Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:@Time2tri
Jouw setup is echt zo gaaf!
culaccino schreef:Er komt een Ridley in beeld en Laura komt weer terugGefeliciteerd met je afstuderen! En met je >15.000 km, superknap. Fijn dat je nog even wat weken tussen je afstuderen en je nieuwe baan hebt.
Time2Tri schreef:Zo , sinds gisteren avond is Kika Extreme officieel van start .
Toen was de Kick off , gezien de huidige situatie online .
Sponsoren kan nog steeds ...mijn linkje/ actie onder de
aandacht van jullie vrienden , familie brengen mag natuurlijk .
Heel graag zelfsIeder Eurootje is er 1 .
Woensdag heb ik een FTP test indoor gedaan .
Ppff helemaal stuk gegaan , en het blijft een mentaal dingetje
zo,n test op de trainer te doen .
Maar , ondanks mijn sportpauze door de operatie in november
toch power up !
MuSLi schreef:Ik heb vandaag voor het eerst sinds maart vorig jaar weer eens op de mountainbike gezeten. Samen met Angela_ een rondje in haar omgeving gedaan. Stippelberg verkend, was fantastisch fietsen daarecht genoten!
![]()
36km op de teller! Eerste fietskilometers van het jaar...
[ [url=m/Zs8ryM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ttwAlE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lauraennala schreef:Afgelopen weekend ben ik op Texel geweest, dat was leuker dan ik gedacht had om te fietsen
Had de crosser van een vriendin ook mee, dus cross debuut ook gelijk gemaakt. Zelfs heerlijk over het strand kunnen rijden, super vet!
culaccino schreef:@Gothico, kan me voorstellen dat jij al helemaal een flinke klap wind krijgt!
Hier ook superdruk op het werk, pffff. Ik heb gisteren weer eens een rondje gefietst, dat was wel fijn!
Macyy schreef:Gothico wat fijn dat je lekker hebt gefietst!
MuSli, hardlopen, heel wat anders maar fijn dat je zo lekker in beweging kan blijven
Zebra wat naar dat je daar zo’n last van hebt. Hopen dat het snel opknapt..
Ik heb via marktplaats een fijne fiets kunnen aanschaffenafgelopen dagen gelijk wat routes meegepakt. Lekker fanatiek.
![]()
Staphorst, leuke veelzijdige route! Sommige stukken waren erg drassig dus daar gelopen.
Assen, jeetje dat was wel even andere koekVond hem vrij heftig, nog eventjes oefenen voor ik daar weer heen ga!
Vandaag Havelte gedaan en die vond ik fijn fietsen. Wel veel vlak maar de omgeving maakte veel goed.![]()
[ [url=m/YcDihM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cQaaeK.jpg]Afbeelding[/url] ]