Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:Ik vind het juist leuk die felle kleurtjes. In het gewone dagelijkse leven ga ik als een grijze muis door het leven. Blauwe spijkerbroek maar verder bijna alles zwart. Met hardlopen heb ik het liefste heerlijke felle kleuren. Na een aantal jaren met knal roze compressie tubes te hebben gelopen ben ik nu overgestapt op knal geel. Mijn schoenen waren altijd heel saai. Heb een extra smalle leest en die waren er dan alleen in wit met een kleine gekleurde detail. Maar nu zijn ze er ook in een blauw met oranje kleurtje. Niet echt belangrijk maar ik vind het wel leuk.
Supervixeen goed gelopen.
Ik vertrek mogenochtend naar Amerika voor mijn marathon. Kan ik nog een weekje acclimatiseren alvorens van start te gaan. Spannend hoor, niet alleen de marathon zelf, ook de reis en alle happenings die me komende week te wachten staan.
Supervixen schreef:http://Www.inschrijven.nl die gebruik ik altijd.
Greetje63 schreef:
mirriezz schreef:Wat ik laatst op de fiets in t donker opmerkte over verlichting:
- armbandjes enzo doen wel iets, maken vooral duidelijker dat je hardloper bent en waar jouw lijf begint en ophoud.
- hesjes met reflectie zijn ongelofelijk opvallend (in dit geval geel, roze wss even goed)
- lichte kleding valt veel meer op dan donkere kleding. Met zwarte kleding verdwijn je compleet, met felgeel of felgroen zonder reflectie ben je behoorlijk goed zichtbaar.
Morris schreef:Lopen in Amerika, is een droom van mij. Waar ga je lopen?
Grit schreef:Netjes Supervixen!
Een weekje eerder er zijn lijkt mij ook leuk als je dan toch in Amerika bent![]()
Qua jetlag heb ik daar eerder last van terug in Nederland. Wel de eerste dagen in de VS altijd belachelijk vroeg wakker.