Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb overigens van mijzelf een vrij droge huid (niet schilferig maar wel trekkerig) dus dat neem ik ook mee! 
of ik m nou afpoeder of niet. Hij is veeeeeel te droog van structuur waardoor m’n oogleden ook uitdrogen en m’n make-up minder lang blijft zitten dan wanneer ik geen primer gebruik. Ik gebruik nu cut crease canvas van MUR en echt super tevreden, die is wel vloeibaar genoeg en oogschaduw zit er 12+ uur later nog helemaal prima op, niks creasen. Is een dupe van de P Louise oogprimer.
had ook de translucent dus qua kleur weet ik het ook niet. 
dat vind ik dan ook wel een beetje prut reviews.
Jeffree Star is wel dierproefvrij.. Verder wil ik BoHo green gaan proberen als minerale poeder.. 

maar ik bedoelde "kijk je wat voor ingredienten je make up bevat, hoe het geproduceerd is, etc"... #sorry
Voor make-up wat minder, maar dat gaat er ook in minder grote hoeveelheden op 
Memories schreef:Hier ook iemand die de paintpot niks vindof ik m nou afpoeder of niet. Hij is veeeeeel te droog van structuur waardoor m’n oogleden ook uitdrogen en m’n make-up minder lang blijft zitten dan wanneer ik geen primer gebruik. Ik gebruik nu cut crease canvas van MUR en echt super tevreden, die is wel vloeibaar genoeg en oogschaduw zit er 12+ uur later nog helemaal prima op, niks creasen. Is een dupe van de P Louise oogprimer.

), MUA en nog iets ga ik eerst opmaken en dan op zoek naar een cruelty free alternatief met veilige ingredienten.. (maar dat klinkt eenvoudiger dan het is)
eenitraM schreef:Memories schreef:Hier ook iemand die de paintpot niks vindof ik m nou afpoeder of niet. Hij is veeeeeel te droog van structuur waardoor m’n oogleden ook uitdrogen en m’n make-up minder lang blijft zitten dan wanneer ik geen primer gebruik. Ik gebruik nu cut crease canvas van MUR en echt super tevreden, die is wel vloeibaar genoeg en oogschaduw zit er 12+ uur later nog helemaal prima op, niks creasen. Is een dupe van de P Louise oogprimer.
Ik was benieuwd, dus ging googlen
Maar beide zijn verre van dupes van elkaar... Sorry.![]()
[ [url=m/OdE7xv.png]Afbeelding[/url] ]
Maarik heb ze nog nooit uit een potje gehad! En als oog primer vreselijk >< Ik heb hooded eyes en ook nog eens heel zweterig lol