juist dat het zo papperig is haha. Ik gooi er wel schuddebuikjes doorheen, dat vind ik echt fantastisch Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juist dat het zo papperig is haha. Ik gooi er wel schuddebuikjes doorheen, dat vind ik echt fantastisch
Halfuurtje stairmaster gedaan en straks pizza (Papa John's
) en Ben & Jerry's bestellen. 
Ik had eigenlijk gedacht toen ik vanochtend op de weegschaal stapte dat ik aangekomen ben door alles wat ik gegeten en gedronken heb op mijn verjaardag, maar blijkbaar niet 

linoleum schreef:Navatu, het ziet er goed uit. Maar herken heel goed dat het toch weer minder is dan het was (of meer eigenlijk, qua kilo's). En een doelbroek is heel mooi. Had aan begin van afvallen een doelshort, uitkomst was dat tegen de tijd dat het de juiste temperatuur was, de short te groot was en van kont afzakte
Nouja beter zo dan andersom toch 
Resultaat: heuul veeel spierpijn 

Die kopen we dus niet meer. 
Mooi lijntje hoor!
Ik heb een beetje hetzelfde doel als jij hebt volgens mij. 
Citaat:O: 200 gram alpro yoghurt met wat bosvruchten en 2 el zonnatura muesli
T: halve smart bar, 2 mandarijnen
L: 2 koolhydraatarme boterhammen (kipfilet, avocado), restje magere kwark met kaneel
T: stukje suikervrij bananenbrood van de Yoghurt Barn en een cappuccino
A: kabeljauwfiletmet groentefriet uit de ovenWas bedorven300 gram italiaanse wokgroenten
T: appel, paar schijfjes ananas
B: had ineens zo veel energie, 2 uur lekker hard bezig geweest in de fitness40 minuten cardio, de rest kracht
D: Thee, water
, heeft mijn nichtje laten liggen )
De teller staat nu op 65.6 kilo. Ter vergelijking, ik ben augustus 2015 begonnen met 83 kilo.

Fijne verrassing Lieneke haha, goed bezig dus

linoleum schreef:Ben aan het bedenken wat ik nu zo eens ga eten. Iets halen bij Bakker Bart of iets van supermarkt? Moet zo stad in en boodschappen doen. Gelijk lunch meenemen dan.
Of toch maar eitje bakken en op brood? Hmmm lastig. Naar werk doe ik altijd standaard zelfde, hoef je ook niet na te denken

Maar in ieder geval niet aangekomen na alle etentjes.