Puera schreef:Leuke review, germie. Misschien heb ik niet goed opgelet, heb ‘m even snel tussendoor bekeken maar wat is jouw ervaring qua lopen op die schoenen? Lopen ze net zo lekker als de echte Hoka?
Ja, dat is juist het bijzondere. Ik wissel ze gewoon af voor de trainingen hier. Maar de binnenkant begint nu dus te slijten bij de hak zoals je kunt zien. Daar is de padding wel wat van mindere kwaliteit, maar de zolen zijn dus eigenlijk beter, slijtvaster. En voelen hetzelfde aan. De schoen is dus bij de voorvoet iets breder dan Hoka, maar ze zijn ook 3mm langer omdat je geen halve maten kunt kopen en Hoka dat wel heeft.
Dus overal zijn de HOka's wel beter, zeker het materiaal aan de binnenkant van de schoen. Maar voor die 22 euro zijn ze dus veel beter dan verwacht. Oh, ze zijn ook niet langzamer, ik loop ongeveer dezelfde tijden op beide schoenen.
Ik wacht gewoon weer een aanbieding af bij Ali en ga dan eens wat anders proberen denk ik. Soms komt er wat langs en heb je 'runningshoes' voor 12-15 euro. Dan is de gok te nemen, want kan ik er niet op hardlopen, dan lukt wandelen waarschijnlijk wel.
Ik leg wel in elke hardloopschoen mijn eigen zolen, maar dat komt omdat in geen enkele schoen er goede zolen in zitten, bij Hoka ook niet.