Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:42

Nee geen muffin top (of nouja die zou er bij een normale hoogte broek ook vast wel zitten :') ) maar echt aan de voorkant. Als je een lage heupbroek zou nemen, zit er bij mij waar die zou sluiten een strook waar echt gewoon 0,0 vet zit, wat echt helemaal plat is, en daarboven, wat boven zo'n sluiting zou vallen zegmaar, zit het dikste en vetste gedeelte van mn hele buik.. dus die overgang daar tussen is zó groot. Baal daar echt van :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:44

Mooi setje Annikoe!

Nadine ik ben extreem jaloers op jouw benen maar dat wist je al :D

Zijn die leggings van H&M fijn? Vind goedkopere leggings vaak snel afzakken en niet mooi strak zitten in m'n taille, dus nog nooit geprobeerd. Hij is wel erg mooi!

Lijstje vandaag:

O: 180 gram 0% vet Griekse yoghurt, 16 gram Whey en een banaan
L: sandwich met kip, pesto, spinazie en avocado, wortels met humus
A: tonijnsteak met gegrilde asperges, tomaatjes en zoete aardappelpuree

B: halfuur cardio, uur kracht

Komt nog wel iets bij, maar weet nog niet wat. M'n ontbijt en lunch zijn momenteel vrijwel elke dag hetzelfde maar vind dat eigenlijk wel fijn :+

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:47

Ik heb een "dure" legging van Nike en eentje van de H&M. Zitten beide even goed :).

_PriscillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:49

linoleum schreef:
Gisteravond nog op fiets naar vriendin gegaan. Was maar 10 minuten fietsen. Echt verwacht dat het verder zou zijn :') Maar was wel even lekker om stukje te fietsen in plaats van uit gewoonte de auto te pakken. En overlegd om volgende week uit eten te gaan samen :D

Goed bezig +:)+

Cheetahfan schreef:
Vandaag tentamen van 14:00 tot 17:00 :z Dus waarschijnlijk wat meer eten dan normaal (hoezo stress eter :') )

Dit heb ik ook altijd, heel erg :')

gribaldi schreef:
The Cat, dat heb ik ook met wandelen. Ik kan niet rustig wandelen/slenteren word daar behoorlijk chago van :') Gewoon lekker doorstappen haha.

Hahaha heel herkenbaar. Mijn paarden staan aan huis en t is denk ik 100 meter naar de stallen. Nou mooi niet dat ik dat loop, gewoon even een sprintje. Duurt me anders veels te lang :o

Ik heb ook een gruwelijke hekel aan fietsen, moet altijd een uur naar school en een uur terug, 5 jaar lang ( toen met de scooter). Daarom zoek ik nu ook een kamer op de uithof want no way dat ik 15 minuten naar uni ga fietsen O:)

Wauw leuke set annikoe!!
Laatst bijgewerkt door _Priscilla op 03-03-17 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

_PriscillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:57

Ik heb vandaag even niet zo precies bijgehouden wat ik heb gegeten, een druk dagje. Nu thuis nog twee paarden rijden en stallen mesten. Wel gezond gegeten verder dus het zal geen slechte dag zijn geweest :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:57

Elmira schreef:
Ik heb een "dure" legging van Nike en eentje van de H&M. Zitten beide even goed :).

Heeft die van H&M een touwtje om hem strakker te maken zeg maar? :P

Ik heb er 3 van Nike, een van Asics, een van Adidas, een van Pull & Bear en 2 van Victorias Secret :') Ik koop tegenwoordig alleen nog maar werkkleding en sportkleding ipv gewone kleding volgens mij :') Die van VS zijn favoriet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:05

_Priscilla: als je een kamer op de Uithof wil moet dat via ssh, die beheren al die panden. Enige nadeel is dat de wachttijd nu gemiddeld anderhalf jaar is ofzo. Je kan wel kijken naar particuliere huizen in het centrum (10 min fietsen) of ergens in Rijnsweerd (5 min maar vooral gezinswoningen en bijna geen studentenhuizen).

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:06

De afgelopen dagen wat slechter avondgegeten (was een speciale week op de studentenvereniging, dus allemaal aparte dingen als epic meal time, kangoeroe, krokodil, zebra, struisvogel en lekkere toetjes als gefrituurde snickers en ijs). Ik heb wel geprobeerd om de rest van m'n eten erop aan te passen. Dus omeletten, 'sandwiches' met gebakken ei, sla en komkommer op volkorenbrood...
Ik woon net op kamers, dus het is allemaal een beetje ontdekken. Ik kan nu ook nieuwe recepten uitproberen :D

Vandaag even een balansdagje:
O: 2 volkorenboterhammen met één gekookt ei.
L: een pindakaastosti en een kaastosti (in totaal 4 volkorenboterhammen)
A: volkorenmacaroni met hamburger (heb geen gehakt :') ), tomatensaus en kruiden. Misschien nog wat sla.
T: Appel
D: water en thee
B: 25 minuten workout met verschillende been- en buikspieroefeningen.

