Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fantabulouss

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:27

Weet een van jullie of er ook pap bestaat zoals brinta ofzo die je zonder melk kan maken? ik ben namelijk overgevoelig voor melkeiwit dus mag al niet teveel kaas enzo eten, dus een bakje pap met zoveel melk erdoorheen is niet zo goed voor me :o maar vind het wel lekker! dus zoek een variant met water ofzo :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:30

Anoniem schreef:
luckyboy5 schreef:
Mijn lijstje van vandaag so far:

O: 0.25L biogarde met peer en speltvlokken
T: 3 vk crackers met hummus
L: sperziebonen met tomaat en tofu, 3 vk crackers met 2 gekookte eieren
T: handje ongezouten noten (walnoot, pecan, amandel), 2 winterpenen met hummus
A: groentenmix met tofu, salade met olijven en ei, 6 blokjes 72% choc

Dit ziet er heel netjes uit, maar ik eet ook regelmatig kaasfondue, witbrood met kaas, etc.

Representatiever lijstje :)

O: 0.25L biogarde met peer en speltvlokken, 3 vk crackers met hummus
T1: handje ongezouten noten
T2: 3 vk crackers met pindakaas
T3: 2 speltboterhammen met hummus
L: 2 speltboterhammen met een omelet van 3 eieren en 4 plakjes kaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:30

Fantabulouss schreef:
Weet een van jullie of er ook pap bestaat zoals brinta ofzo die je zonder melk kan maken? ik ben namelijk overgevoelig voor melkeiwit dus mag al niet teveel kaas enzo eten, dus een bakje pap met zoveel melk erdoorheen is niet zo goed voor me :o maar vind het wel lekker! dus zoek een variant met water ofzo :o

phor maakt havermout met water aan, geloof ik.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 14:47

Havermout/havervlokken/speltvlokken gaat erg goed met water.

Ik heb een topic gemaakt over quinoa en kreeg daar een tip dat je het ook lekker als ontbijt kan eten met soja of amandelmelk. Kan je dat wel verdragen?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:22

Marit: tijdens de shred verloor ik ook geen cm's of kg's. Pas toen ik structureel minder ging eten (je kan ook teveel gezond eten) en nog meer ging bewegen, ging er wat vanaf bij mij.

Viel me vandaag op bij de kassa. Vroeger kocht ik regelmatig meer lekkers (snoep, chips, pizza) dan gezond eten. En vandaag lag er een berg groente en fruit en geen ongezonde troep. Ben zo trots op mezelf!
Ik ga volgende week ook een weekje skieën, zin innn *\o/* Tegen die tijd ben ik vrijwel klaar met Ripped. Komt precies goed uit :D

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 15:53

Volgends mij ben ik zo iemand die te vee gezond eet. Als ik een salade maak, heb ik vaak ene reuze bord vol en kan ik het niet eens op. Maar die salade bestaat dan allen uit ( rauwe) groente zonder dressing. Dus niet echt calorie rijke producten.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:10

Pfoe, dag 4 level 2 is weer gedaan. Langzaam aan denk ik dat level 2 iets beter gaat. Maar het is wel heftig...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:12

Fantabulouss schreef:

Ik eet havermout ook met gekookt water. Kan prima, alleen er zit weinig smaak aan waardoor je het idee hebt dat je behangplaksel zit te eten. Ik doe er altijd rozijnen en kaneel doorheen. Daarnaast kan er nog veel meer doorheen om het op smaak te maken. :j

Nou, ik heb het shredden erop zitten. Vanmorgen de boel opgemeten en foto's gemaakt. Kan wel janken. Van geluk of verdriet? Dat zien jullie zo.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:16

Jolien87 schreef:
Fantabulouss schreef:

Ik eet havermout ook met gekookt water. Kan prima, alleen er zit weinig smaak aan waardoor je het idee hebt dat je behangplaksel zit te eten. Ik doe er altijd rozijnen en kaneel doorheen. Daarnaast kan er nog veel meer doorheen om het op smaak te maken. :j

Nou, ik heb het shredden erop zitten. Vanmorgen de boel opgemeten en foto's gemaakt. Kan wel janken. Van geluk of verdriet? Dat zien jullie zo.

