[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milando

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:21

lovemaylo schreef:
Ik he inmiddels reactie van low voltage ink, beat snel al!
Ik zou in april terrecht kunnen maar dat komt kwa tijd eigenlijk ongunstig uit.

Nu ben ik aan het verder kijken en kwam Tattoo Mirr tegen in Heerenveen. Haar werk ziet er voor zover ik kan zien ook wel goed uit.
Iemand ervaring met deze shop?
http://www.tattiomirr.nl
Ben wel benieuwd gezien ik zelf geen expert ben en dit mijn eerste tattoo gaat worden.
Ik ben toch een beetje bang dat het fout gaat of verpest wordt en dan loop ik daar heel mijn leven mee rond

Ik heb mijn tattoo laten zetten in Oudehaske, bij Mimz BG. Foto van mn tattoo staat eerder in dit topic. Weet niet wat je wil laten zetten? Maar je kunt altijd ook een kijkje nemen in haar portfolio! Ik ben in ieder geval tevreden met mijn tattoo en vond dat er een ontspannen sfeer hangt in de shop.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:31

Milando schreef:
lovemaylo schreef:
Ik he inmiddels reactie van low voltage ink, beat snel al!
Ik zou in april terrecht kunnen maar dat komt kwa tijd eigenlijk ongunstig uit.

Nu ben ik aan het verder kijken en kwam Tattoo Mirr tegen in Heerenveen. Haar werk ziet er voor zover ik kan zien ook wel goed uit.
Iemand ervaring met deze shop?
http://www.tattiomirr.nl
Ben wel benieuwd gezien ik zelf geen expert ben en dit mijn eerste tattoo gaat worden.
Ik ben toch een beetje bang dat het fout gaat of verpest wordt en dan loop ik daar heel mijn leven mee rond

Ik heb mijn tattoo laten zetten in Oudehaske, bij Mimz BG. Foto van mn tattoo staat eerder in dit topic. Weet niet wat je wil laten zetten? Maar je kunt altijd ook een kijkje nemen in haar portfolio! Ik ben in ieder geval tevreden met mijn tattoo en vond dat er een ontspannen sfeer hangt in de shop.

Bedankt, ga ik ook even bekijken!
Ik wil een hardloopster in lijnen laten zetten, een Lijn poppetje dus eigenlijk. Ik vind strakke lijnen dus erg belangrijk!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:08

Namira542 schreef:
Nooor_ schreef:
Ik heb (waarschijnlijk) een afspraak in februari bij Robbin van snip art! Had zijn winactie gewonnen *\o/* dus echt super blij mee

Robbinnn! *\o/* *\o/*
Weet je al wat je wilt?

Ja! Een kasteel :j verder best veel open gehouden voor hem dus ben erg benieuwd wat hij ervan maakt. Heb heel veel dingen genoemd die me mooi leken erbij, maar allemaal meer als ideeën en geen eisen.

En ik heb hem gevraagd om geen specifieke na te maken (dus niet Zweinstein bijvoorbeeld), dus kan ook geen basis laten zien hihi

Namira542

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:37

Oohh okee!

Je showt hem dan toch wel even hier? <<)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 21:38

Zal ik doen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:47

Nooor_ schreef:
Ik heb (waarschijnlijk) een afspraak in februari bij Robbin van snip art! Had zijn winactie gewonnen *\o/* dus echt super blij mee

Ahh was jij dat, heel tof! Gefeliciteerd :D

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:32

Met kinkkende knietjes heengegaan,ik had een schat van een artiest. Heel blij dat ik voor haar gekozen heb, mijn eerste tattoo's. Ik vond het alles meevallen qua gevoel, zit liever daar als bij de tandarts dat is een ding wat zeker is hahaha Supergaaf, echt waanzinnig blij mee.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ollytje op 12-12-18 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:59

Mooi strak, maar staat hij niet verkeerd om? Of heb je daar bewust voor gekozen?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 17:03

Wauw. Superstrak geworden! En fijn dat je artist zo goed bevallen is.

Ik ben vandaag ook voor mijn tweede tattoo geweest.
Heel erg blij mee!
Zal later een foto plaatsen.