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 03-03-17 19:33, in het totaal 3 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:06

xNavatu schreef:
Nee geen muffin top (of nouja die zou er bij een normale hoogte broek ook vast wel zitten :') ) maar echt aan de voorkant. Als je een lage heupbroek zou nemen, zit er bij mij waar die zou sluiten een strook waar echt gewoon 0,0 vet zit, wat echt helemaal plat is, en daarboven, wat boven zo'n sluiting zou vallen zegmaar, zit het dikste en vetste gedeelte van mn hele buik.. dus die overgang daar tussen is zó groot. Baal daar echt van :')

Oooh dat... zeg maar tussen navel en schaambeen...
Dat vind ik juist altijd heel mooi (mits het niet overhangt en je verder een mooie platte buik hebt). Vind ik echt heel erg vrouwelijk..

_PriscillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:08

Emmaa_ schreef:
_Priscilla: als je een kamer op de Uithof wil moet dat via ssh, die beheren al die panden. Enige nadeel is dat de wachttijd nu gemiddeld anderhalf jaar is ofzo. Je kan wel kijken naar particuliere huizen in het centrum (10 min fietsen) of ergens in Rijnsweerd (5 min maar vooral gezinswoningen en bijna geen studentenhuizen).

Ik sta al twee jaar ingeschreven. Was laatst ook gekozen bij een hospiteer avond op cambridgelaan, maar ik wilde daar liever zelf toch niet wonen :o Edit: in dat huis bedoel ik. Cambridgelaan vind ik prima :)
Heb hiervoor in lunetten gewoond, ook wel een fijne locatie. Maar ivm met coschappen nu toch liever op de uithof.
Laatst bijgewerkt door _Priscilla op 03-03-17 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:08

Geloof me, ik heb het niet op de goede manier :+ Heb ook absoluut geen platte buik haha.

Ah apart Eske! Krokodil is zo nasty tho :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:09

xNavatu schreef:
Geloof me, ik heb het niet op de goede manier :+ Heb ook absoluut geen platte buik haha.

Ah apart Eske! Krokodil is zo nasty tho :')

Krodillenwangen zijn dus lekker als ze goed worden klaargemaakt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:09

_Priscilla schreef:
Emmaa_ schreef:

Ik sta al twee jaar ingeschreven. Was laatst ook gekozen bij een hospiteer avond op cambridgelaan, maar ik wilde daar liever zelf toch niet wonen :o
Heb hiervoor in lunetten gewoond, ook wel een fijne locatie. Maar ivm met coschappen nu toch liever op de uithof.

Ah oeps! Ik had je op een of andere manier jonger ingeschat. Ik loop elke dag langs het Johanna gebouw en die vind ik toch wel erg gaaf. Als ik weer in Utrecht zou wonen zou ik denk ik voor een van de studio's aan de cambridgelaan gaan, maar het is best lastig om daarvoor in aanmerking te komen.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:10

Eulogy schreef:
Elmira schreef:

Heeft die van H&M een touwtje om hem strakker te maken zeg maar? :P

Ik heb er 3 van Nike, een van Asics, een van Adidas, een van Pull & Bear en 2 van Victorias Secret :') Ik koop tegenwoordig alleen nog maar werkkleding en sportkleding ipv gewone kleding volgens mij :') Die van VS zijn favoriet.

Nee dat niet, maar hij zit goedstrak. Bij mij iig.

_PriscillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:15

Emma, het zal is niet :') irl ben ik al 5 jaar lang 16 volgens iedereen, maar ik ben dan ook erg klein. Best frustrerend vind ik dat. Vooral omdat je een stuk minder serieus genomen word -O-
Ja Johanna is wel erg mooi, helaas geen parkeer mogelijkheid en ik heb een auto. Bij Cambridgelaan wel gelukkig :j En ik vind die laagbouw daar wel heel chill, maar 2 huisgenoten.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:30

Mijn lijstje voor vandaag!

