de Bakker Bart zijn wel heel lekker <3

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-17 13:15

Zo vervelend dat alles binnen 5 minuten lopen hier vandaan is, de verleiding is echt te groot.

Nog even thee opdrinken en boodschappen doen.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 13:43

Ik heb precies hetzelfde haha! Ik woon haast in het centrum, met alle bakkers en koffietentjes en broodzaakjes op minder dan 5 minuten afstand. :+

Eulogy en Laura: Jullie avondeten :9

Ik was trouwens net in de supermarkt, en bij alle schoolkoeken lagen nu heeeel veel gezonde opties! Van MadeGood, Nakd, gedroogd fruit, gluten/zuivel vrij, vegan enzo! Heb het nog niet eerder gezien! Binnenkort maar eens wat gezonde snackjes halen voor de cravings 's avonds. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 14:03

Ik heb vanavond een cheat avond. Ben alleen thuis en heb een oliebol aan sushi besteld, dus de rest van de dag even rekening mee houden.

O: 1x weetabix met wat melk en een paar schuddebuikjes
L: Nutella whey en straks een Clif's bar
A: Crispy mayo maki, komkommer maki, loempia's en kipspiesjes :Y)

Misschien als tussendoortje nog een appel ofzo, is een beetje afhankelijk van hoe veel honger ik heb.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 14:08

Ik heb een feestje vanavond, met eten erbij, vanaf half 8. Beetje rekening mee houden vandaag. Zondag is mijn weegdag maar ik denk dat ik maar een keer oversla.

Ik hang momenteel met een kilo speling om de 77 kilo en dat bevalt me prima.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-17 14:14

Het is uiteindelijk een bruin rustiek broodje van AH geworden. Helft met huttenkase en helft met truffelmayonaise en rookvlees.

Emma, lekker! Geniet ervan :D

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 15:01

Oeh jouw broodje klinkt goed linoleum!

Veel plezier black_kelpie!

Yummie Emma! :9

Mn lijstje is idd wat mager, maar de ervaring leert dat er in t weekend vaak wel een tussendoortje (of meer :+ ) bijkomt :')

Net nog een flinke ronde door de stad gelopen dus ook nog wat beweging meegepakt.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 15:07

Ik heb vandaag best een ok dag :)

O: Ontbijtpannenkoek met yoghurt en fruit
T: Recupdrank gemaakt van Kefir en banaan voor na de crossfit :p
L: Volkoren pasta bolognese
A: Groenteschotel (weet nog niet met wat juist)

en dan straks eens naar appassionata gaan kijken ^^

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:20

Lekkere lijstjes komen weer voorbij!

Ik heb vandaag teveel vis gegeten, hou van vis :')
O: Kwark met een banaan erdoor
L: Broodje met haring, 1/3 wrap met zalm
T: stukje chocola
A: spaghetti met klein beetje roomkaas, ui en gebakken zalm

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:29

Lekker lijstje finnens!

Mijn lijstje vandaag:
O: twee boterhammen met hagelslag en hazelnootpasta en een kop thee.
T: water en een sultana.
L: twee bruine boterhammen mrt xalm met ei en zalm, een witte boterham met vruchtenhagel, een boerenbeschuit van de bakker met pure chocoladepasta en een beker melk.
T: zelfgemaakte warme chocolademelk met slagroom, appelflap van de natuurwinkels, kop thee, opgeklopte melk en een bonbon.
A: risotto met zalm.
T: vanillevla met roosvicée.
T: zelfgemaakt duimafdrukkoekje, halve stroopwafel en kop thee.
B: twee paarden gepoetst, vrijheidsdressuur en een uur groepsles en 40 min fietsen

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 21:40

Mijn dag vandaag is een beetje bleh. Op zaterdag altijd veel tussendoortjes omdat mijn paardrijles midden op de dag valt. En mijn vader was pas laat thuis en we hadden geen eten in huis dus besloten om frietjes te eten.
Vandaag gewogen en maar liefst 100 gram afgevallen :') Maar in ieder geval niet aangekomen na alle etentjes.

O: skyr met havermout en chia zaad
T1: banaan
T2: Chocowafel
T3: volkoren cracker met kalkoenfilet
A: frietjes met frikandel en kroket

B: 2x hond uitgelaten en uur paardgereden

En dan vanavond ook nog op stap, ik denk niet dat ik ga drinken.