Hoop dat je motivatie weer terugkomt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoop dat je motivatie weer terugkomt
Alwiene schreef:Goedemorgen, mag ik hier mee komen lezen en praten? Ik moet nodig weer 'aan de bak' maar de motivatie is er nog niet helemaal. Dus hoop door me in eerste instantie eens te melden en mee te lezen dat de motivatie terug wil komen en 'de knop weer om' gaat
Hopelijk helpt dit inderdaad de knop om te krijgen.
Dus deze dagen even iets strakker proberen op te letten en tijdens de etentjes gewoon genieten en niet proberen te over-eten. Gelukkig vind ik de gezondere opties vaak toch lekkerder
Enige valkuil met etentjes zijn de toetjes bij mij 

(168 kcl)(ja sorry was nog niet begonnen toen haha) en 25 gram mitsuba rijsttoastjes (106 kcl) vec schreef:Inderdaad 1 manderijn als tussendoortje. Had er niet meer liggen en ben nu klaar op school dus misschien zo thuis nog wat van opkikker oid.
Maar mijn salade was zo groot dat ik nog echt vol zit.
Naja iets is beter dan niets

(168 kcl)(ja sorry was nog niet begonnen toen haha) en 25 gram mitsuba rijsttoastjes (106 kcl) Emmaa_ schreef:Heb je je avondeten afgewogen? Want tenzij je twee aardappelpartjes en een mini plakje beenham hebt gegeten kan ik me bijna niet voorstellen dat het zo weinig kcal is. Dingen als honing mosterd saus hebben vaak al heel veel calorieen.

Het klinkt wel heel lekker iig
Alles is echt mega trouw afgewogen, zelfs mijn salade vanmiddag elk onderdeeltje. Dus tenzij de keukenweegschaal mij belazerd (maar is niks geks opgevallen) kan ik er niet meer van maken 

Lekker hoor croissant, hopelijk heb je er van genoten 
Emmaa_ schreef:Als ik dat bord zo zie lijkt het me echt heel sterk dat het 340 kcal zijn, maar als je het hebt afgewogen zal het welHet klinkt wel heel lekker iig
Flink baaldagje in ieder geval. Hoop dat ik het om kan zetten naar een gigantische schop onder mijn kont en er weer vol voor gaan. School gaat gelukkig wel vet goed, heb alle 30 punten van het eerste semester binnen.
350 lijkt me inderdaad weinig, maar kan best zijn als je het afweegt moet het wel kloppen. Heb je nog iets gezond maar lekker liggen om erbij te nemen? Soms maak ik een dip voor broccoli of bloemkool, smaalt ook.Aria_zz schreef:Alwiene, nee snap niet zo goed wat je bedoelt. Wil je zeggen dat het eten van wafels het kha zou verpesten, of dat het niet kunnen eten van wafels het volhouden van diëten zou moeilijk maken?
En anders is er vast wel iemand hier die je een schop wil geven hoor