Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friezenfan2 schreef:Er reed gisteravond meerdere keren een politie busje met groot zoek licht en zwaailicht door de straat.
Doen ze dat preventief of is mijn angst gegrond.
Want ik voelde me er niet veiliger door als ze het preventief deden.
dat bedoel ik dus met de objectieve verslaggeving. Dat is gewoon een feit, en wellicht dat zij daar als française ook met verbazing naar kijkt, maar ze houdt dat buiten haar verslag, en zo hoort het ook.Citaat:sinds het begin van de epidemie hebben we ons nooit hoeven verantwoorden voor waar we heen gingen.
bigone schreef:Karl, dat ze goede toegang tot het systeem moeten hebben om hun werk te doen, prima. Maar daar hoeven niet adres en bsn nummer open en bloot te staan , telefoonnummer is genoeg. Die specifiek gevoelige gegevens zijn niet noodzakelijk voor contactonderzoek.
friezenfan2 schreef:Er reed gisteravond meerdere keren een politie busje met groot zoek licht en zwaailicht door de straat.
Doen ze dat preventief of is mijn angst gegrond.
Want ik voelde me er niet veiliger door als ze het preventief deden.
rien10 schreef:Natuurlijk gaat Covid 19 over. Niets is eeuwig. Denk aan de spaanse griep aan het begin van de vorige eeuw. Met veel meer beperkte middelen dan nu is dat ook onder controle gekomen.
Volhouden dat is het enige. En dat is langdradig, saai, kost veel geld. Ik weet het. En toch is het zo.
Citaat:Ga nu eerst eens zorgen dat regels gehandhaafd worden en opgevolgd voor je ze gaat verstrengen.
Suzanne F. schreef:rien10 schreef:Natuurlijk gaat Covid 19 over. Niets is eeuwig. Denk aan de spaanse griep aan het begin van de vorige eeuw. Met veel meer beperkte middelen dan nu is dat ook onder controle gekomen.
Volhouden dat is het enige. En dat is langdradig, saai, kost veel geld. Ik weet het. En toch is het zo.
Tuurlijk. Ik ben alleen bang dat we een zodanige mutatie krijgen dat we kunnen spreken van COVID-21 en we in de ellende blijven van lockdowns, vaccinatie runs en beperking van vrijheden.
En of dat in 2021 is of enkele jaren erna, dit blijft komen vermoed ik.