[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:33

Hihi ik dacht het stiekem al. Ik lees daar zo veel goede verhalen over! Welke heb je? (Ik wil zelf geen waxjes maar microrings en dat doen zij helaas niet.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 22:36

Wauw Frum, staat je prachtig! Ik zou het er zelf denk ik niet zo snel aan uitgeven maar dat komt vooral omdat ik het gewoon niet kan missen :') Het resultaat is iig zeker de moeite waard

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:00

_Nelleke_ schreef:
Mooi frummels! Al ben ik echt fan van je korte koppie. Waar heb je het laten zetten?

Drunksheep, heb je nog een foto van jouw coupe. Ben benieuwd hoe je kleur nu is. Nog steeds blij?

Twee pagina's terug staat een foto! Of bedoel je een foto van de voorkant?

En ja superblij, mijn haar is ook nog steeds superzacht en blij :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:10

Ik bedoel gewoon nog een foto (1 extra ;) ) omdat die vorige 2 best wel van kleur verschilden. :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 23:12

Haha, ik heb geen selfies meer genomen _O- maar die van Sue is redelijk kleurecht. Al is mijn haar nu ietsje lichter geworden. Ik kan morgen nog wel even een foto nemen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 08:31

_Nelleke_ schreef:
Hihi ik dacht het stiekem al. Ik lees daar zo veel goede verhalen over! Welke heb je? (Ik wil zelf geen waxjes maar microrings en dat doen zij helaas niet.)

Haha. Ik had er ook veel goeds over gehoord, dus ik dacht probeer het eens daar!
Ik heb waxjes en haar van SoCap. Hiervoor heel lang microringen gehad maar die zie je er bij mij heel snel doorheen omdat mijn haar zo dun is. := verder was ik er wel heel tevreden over hoor. :j

Emma: thanks! Mams heeft het hier gesponsord hoor. := Ik heb het ook niet zo maar even liggen helaas haha.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 13:26

Ik vind het zo zonde dat je met waxjes het haar na 3mnd weggooit. Ooit wil ik ook extensions. Heb zulk dun haar wat niet langer dan m'n schouders wil groeien. Als ik dan toch een keer mooi lang haar wil zal het met extensions moeten. :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:44

Mooi Frummels!!

Ik zit in de Olaplex bij de Cosmo :D de kapster heeft voorfoto's gemaakt en wilt ook een na-foto maken, hopelijk krijg ik die, dat ik ze met jullie kan delen!

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 20:43

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:27

Jennifuur schreef:
Mooi Frummels!!

Ik zit in de Olaplex bij de Cosmo :D de kapster heeft voorfoto's gemaakt en wilt ook een na-foto maken, hopelijk krijg ik die, dat ik ze met jullie kan delen!

En en en?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:28

pien2010 schreef:
Haai mensjes,
ik heb eigenlijk advies nodig :Y)
Ik heb mijn haar van nature donkerblond en ik heb het nu rood-paars geverfd.
Nu is het een beetje roodbruin en ik wil het eigenlijk groen-blauw gaan verven. Is het veilig om het er gewoon overheen te doen? Of toch echt eerst ontkleuren en daarna verven?

http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 ... SX300_.jpg
Deze kleur was het ongeveer
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 5f9c9f.jpg
En zoiets wil ik het ongeveer

Ik denk dat als je groen over rood doet dat het dan bruin zal worden met een groene gloed (rode verf met groene verf mengen = bruin). Ik ben bang dat je het echt zal moeten ontkleuren. :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 21:30

_Nelleke_ schreef:
Jennifuur schreef:
Mooi Frummels!!

En en en?

Het is zo zacht en de kleur veel minder dof <3 <3 Foto's komen als het goed is op de FB van de kapper, zal tzt de foto's ook hier gooien! Ik ben fan van Olaplex hoor!

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:08

Ik had een vraagje zoals in mijn vorige post te lezen is wil ik graag mijn haar laten verven als een soort rode ombre boven donker rood en onder rood. Nu ben ik aan het kijken op internet van de prijzen en bijvoorbeeld bij deze site http://www.thegraduates.nl/project/the-grads-utrecht/ staat volledig verven voor 42 euro. Maar er staan ook veel vanaf prijzen.. Hebben jullie hier ervaring mee?

Edit: voor het gemak hier nog even de gehele prijslijst:

Kleurspoeling va 21
Glanskleuring va 31
Volledige kleuring 42
Uitgroei kleuren 31
Highlights va 16 euro

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:17

Hangt vaak af van de lengte van je haar en hoeveel verf ze nodig hebben.

Ik twijfel om een lange bob te knippen. Het is nu ongeveer tot boven mijn BH-bandje en gewoon recht geknipt. Maar wil het eigenlijk nog wat korter.. Twijfel een beetje om het gewoon recht te laten of een bob erin te knippen.
Ik heb redelijk stijl en futloos haar ook

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:34

ja maar bij volledige kleuring staat geen va en bij de rest wel dus dat zou niet uit moeten maken denk ik... mijn haar valt net over me schouders maar is wel erg dik... Als ik het thuis verf dan gebruik ik altijd 2 pakjes

@mexx_lady Als je het graag een x wilt proberen zou ik het gewoon doen, je haar is niet mega lang dus het verschil zal ook niet meega groot zijn. En als je het toch niet zo leuk vind het groeit vanzelf!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 15:37

@sannelovesyou: Wat je moet betalen verschilt per persoon i.v.m. lengte en dikte van het haar, dus je kan het beste zelf gewoon even bellen denk ik :)

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:05

Oke bedankt voor de tips haha, ik denk omdat er geen vanaf staat verder... Dan ga ik over een maand over eens bellen :P Ik wil eerst mijn haar nog wat langer hebben en vind het leuker voor in de herfst:P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:26

Vind het altijd zo lastig, ben bang dat ik het aan de achterkant toch te kort ga vinden. Ach ik kan nog 2 weekjes nadenken, ben een aantal weken geleden pas geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 17:41

Ik zou er rekening mee houden dat die 'vanaf' prijzen echt zijn voor meiden met een pixie cut of iets soortgelijks heel korts. Ik heb in ieder geval nog nooit de prijs hoeven betalen die op de lijst stond, ook niet toen ik een korte bob had

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 17:54

Ook als er geen vanaf prijs staat zoals Bij volledig kleuren? Ik ga binnen kort wel even bellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:00

Als er geen 'vanaf' prijs bij staat komt dat waarschijnlijk omdat het per merk verf wat ze gebruiken verschilt hoeveel ze ervoor vragen. Kappers mengen hun verf zelf dus op die manier kunnen ze mensen met een pixie poedersuiker voor een prikkie verven en mensen met haar tot de billen meer laten betalen. Bij een 'vanaf' prijs krijg je toch wel snel gezeik omdat mensen het ineens te duur vinden

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 18:58

Klinkt logies bedankt!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:39

Emmaa_ schreef:
Als er geen 'vanaf' prijs bij staat komt dat waarschijnlijk omdat het per merk verf wat ze gebruiken verschilt hoeveel ze ervoor vragen. Kappers mengen hun verf zelf dus op die manier kunnen ze mensen met een pixie poedersuiker voor een prikkie verven en mensen met haar tot de billen meer laten betalen. Bij een 'vanaf' prijs krijg je toch wel snel gezeik omdat mensen het ineens te duur vinden

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:47

Hahahah dat heeft mijn laptop ervan gemaakt _O- _O- _O- Waar het hart vol van is :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:48

Ik heb getemd. Dit kan niet.

Ik wil mijn uitgroei bijwerken maar als ik dan de rest ook ontkleur, verdwijnt het roze dan?