:(:)

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:16

Je houdt het spannend! Ben benieuwd!

Cacao erdoor is ook wel lekker :j

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:20

Rebel, nog gefeliciteerd!!!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:54

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:57

Super hoor Jolien! Net resultaat en je ziet echt verschil!! :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:02

Jolien, super hoor! Ik zie duidelijk verschil hoor! Je 'muffintop' is beduidend minder *\o/*

Eindelijk yoga level 2 gedaan! Level 1 is zwaarder qua spierkracht, maar level 2 vraagt echt veel balans en flexibiliteit. Ik viel geregeld (bijna) om :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:39

Goed zeg! Die 8 cm, wowie!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:42

Thanks dames! :D

Hihi, muffintop? :') What's that?!
Ja, met name mijn navel ben ik onwijs trots op, daar zit ook mijn grootste probleem Gast7391. En ik vreesde ervoor dat daar minder resultaat te zien zou zijn omdat het vet bij je buik als laatste weggaat. Maar blijkbaar zit er genoeg om tussentijds te verdwijnen. ;)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:43

Dat je vetjes als een muffin boven je broek uitkomen :))

Afbeelding
Zie je het voor je :))

Wat een prachtig lijstje, goed gedaan en je bent echt afgevallen!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:45

Dat is heel persoonlijk waar je ver als eerste weg gaat. Mijn buik is veel sneller plat dan mijn benen dun.

Je ziet echt super goed resultaat, wauw!!

Ik heb maandag een afspraak bij de HA voor mijn knie, ben bang dat Jillian nog even moet wachten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 19:49

Oooh hahaha, die is leuk!
Ja, daar is duidelijk veel af. En in het echt is het zelfs nog meer dan op de foto. Maar de "muffintops" lijken op de foto nog erger door het elastiek van de broek. Maar het is ook zeker te zien aan de meetresultaten, het duurt niet lang meer voordat mijn navelomvang kleiner is dan mijn heupomvang. :j

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:15

Over de tegenvallende resultaten... Vandaag doe ik dag 28 en bij mij zijn er ook nauwelijks centimeters af. Hier en daar 1 of 2 centimeter, maar echt niet zo spectaculair veel als bij sommige anderen. Ja, 4cm van mijn borsten, maar daar ben ik minder blij mee. Ik had al bijna niks, nu is er nog minder van over. -O-
Verder ook niet echt het idee dat ik zoveel strakker in mij vel ben komen te zitten, maar ik heb nog geen na-foto's gemaakt. Dat bewaar ik echt tot dag 30. Wel merk ik dar ik fitter ben geworden. Wat ik op dag 1 nog ontzettend zwaar vond, doe ik nu met twee vingers in mijn neus. :+ Hierna ga ik gewoon lekker verder met Ripped in 30. Zien of ik dan wat meer resultaten boek wat uiterlijk betreft. Gewoon volhouden en kijken naar waar je wél tevreden over bent. ;)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:18

Ja.. Maar toch voelt het echt rot dat anderen zulke resultaten hebben en ik echt bijna niks.. Maar ik ga ook gewoon door in de hoop dat er alsnog iets veranderd!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:19

Precies Chanen! Ik heb hetzelfde denk ik hoor... Merk ook nog weinig verschil in centimeters. Ga zondag meten (na Shredlevel2). Maar we gaan gewoon lekker door! :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:24

Snap ik Marit, heb ik zelf ook wel een beetje, maar de centimeter vliegen er niet alsnog af doordat ik daarover blijf kniezen. Het is even balen, maar je moet er niet te lang over blijven treuren. Sommigen hebben nou eenmaal meer centimeter om kwijt te raken. (Niet banketstaaf bedoeld overigens.) ;)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:26

You can do it Marit !

Hard work + motivation = result !

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 20:35

pfff ik ben eergisteren met ripped begonnen. Ik heb geen benen meer over!

Wat centimeters betreft.. ik ben ook helemaal niet zoveel kwijt. Heb me voor ripped eens even gemeten ( hed ik bij de shred niet gedaan) en nu eens kijken hoe de zaken er over een paar weken bij staan.