[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:13

Jeetje Roos wat akelig!! Wel goeie opmerking over het croisantje! :D
Geniet maar lekker van je vakantie, en Mandy ook alvast een fijne vakantie gewenst!

Hier is het ook niet heel erg lekker weer. Vanochtend op concours nog wel zonnetje gehad, maar vanaf 11 uur was ze weg en kwam niet meer trug :(

Hier nu lekker de dieet zuurvlees op staan! Ben er benieuwd!

Haha een crush dieet :')

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:14

Roosch schreef:
Een crush dieet.. een dieet waarbij je verliefd moet zijn? :P
Sorry, kon het niet laten :P

Hahaha lekker gevat Roosch :D :') ik had hem niet eens door, las het gewoon als 'crash' dieet.

Maar goed plan Lasca, heel verstandig :D

Hoe ging je wedstrijd Wollie? :)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:14

haha roos! :D

Lekker bbq, daar heb ik ook wel zin in. *D

Mandy517

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:19

wollie! ik ga niet op vakantie hoor := haha

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:22

Hihi, een crushdieet :+: werkt wel bij mij trouwens!
Ik had geen zin een shake, dus heb rijst, 1/2 avocado, gamba's in een sausje van sesamolie, sojasaus, rijstazijn, komijn en koriander gegeten :9

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:24

Mijn ouders zijn op visite, ga denk ik maar is zelf mie alvast maken. Krijg trekkk haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:29

Ohh hahaha crush ipv crash hahahaha nou zo blijft t hier ook nog leuk he! hahahaha :-)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:30

Als ik kon afvallen van liefde.. daar zou ik voor tekenen. :') Ik val alleen maar af van liefdesverdriet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:32

Helaas val ik niet af van stress of spanning of als ik ziek ben. Ik heb me gister trouwens geworden en met mijn 1.72 weeg ik nu 95! Iets wat ik echt niet leuk vind :(. Wat ik ook nog wel wil zeggen is dat mensen die echt dik zijn enzo, dat ze zichzelf kunnen accepteren... dat snap ik eigenlijk niet. Ik ga eerst maar eens naar de 90 toe... wil t met kleine stapjes doen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:33

Weet je wat het is, Lasca.. Jezelf respecteren heeft niets met gewicht te maken. Iemand kan mooi zijn, ook met overgewicht. Iemand kan een superpersoon zijn, ook met 40 kilo teveel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:38

Maar hoe kan men tevreden met zichzelf zijn als ze overgewicht hebben? Ik heb in een ander topic over hoe zwaar een paard kan dragen, een foto van een meisje op een paard die echt dik is en ze wordt ook alleen maar dikker en dan denk ik ja meis waarom accepteer jejezelf zoals je bent? Ik "volg" haar ook op twitter en t is een hopeloos geval, ze is echt wanhopig. Misschien zou ze zich beter voelen met wat kilos lichter en dat ze dan ook een vriendje krijgt. Maar oke das mijn zaak niet, maar ik ben niet te vreden met hoe ik ben;)

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:39

Lasca je praat wel erg onrespectvol over je mede mens..vind dat niet echt netjes :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:41

Ik vind dat nogal wat om voor een ander te bepalen..
Toen ik nog op mijn oude gewicht zat heeft iemand mij ook wel eens zulke onzin verteld. Alsof je jezelf niet kan respecteren als je te dik bent? Alsof je minder waard bent dan iemand die wel slank is?
Nee. Sorry, dat gaat er echt niet in bij mij.

Ik heb liever een goed karakter dan een smal lichaam en dat ik een poedersuiker ben..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:41

Een persoon krijgt geen relatie omdat ze 30 kg lichter is :n
Ik ben jaloers op mensen die hun lijf gewoon kunnen accepteren. Iedereen heeft wel wat. De een is te dik, de ander te dun, de een heeft ongelijke borsten en de ander overbeharing....