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 17:08

@ Supervixen : Ja,dat zei mijn tattoeerdster ook maar daar heb ik bewust voor gekozen. Zo kan ik hem zelf goed zien, en ik ben toch degene die er tegen aan moet kijken. (tenminste dat is mijn idee ervan) heb hem uiteindelijk toch voor mezelf en niet voor een ander.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 17:36

Ik snap het, ik heb er zelf ook een vlakbij mijn elleboog, maar ik zou hem nooit 'op zijn kop' laten zetten. Ieder zijn ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 17:40

Mijne staan beide "op z'n kop", hele bewuste keus die ik absoluut niet anders gewild had.

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:26

Ja toch, ieder zijn ding. Andersom klopt voor mij (in mijn koppie) dan niet omdat de punt komma ook op deze manier staan, dan had die ook andersom gemoeten... dat zou dan raar zijn dan staat de een op zijn kop en de ander niet...

Maar ben er iig heel blij mee, superstrak gezet en een mooie betekenis. En 1 ding is zeker er komt er zeker nog eentje bij.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:10

@ollytje,heel erg mooi!
Haha, ik hoor vaak dat het verslavend is. Ben benieuwd of ik straks na m'n eerste nog eentje wil!

Heb je al een idee voor je nieuwe?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:56

Eloya wat cool dat ratje en Nooor_ de winactie van SnipArt gewonnen, wat enorm gaaf! Ik ben heel benieuwd wat hij voor je gaat maken, maar dat gaat vast super vet worden!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:05

Mijn nieuwe aanwinst:
Afbeelding

Mijn huid staat momenteel in de fik :')
Het zetten viel me alles mee, het was in een uur gedaan, veel sneller dan ik had gedacht.
Eigenlijk was het niet eens pijnlijk te noemen, hooguit wat gevoelig, en dan voornamelijk de dikkere outlines.
Maar net als vorige keer heb ik de eerste uren na het zetten meer last dan tijdens het zetten zelf. :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:09

Heel mooi!’

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:14

Suuupermooi fem! En idd ik heb dat ook,na het zetten meer last er van dan tijdens

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:15

Oh wauw, Fem! Echt heel mooi!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:44

Wauw mooi!! :D

Mijn tattoo word 23 dec bijgewerkt, vind het wel weer spannend maar ik weet dat ik minstens een uurtje moet :))

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:07

Fem schreef:
Mijn nieuwe aanwinst:
[ [url=m/dC9wEg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zetten viel me alles mee, het was in een uur gedaan, veel sneller dan ik had gedacht.
Eigenlijk was het niet eens pijnlijk te noemen, hooguit wat gevoelig, en dan voornamelijk de dikkere outlines.
Maar net als vorige keer heb ik de eerste uren na het zetten meer last dan tijdens het zetten zelf. :')

Wat een kneitermooie tattoo!

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 03:17

Ik heb op mijn tattoo van maandag van dat second skin folie gekregen en mag 5 dagen blijven zitten. Ergens voelt het onnatuurlijk omdat mijn vorige 3 maar 24 uur folie op zat en daarna wassen en zalven. Nu dus niets. Maar het kwam mij nu ook wel goed uit want was maandag met zetten al verkouden maar maandag avond had ik 39 graden koorts en ik heb dus de griep. Hopelijk beïnvloed dit het genezen niet

Maar denk dat ik morgenavond de folie eraf haal. Of vrijdag. Maar ben er wel beetje huiverig voor. Ben bang dat ik er korstjes mee af trek ofzo. Misschien dat ik BlackBear ink daar nog even over mail.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 05:44

Je kan naar wat ik hoorde niet veel mis doen met de second skin verwijderen. Volgens mij kunnen daaronder geen korstjes vormen omdat het zo hermetisch is afgesloten. Je kan het best onder de douche doen met veel water en heel voorzichtig. Maar zelfs dan nog vond ik het poedersuiker om te doen en deed het zoveel pijn :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 06:00

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 09:23

Fem schreef:
Mijn nieuwe aanwinst:
[ [url=m/dC9wEg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zag hem al op insta, heel tof en een subtiele hint naar fotografie :D Daar hou ik van haha