Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Goedemorgen, mag ik hier mee komen lezen en praten? Ik moet nodig weer 'aan de bak' maar de motivatie is er nog niet helemaal. Dus hoop door me in eerste instantie eens te melden en mee te lezen dat de motivatie terug wil komen en 'de knop weer om' gaat
vec schreef:Inderdaad 1 manderijn als tussendoortje. Had er niet meer liggen en ben nu klaar op school dus misschien zo thuis nog wat van opkikker oid.
Maar mijn salade was zo groot dat ik nog echt vol zit.
Emmaa_ schreef:Heb je je avondeten afgewogen? Want tenzij je twee aardappelpartjes en een mini plakje beenham hebt gegeten kan ik me bijna niet voorstellen dat het zo weinig kcal is. Dingen als honing mosterd saus hebben vaak al heel veel calorieen.
Emmaa_ schreef:Als ik dat bord zo zie lijkt het me echt heel sterk dat het 340 kcal zijn, maar als je het hebt afgewogen zal het welHet klinkt wel heel lekker iig
Aria_zz schreef:Alwiene, nee snap niet zo goed wat je bedoelt. Wil je zeggen dat het eten van wafels het kha zou verpesten, of dat het niet kunnen eten van wafels het volhouden van diëten zou moeilijk maken?