[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cass1991

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:49

roos: wat erg zeg dat dat je is overkomen, doe inderdaad maar even lekker rustig aan en geniet straks maar lekker van je vakantie!

en lasca: ik ga mee in wat roos zegt, ik heb liever een goed karakter dan een goed uiterlijk! met een goed karakter kom je veel verder!

hier een lekker weekendje bij mijn lieve zus geweest in amsterdam! mijn lieve nichtje kwam ook logeren(2,5 jaar oud) hebben dus lekker gek gedaan, gespeeld in een binnenspeeltuin en wij moeten overal mee op natuurlijk en laat dat kind nou net gek zijn van trampolines :P daarna naar de dam gelopen en kind zich vermaakt met de duiven :Y)
maarja al met al niet heel gezond gegeten, wel mijn maaltijden waren gezond maar tussendoor af en toe een snoepje, we hebben cupcakes gemaakt en natuurlijk een ijsje gegeten in de stad! morgen weer streng verder!
iemand tips wat ik morgen tijdens mijn nachtdienst kan eten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:53

Cass misschien kom je met een goed karakter heel ver, maar er zijn ook genoeg mensen die mensen met overgewicht niet zullen accepteren zeg maar... dus dan kan je nog wel een goed karakter hebben maar als men je niet accepteerd zoals je bent qua uiterlijk kom je ook niet ver.

En ik betrek het ook op mezelf, want op school word ik ook niet geaccepteerd wie ik ben. Dat zal missch met mijn uiterlijk te maken hebben, maar ook qua hobbies word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik heb maar 1 vriendin en die woont in Noord Brabant.

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:58

het is maar hoe je zelf in het leven staat.

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:01

mij is altijd geleerd op ieder potje past een deksel en als mensen mij op dat moment niet nemen zoals ik ben dan toch niet, maarja misschien heb ik wel makkelijk praten omdat ik nooit problemen op sociaal vlak heb gehad..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:05

Cass, ben ik het mee eens, maar als iemand zo bitter in het leven staat en zichzelf laat staan anderen niet kan accepteren om wie ze zijn, gaat het mi erg lastig worden.
En verder zeg ik er niets meer over :D

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:08

Lasca_1987 schreef:
Cass misschien kom je met een goed karakter heel ver, maar er zijn ook genoeg mensen die mensen met overgewicht niet zullen accepteren zeg maar... dus dan kan je nog wel een goed karakter hebben maar als men je niet accepteerd zoals je bent qua uiterlijk kom je ook niet ver.

En ik betrek het ook op mezelf, want op school word ik ook niet geaccepteerd wie ik ben. Dat zal missch met mijn uiterlijk te maken hebben, maar ook qua hobbies word ik niet geaccepteerd zoals ik ben. Ik heb maar 1 vriendin en die woont in Noord Brabant.

maar dat is tegenwoordig al snel
als je niet op hockey zit of iets anders duurs doet hoor je er niet bij
of als je iets anders doet dat de rest in de klas krijg je dat ook.

speelde vroeger in een klassiek orkest en was de enige van de hele school , en was ook nog eens niet aanwezig op school omdat we in het buitenland waren
dus viel ook buiten de boot zeg maar

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:09

Mootje schreef:
Cass, ben ik het mee eens, maar als iemand zo bitter in het leven staat en zichzelf laat staan anderen niet kan accepteren om wie ze zijn, gaat het mi erg lastig worden.
En verder zeg ik er niets meer over :D

En verder hoeft er ook niks meer aan toegevoegd te worden :D

Ik ga zo Obese kijken, wie kijkt er met me mee? :D

dipstaartje

cass1991 schreef:
mij is altijd geleerd op ieder potje past een deksel en als mensen mij op dat moment niet nemen zoals ik ben dan toch niet, maarja misschien heb ik wel makkelijk praten omdat ik nooit problemen op sociaal vlak heb gehad..

op ieder potje past ook zeker een deksel

je moet alleen even goed om je heen kijken en dan vind je het vanzelf

ik kijk obese

Roosch

Nogmaals, jezelf accepteren/gerespecteerd worden door anderen heeft hélemaal niets met gewicht te maken. Ik heb dikwijls meegemaakt dat ik ontzettend veel respect had voor iemand van 100kilo+, en dat ik iemand van 50 kilo wel uit kon kotsen.
Ik denk dat je naar je eigen zelfbeeld moet gaan kijken als je zo'n verknipt beeld hebt van de samenleving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:10

Wat ik over het meisje heb gezegd enzo betekend niet dat ik bitter in het leven sta! Verders ben ik erg happy en t gaat ook erg goed op school. En ja ik kan me verder niet accepteren zoals ik ben qua uiterlijk dat klopt! Wil graag leuke kleding aan en niet te zwaar zijn voor de paarden. Ik zou zoveel mooier zijn ik 15 kilo lichter zou zijn!

cass1991

Ik zeg er ook niks meer over ;) ik ga zo lekker genieten van een avondje op de bank met mijn vriendje! :D denk geen obese kijken nu 3 op reis!