O: (verrassing) yoghurt met Weetabix, banaan, frambozen en honing
T: 3 mini Kanjers koekjes <3
L: tosti van maisbrood met ham, kaas, chiliflakes en oregano en een beetje saus
A: harira (Marokkaanse kikkererwten/linzensoep) met Turks brood met hummus en salami

B: paard poetsen en 2,5 uur buiten gereden met 12,5 km/u gemiddeld
D: water en thee

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:35

Ik heb die weetabix 1x gegeten in Engeland, dacht dat het een soort granenkoeken waren. Brrrr echt heel vies, zelfs in de yoghurt, haha. Wel heel gezond volgens mij :D

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 19:59

Janine1990 schreef:
Mooi hoor Navatu! Wat voor randje? Muffintop?
Bij mij slinkt die van hoepelen en wandelen (stevig tempo)

Maar een sport bh van de H&M, is dat een beetje stevig dan?

Ik doe vooral krachttraining, dus ik doe niet veel rennen en springen :Y) Die sportbh die ik nu heb (van de hunkemöller) is stevig genoeg voor mijn volle C-cup, dus ik denk deze ook wel. Al zou ik deze die ik nu heb gekocht denk ik niet aandoen als je gaat hardlopen o.i.d.

@Eulogy: Normaal gesproken met broeken heb ik maat L, maar dan vond ik deze wel een beetje afzakken. Dus een maat kleiner gepakt en wonder boven wonder paste deze. Weer een extra stukje motivatie :)) Deze heeft geen touwtje, maar wel een extra brede elastieken band. En ik dacht dat ik al veel sportbroeken had nu ik er 3 heb :')

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:05

Oo als iemand nog sportleggings weet waar een touwtje zit van de binnenkant, please let me know! Heb een nieuwe nodig maar ze hebben ze vrijwel alleen zonder touwtje en die vind ik heel vervelend.

xNavatu: Maar jij hoeft helemaal niet af te vallen toch? Ik ben 1.81 lang en zit op 74 kilo nu, en vind mezelf best al slank (mag alleen strakker :)) ).

Priscilla: doe jij ook geneeskunde? :)

Lijstje vandaag valt mee uiteindelijk:
O: 200 gram alpro yoghurt met wat bosvruchten en 2 el zonnatura muesli
T: halve smart bar, 2 mandarijnen
L: 2 koolhydraatarme boterhammen (kipfilet, avocado), restje magere kwark met kaneel
T: stukje suikervrij bananenbrood van de Yoghurt Barn en een cappuccino
A: kabeljauwfilet met groentefriet uit de oven
T: appel, mandarijn

B: uur fitness (stair walker, hardlopen, kracht)
D: Thee, water

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:16

@cheetahfan: Ik heb een sportlegging met een touwtje, die heb ik volgens mij gekocht bij de intersport of actiesport als hardlooplegging. Misschien dat je in zo'n winkel kunt kijken?

_PriscillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:20

Cheetahfan bijna haha; Diergeneeskunde :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:23

Mijn lijstje vandaag is niet perfect, maar best prima.
O: twee boterhammen met pure chocoladepasta en speculoos en een kop thee.
T: water.
L: drie boterhammen met zalm met ei, zalm, en vruchtenhagel, twee korstjes met speculoos en pindakaas crunchy van Calvé, een haring en een beker melk.
T: kop thee, zelfgemaakt havermoutkoekje en zelfgemaakt duimafdrukkoekje.
T: twee stukjes jonge kaas.
A: tortellini en schelpjespasta (verkeerde pasta gekocht :') ) met champignons en aubergine en een glas water.
T: vanille vla met roosvicée.
T: wss glas cola en bakje chips.
B: 10 minuten gefietst, twee paarden gepoetst, paard gelongeerd en tandarts geholpen, 30 minuten intensief springles.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:34

Priscilla: Oeeeh, nice! Dat wilde ik ook een lange tijd haha.
Annikoe: Oo, ja dat is wel een idee ja! Heb alleen bij de H&M gekeken en online. :P

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:35

secricible schreef:
Ik heb die weetabix 1x gegeten in Engeland, dacht dat het een soort granenkoeken waren. Brrrr echt heel vies, zelfs in de yoghurt, haha. Wel heel gezond volgens mij :D

Het is een acquired taste zullen we maar zeggen :') Ik vind het wel echt lekker, maar er moet wel fruit en honing door zitten, anders hoeft het van mij ook niet. Ik ben het gaan eten omdat door het afvallen mijn stoelgang niet zo geweldig was, en daar helpt het wel heel goed bij. Volgens mij zijn het gewoon opgeleukte zemelen :+

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:56

secricible schreef:

Ik at dat altijd op reis, heerlijk haha. Ga het weer eens kopen! Waar dit topic al niet goed voor is :9