Dat draakje twee pagina's terug is mooi!!! Die van jou is ook heel mooi Courses!
Courses
Geplaatst: 10-06-15 22:17
Allright, omdat ik toch moest linken ook maar zo haha
Afijn, uitgebreid verslagje:
Meest gevraagde natuurlijk; ja, het deed pijn. Veel pijn? Tja, ik had me voorgesteld dat het m’n bovenbeen was en dan het witte gedeelte ongeveer de hele tijd. Dat viel dus echt heel erg mee. Het ergste was echt de rand onder m’n borsten, daar heb ik echt wel even op zitten vloeken. Verder viel het me voor de volle 100% mee. Het is echt dat ik me mentaal goed voorbereid had denk ik. We hebben het laatste uur (3 uur gelegen) wel echt een ‘verdovende’ spray erop gezet want het begon wel echt scherp te worden na een tijdje. Na het zetten ben ik wel bijna out gegaan omdat ik echt 3 uur lang wel heel erg alles tegen heb zitten houden dus met veel cola, dextro en veeeeeeel water uiteindelijk richting huis gegaan. Ben enorm duf nu dus lig nu ook op bed al en denk niet dat ik nog veel ga doen vanavond.
Zou ik het nog een keer doen? Denk het niet, maar dat was puur omdat de afloop een beetje naar was. Toen die foto gemaakt werd was ik echt lijkbleek en de tape moest toen ook van m’n shirt afgetrokken worden bovenaan, ze hadden me beter omver kunnen rijden met een auto Mijn hemel wat een pijn deed dat. Gelukkig waren ze bij de shop extreem begripvol en lief (echt klasse!) en mocht ik zo lang blijven zitten als dat ik wou.
Echt, On Edge in Den Haag (waar o.a Mandy Denise dus nu zit) is echt een klasse shop. Super lieve en begane mensen en ze maken stuk voor stuk topwerk! Zou er zo weer heen gaan
Gaaaf Courses, vind hem heel mooi geworden! Vind dat Mandy sowieso prachtige rozen zet, heel erg mooi.
Nessa
Geplaatst: 10-06-15 22:21
vervelend van de afloop. Inderdaad blijven zitten tot je je beter voelt. Vaak helpt het ook om te gaan liggen en je benen hoger dan je hoofd. Resultaat mag er iig zijn! Morgen ben je de pijn weer kwijt. (misschien zelfs nu al, ik kan het al niet meer naar boven halen)
Gelukkig heb je er iets ontzettend moois voor teruggekregen, wat het het helemaal waard maakt
GeneralFlynn
Geplaatst: 10-06-15 22:33
Heel mooi Courses, en super mooie plek ook. Echt mooi.
Ik mag morgen. Ben net lekker in bad geweest, okseltjes bijgewerkt,lekker body lotion gesmeerd. Tas alvast klaar gezet, oplader voor telefoon mee. (want er moet wel gebokt en gegamed worden morgen) Boterhammetjes al gesmeerd voor morgen. Ik ben er klaar voor. 5 uur of pain. Heerlijk.
Ik heb er nu nog zin in! Ben ook niet zenuwachtig. Maar ik weet dat het weer rete pijn gaat doen. Kan me de pijn niet meer herinneren,weet wel dat het nogal pijn deed,maar ik weet pas weer hoe veel als ze er morgen de naald op zet.
Courses vind die van jou ook erg mooi maar voor mij persoonlijk wat te groot. Maar allemachtig wat een bikkel ben jij!
Tinkerloos, sterkte morgen!
Okee is het normaal als je muziek meeneemt? Ik wil dat graag want de artiest komt uit Bulgarije en kan wel wat Engels maar toch lastiger om een spontaan gesprek te voeren dan wanneer je in je eigen taal spreekt. Muziek luisteren lijkt me heerlijk maar is dat niet heel asociaal in gezelschap? Of vinden tatoeëerders dat heel normaal.