dipstaartje

had net een zwak moment,
de ijs boer kwam voorbij en ik had ineens zo'n trek in een ijsje

mijn eerste dit jaar

vind ijs alleen lekker als ik er echt trek in heb en dat is maar een paar keer per jaar

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:12

dipstaartje schreef:
cass1991 schreef:

op ieder potje past ook zeker een deksel

je moet alleen even goed om je heen kijken en dan vind je het vanzelf

ik kijk obese

precies! heeft voor mij ook een tijdje geduurt maar mag nu zeker niet klagen! :D <3

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:13

Lasca_1987 schreef:
Wat ik over het meisje heb gezegd enzo betekend niet dat ik bitter in het leven sta! Verders ben ik erg happy en t gaat ook erg goed op school. En ja ik kan me verder niet accepteren zoals ik ben qua uiterlijk dat klopt! Wil graag leuke kleding aan en niet te zwaar zijn voor de paarden. Ik zou zoveel mooier zijn ik 15 kilo lichter zou zijn!

joh die 15 kilo lichter komen vanzelf

ik woog 97 kilo nu 75

heb pas een borstverkleining laten doen en wil er nog 5 kilo af ,

en voor de rest accepteer ik hoe ik eruit zie en daar ben ik trots op

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:16

Wat een lekkerding is die Chris Powell toch :D :o

RomySmink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:17

Hallo :)

Ik meld me ook aan.
Ik ben 18 jaar, volgende maand 19. Ik ben 1.83 lang en weeg 70 kilo.

Helaas schommel ik nogal heen en weer tussen de 70 en 74. Ik wil heel graag terug naar de 67 kilo die ik vorig jaar nog woog. Maar ik heb nogal een probleem met mijn continue hongergevoel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:18

dipstaartje schreef:
Lasca_1987 schreef:

joh die 15 kilo lichter komen vanzelf

ik woog 97 kilo nu 75

heb pas een borstverkleining laten doen en wil er nog 5 kilo af ,

en voor de rest accepteer ik hoe ik eruit zie en daar ben ik trots op

Zo vanzelf komt het helaas niet bij mij. Als ik gewoon zou eten wat ik normaal eet blijf ik op die 95 of word ik zelfs zwaarder.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:19

Mandy517 schreef:
Wat een lekkerding is die Chris Powell toch :D :o

zo echt wel,

hij is volgens mij niet zo heel groot.

oh mijn man is aangestoken door het sport virus
naar de sportschool wil hij niet maar gaat nu 1 keer per week trim zwemmen en 1 keer in de week naar tennis les

en dat met 1 totaal versleten knie ( hij is pas 35 dus te jong voor een kunst knie)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:20

Lasca_1987 ik heb er ook 1.5 over gedaan en dat terwijl ik ook prednison slikte

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:23

RomySmink schreef:
Hallo :)

Ik meld me ook aan.
Ik ben 18 jaar, volgende maand 19. Ik ben 1.83 lang en weeg 70 kilo.

Helaas schommel ik nogal heen en weer tussen de 70 en 74. Ik wil heel graag terug naar de 67 kilo die ik vorig jaar nog woog. Maar ik heb nogal een probleem met mijn continue hongergevoel

Welkom :)
Ik vind je nu al een beetje licht eigenlijk. Of misschien niet echt licht, maar ik zou er niks meer afwillen als ik 70 woog :D :o maar misschien ben je gewoon slank gebouwd..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:24

Dipstaartje, wat ouderwets, maar we'l lekker :D
Ik kijk ook obese. Die Chris is een klein mannetje.. Niet helemaal mijn type. Val eerder op een jonge sean connery O:)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:30

ijsje ouderwets ?

zo nu even reclame bij obese

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:31

Welkom RomySmink! Ik vind je lengte en gewicht ook netjes klinken. :)

Chris Powell is echt wel super knap! Helaas zo klein :=
Graag zo'n iemand en dan 1.93 ofzo :o

Ik heb ook een stukje ijs op, kon het niet weerstaan.
Morgen weer lekker sporten.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:32

Lasca_1987 schreef:
Zo vanzelf komt het helaas niet bij mij. Als ik gewoon zou eten wat ik normaal eet blijf ik op die 95 of word ik zelfs zwaarder.

En dat is waarschijnlijk je probleem, jij geeft zelf al aan dat je weinig lust. Daardoor heb je nauwelijks afwisseling in je eetpatroon & je gaf aan dat je voornamelijk graag vette producten eet. Dus dan kom je inderdaad aan als je je normale eetpatroon vast houdt. :)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:37

Naoom_ schreef:
Welkom RomySmink! Ik vind je lengte en gewicht ook netjes klinken. :)

Chris Powell is echt wel super knap! Helaas zo klein :=
Graag zo'n iemand en dan 1.93 ofzo :o

Ik heb ook een stukje ijs op, kon het niet weerstaan.
Morgen weer lekker sporten.

*\o/* *\o/* *\o/* ben dus niet de enige