Niniane schreef:
In samenwerking met de MUA van Kim K
niet Kim K zelf. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben steeds meer geïnteresseerd in echt bijzondere mono's. Iemand nog aanraders?
gisteren even langs de ici paris in Breda gegaan, maar het was er nog best wel druk dus ik wacht even tot het iets minder wordt, anders kan ik niet zo lekker rond kijken linoleum schreef:Niniane schreef:
In samenwerking met de MUA van Kim Kniet Kim K zelf.

ben nog steeds benieuwd hoe het er uit zou zien bij mij als ik jouw skills had. Ik ben alleen niet zo fan van je foundation, vind hem wat cakey ogen maar dat kan op de foto natuurlijk ook vertekenen.

wat ik bedoel met cakey is dat je misschien wat fanatiek ben met de poeder, dat matte vind ik persoonlijk minder mooi, maar smaken verschillen

Ziet er goed uit! Hoe kom jij al aan Ultimate Basics?Yenni schreef:Hallo! Ik heb een vraagje,
Oogschaduw gaat mij best redelijk af alleen ik heb geen fijn pallet. Van de etos. Ik moet de kwast nat maken als ik wat pigment wil hebben maar welk pallet is goed van pigment en buget?
Nog een vraag: ik breng mijn bb cream aan met mijn vingers en ik doe daarna nog poeder op tegen glimmen maar het ziet er vaak poederig uit. Tips?