Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:luckyboy5 schreef:Mijn lijstje van vandaag so far:
O: 0.25L biogarde met peer en speltvlokken
T: 3 vk crackers met hummus
L: sperziebonen met tomaat en tofu, 3 vk crackers met 2 gekookte eieren
T: handje ongezouten noten (walnoot, pecan, amandel), 2 winterpenen met hummus
A: groentenmix met tofu, salade met olijven en ei, 6 blokjes 72% choc
Dit ziet er heel netjes uit, maar ik eet ook regelmatig kaasfondue, witbrood met kaas, etc.
Fantabulouss schreef:Weet een van jullie of er ook pap bestaat zoals brinta ofzo die je zonder melk kan maken? ik ben namelijk overgevoelig voor melkeiwit dus mag al niet teveel kaas enzo eten, dus een bakje pap met zoveel melk erdoorheen is niet zo goed voor memaar vind het wel lekker! dus zoek een variant met water ofzo
Fantabulouss schreef:Weet een van jullie of er ook pap bestaat zoals brinta ofzo die je zonder melk kan maken? ik ben namelijk overgevoelig voor melkeiwit dus mag al niet teveel kaas enzo eten, dus een bakje pap met zoveel melk erdoorheen is niet zo goed voor memaar vind het wel lekker! dus zoek een variant met water ofzo
Jolien87 schreef:Fantabulouss schreef:Weet een van jullie of er ook pap bestaat zoals brinta ofzo die je zonder melk kan maken? ik ben namelijk overgevoelig voor melkeiwit dus mag al niet teveel kaas enzo eten, dus een bakje pap met zoveel melk erdoorheen is niet zo goed voor memaar vind het wel lekker! dus zoek een variant met water ofzo
Ik eet havermout ook met gekookt water. Kan prima, alleen er zit weinig smaak aan waardoor je het idee hebt dat je behangplaksel zit te eten. Ik doe er altijd rozijnen en kaneel doorheen. Daarnaast kan er nog veel meer doorheen om het op smaak te maken.
Nou, ik heb het shredden erop zitten. Vanmorgen de boel opgemeten en foto's gemaakt. Kan wel janken. Van geluk of verdriet? Dat zien jullie zo.