[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:52

SuperAssie schreef:
Sommige dingen van hun zijn inderdaad niet helemaal mijn ding maar andere dan weer juist wel, maar hun stijl spreekt me wel aan.

Ik twijfel nu gewoon heel erg omdat ik bij de shop die ik eerst "uitgezocht" had een beetje een "vreemd" gevoel heb. Ik weet het niet, kan het slecht beschrijven maar ik voel me heel opgelaten als ik daar binnen kom haha.
Dus daarom ben ik nu verder aan het rondkijken om te zien of ik dit gevoel gewoon overal heb of alleen daar.

Herkent iemand dit gevoel? Of is het gewoon "spanning" voor mijn eerste tattoo?

Denk wel dat je een goed gevoel bij de shop moet hebben, anders werkt dat niet. Bij de shop waar ik nen geweest had ik meteen een goed gevoel en voelde ik me ook op mijn gemak.

Equisync

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 11:54

Dan ben ik dus toch niet gek haha
Ik hoor en zie onwijs goede verhalen en tattoo's van die shop maar voel me er niet helemaal prettig bij.
Dat ze mijn ontwerp kwijt geraakt zijn werkt daar ook niet echt aan mee..

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:56

Ohhh die bloemenontwerpen van blackbear zijn gaaf!! Die met de vogel! Maar ik heb al een afspraak bij ze in april, dus ik hou me maar in.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:13

Supervixen schreef:
Ohhh die bloemenontwerpen van blackbear zijn gaaf!! Die met de vogel! Maar ik heb al een afspraak bij ze in april, dus ik hou me maar in.

Zag ze ook, ben nu in gesprek om eventueel de bovenste op mijn voet te laten zetten :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:17

Oh jongens :') Ik heb zo bizar gedroomd over mijn tattoo. Eind maart laat ik mijn klavertje updaten/deels coveren door Josephine. Vannacht droomde ik dat ik daar kwam, en ze er een Disneyprinses over heen wilde zetten. Over het héle klavertje! Maar dat is niet de bedoeling, want het klavertje zelf moet gewoon zichtbaar blijven. Alleen lelijke steeltje moet weggewerkt worden. Dus had ze bedacht dat de Disneyprinses dan wel om de klaver gezet kon worden. Alsof ze zwanger was van de klaver. Bizar _O- _O- Als het goed is wordt hij deels gecoverd door een Keltische maan, maar dus hoe ik op de Disneyprinses kwam? :')

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 21:55

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 23:08

Oh wauw, wel erg mooi zeg...

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 23:09

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:10

Hallo!!! Ik meld me *\o/*

En ik heb een brandende vraag alleen weet ik niet zeker of ik hem in dit topic moet plaatsen, of het topic 'think before you ink'

Ik waag het erop en stel hem hier,

Ik wil een tattoo in Arabische tekst naar ik weet niet of Google translate te vertrouwen is. iemand ervaring met betrouwbare vertaling instanties of is Google prima?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:13

Vraag een talk oid.
Google translate is absoluut NIET betrouwbaar...

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:14

Ik zou nooit zomaar iets van google overnemen maar juist iemand persoonlijk vragen. Niet een arabisch sprekend iemand in je omgeving?

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:26

Nu het daar toch over gaat heb ik ook een vraag ;)
Mijn zusje wil ook een Arabische tattoo laten zetten en laat deze natuurlijk door een betrouwbaar persoon vertalen. Iemand suggesties voor een goede shop of tips waarop te letten? Liefst in omgeving Den-Bosch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:29

Door de artist laten vertalen zou ik sws niet doen. Ik zou gewoon iemand in je omgeving vragen die Arabisch spreekt, of een tolk opzoeken als je echt niemand kent. Er zijn weinig dingen die ik genanter vind dan een verkeerd vertaalde tattoo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:31

Echt meerdere mensen vragen die Arabisch kunnen. Je wilt echt niet rond lopen met een spelfout op je lichaam.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:37

Ik vraag me altijd af waarom je dat zou willen als je t zelf niet kan lezen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:48

Yonker schreef:
Ik vraag me altijd af waarom je dat zou willen als je t zelf niet kan lezen.

