Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Gisteravond nog op fiets naar vriendin gegaan. Was maar 10 minuten fietsen. Echt verwacht dat het verder zou zijnMaar was wel even lekker om stukje te fietsen in plaats van uit gewoonte de auto te pakken. En overlegd om volgende week uit eten te gaan samen
Cheetahfan schreef:Vandaag tentamen van 14:00 tot 17:00Dus waarschijnlijk wat meer eten dan normaal (hoezo stress eter
)
gribaldi schreef:The Cat, dat heb ik ook met wandelen. Ik kan niet rustig wandelen/slenteren word daar behoorlijk chago vanGewoon lekker doorstappen haha.
Elmira schreef:Ik heb een "dure" legging van Nike en eentje van de H&M. Zitten beide even goed.
xNavatu schreef:Nee geen muffin top (of nouja die zou er bij een normale hoogte broek ook vast wel zitten) maar echt aan de voorkant. Als je een lage heupbroek zou nemen, zit er bij mij waar die zou sluiten een strook waar echt gewoon 0,0 vet zit, wat echt helemaal plat is, en daarboven, wat boven zo'n sluiting zou vallen zegmaar, zit het dikste en vetste gedeelte van mn hele buik.. dus die overgang daar tussen is zó groot. Baal daar echt van
Emmaa_ schreef:_Priscilla: als je een kamer op de Uithof wil moet dat via ssh, die beheren al die panden. Enige nadeel is dat de wachttijd nu gemiddeld anderhalf jaar is ofzo. Je kan wel kijken naar particuliere huizen in het centrum (10 min fietsen) of ergens in Rijnsweerd (5 min maar vooral gezinswoningen en bijna geen studentenhuizen).
_Priscilla schreef:Emmaa_ schreef:_Priscilla: als je een kamer op de Uithof wil moet dat via ssh, die beheren al die panden. Enige nadeel is dat de wachttijd nu gemiddeld anderhalf jaar is ofzo. Je kan wel kijken naar particuliere huizen in het centrum (10 min fietsen) of ergens in Rijnsweerd (5 min maar vooral gezinswoningen en bijna geen studentenhuizen).
Ik sta al twee jaar ingeschreven. Was laatst ook gekozen bij een hospiteer avond op cambridgelaan, maar ik wilde daar liever zelf toch niet wonen![]()
Heb hiervoor in lunetten gewoond, ook wel een fijne locatie. Maar ivm met coschappen nu toch liever op de uithof.
Eulogy schreef:Elmira schreef:Ik heb een "dure" legging van Nike en eentje van de H&M. Zitten beide even goed.
Heeft die van H&M een touwtje om hem strakker te maken zeg maar?
Ik heb er 3 van Nike, een van Asics, een van Adidas, een van Pull & Bear en 2 van Victorias SecretIk koop tegenwoordig alleen nog maar werkkleding en sportkleding ipv gewone kleding volgens mij
Die van VS zijn favoriet.
Janine1990 schreef:Mooi hoor Navatu! Wat voor randje? Muffintop?
Bij mij slinkt die van hoepelen en wandelen (stevig tempo)
Maar een sport bh van de H&M, is dat een beetje stevig dan?
secricible schreef:Ik heb die weetabix 1x gegeten in Engeland, dacht dat het een soort granenkoeken waren. Brrrr echt heel vies, zelfs in de yoghurt, haha. Wel heel gezond volgens mij