Kan te maken hebben met je roots?

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:05

Als ik voor mijn zusje mag spreken neemt ze het vooral puur omdat ze het er mooi uit vind zien. Fijne bijkomstigheid is dat het fijn is dat niet iedereen meteen weet wat er staat :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:17

Ik heb vandaag berict van Josephine (Clair Obscura) gehad, over mn verzette afspraak... en 17-6 gaat het dan eindelijk echt gebeuren *\o/*

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:25

Mag ik even jullie mening? 6 maart laat in mn tattoo zetten en krijg nu net mail dat ik toch niemand mag/kan meenemen omdat er een guest bij is. Ik heb er nu een beetje mn bedenkingen bij en weet niet of ik wel zn held ben om alleen te gaan....
Edit; mn vraag dus, kan je dit als artiets zomaar maken? Zo kort van te voren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:32

Youknowme schreef:
Mag ik even jullie mening? 6 maart laat in mn tattoo zetten en krijg nu net mail dat ik toch niemand mag/kan meenemen omdat er een guest bij is. Ik heb er nu een beetje mn bedenkingen bij en weet niet of ik wel zn held ben om alleen te gaan....
Edit; mn vraag dus, kan je dit als artiets zomaar maken? Zo kort van te voren?

Ik vind het raar dat je niemand mee mag nemen... Ik zou dat dus ook niet fijn vinden als je daar wel behoefte aan denkt te hebben.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:45

idd raar Youknowme, dat je niemand mee mag nemen... -O-

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:51

Artiest vertelde toen ik de afspraak maakte dat ik 1 persoon mee mocht nemen. Nu mailde ik haar toevallig vandaag en toen kreeg ik dat terug. Baal nu dus wel. Het word mn 4e tattoo maar wel ook de grootste. Ga het even laten bezinken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:55

Ik vind het juist best raar als er per se iemand mee moet. Je kan toch ook een babbeltje maken met de artist en verder wat met je telefoon bezig?

Ik vind het echt onwijs irritant als ik getattoeerd word en iemand heeft een hele entourage meegenomen. Shops waar ik altijd kom is het ook beleid dat iemand die meegenomen wordt gewoon bij de receptie/balie/in de wachtruimte moet wachten.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:58

Vind dat ook best wel raar. Lijkt me dat als je het van tevoren gevraagd hebt dat het dan ook gewoon moet kunnen.

Ik had beide keren mijn zus of broer mee. Vooral gewoon om de lange autorit niet alleen te moeten doen, en om af en toe een foto te maken. Die zaten dan idd niet bij mij tijdens "het werk", maar aan een grote tafel aan de andere kant. Op voorhand ook gevraagd en geen enkel probleem.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:59

Emmaa_ schreef:
Ik vind het juist best raar als er per se iemand mee moet. Je kan toch ook een babbeltje maken met de artist en verder wat met je telefoon bezig?

Ik vind het echt onwijs irritant als ik getattoeerd word en iemand heeft een hele entourage meegenomen. Shops waar ik altijd kom is het ook beleid dat iemand die meegenomen wordt gewoon bij de receptie/balie/in de wachtruimte moet wachten.

Niet elke artiest praat. Ik heb nu 2 artiesten gehad met welke ik geen gesprek heb kunnen voeren. 1 persoon vind ik geen hele entourage dus ik snap niet hoe een ander daar hinder aan zou ondervinden.

Het gaat mij meer om het principe, dat er sowieso zonder overleg een guest voor haar bij is en ik mijn persoon dan maar moet afzeggen. De gene die mee zou gaan heeft een dag vrij genomen van t werk.