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:42

Lasca_1987 schreef:
Maar hoe kan men tevreden met zichzelf zijn als ze overgewicht hebben? Ik heb in een ander topic over hoe zwaar een paard kan dragen, een foto van een meisje op een paard die echt dik is en ze wordt ook alleen maar dikker en dan denk ik ja meis waarom accepteer jejezelf zoals je bent? Ik "volg" haar ook op twitter en t is een hopeloos geval, ze is echt wanhopig. Misschien zou ze zich beter voelen met wat kilos lichter en dat ze dan ook een vriendje krijgt. Maar oke das mijn zaak niet, maar ik ben niet te vreden met hoe ik ben;)

Wat een raar beeld heb jij. Wanneer je afvalt krijg je heus niet sneller een vriendje 8)7 ik mag toch hopen dat het gaat om je innerlijk, en niet om je uiterlijk. Inderdaad zoals je zegt, is het jou zaak absoluut niet!! Als iemand zichzelf accepteert zoals diegene is, dan is dat toch alleen maar fijn. Wie ben jij dan om te zeggen dat ze moeten afvallen?? :? Ik kan hier zo kwaad om worden! Als dat jou mening is, prima, maar hou die mening lekker voor je!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:47

Lasca_1987 schreef:

Ohjee Meid, wat erg dat jij zo kan denken, en ik vind dit totaal niet netjes! Als ik jou tekst begrijp gaat het dus alleen om het uiterlijk, niet meer om het innerlijk? Ik heb altijd geleerde van een mooi bord kan je niet eten;)

Maar oke als ik dan vanaf jou punt kijk, Waarom heb jij het dan zover laten komen? Als je naar deze vraag kijkt en naar jezelf weet je waarschijnlijk wat een lastige strijd dit is en hoe veel moeite je er voor moet doen ook vaak emotioneel! Het spijt me dat ik dit vraag want zo ben ik eigelijk helemaal niet maar ik kan me best boos maken om jou uitingen.

Nee, ik ben het totaal niet eens met jou manier van denken! :n

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:52

Lasca_1987 schreef:

:x

Zou toch wat zijn als iedereen zo zou denken... Dat jij niet tevreden bent met jezelf omdat er wat kilootjes teveel aan zitten, hoeft niet meteen te betekenen dat niemand tevreden is met zichzelf. Meeste mensen zijn heel blij zijn met zichzelf om wie ze zijn, niet om hoe ze er uit zien :D

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:04

Madeira, ik reed niet zelf, was mee als groom, maar ging wel goed, ze was foutloos :D
Mandy waar ga je dan naartoe?
Dat klinkt erg lekker Mootje!

Hmm tja lastig punt wat je aanhaalt Lasca, ik ga met mee met bovenstaande reacties dat innerlijk absoluut belangrijker is dan uiterlijk!! en dat ik niet niets voor een ander kan invullen :n

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:06

wollie2004 schreef:
Madeira, ik reed niet zelf, was mee als groom, maar ging wel goed, ze was foutloos :D

Hmm tja lastig punt wat je aanhaalt Lasca, ik ga met mee met bovenstaande reacties dat innerlijk absoluut belangrijker is dan uiterlijk!! en dat ik niet niets voor een ander kan invullen :n

Ik ga nergens naar toe haha, waar heb je dat gelezen? :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:07

Ja, sorry hiervoor. Maar ze schrijft zelf altijd op twitter dat ze op de verkeerde valt. Ik kan zelf effe zo niet omschrijven wat ze op twitter allemaal schrijft, maar wie weet als jullie haar tweets zouden lezen het ook zouden denken?

Waarom ik het zo ver heb laten komen? Dat is misschien omdat ik te veel snoep, verder eet ik volgens mij wel normaal. of nouja at.. want ben nu aant lijnen. Ik at s ochtens 2 sneetjes en smiddags 2 en dan mn avond eten. En ja de vleeswaren die ik lust ( 3 soorten, zie 1 van mn eerdere posts) zijn vet, weinig beweging. Niet sporten. En het niet sporten heb ik ook al in 1 van mn eerdere posts uitgelegd.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:08

Mandy517 schreef:
wollie2004 schreef:

Ik ga nergens naar toe haha, waar heb je dat gelezen? :7

Denk dat ze mij bedoeld *D Ik ga wel op vakantie a.s woensdag *\o/* Maar ik heet geen Mandy }:0 In ieder geval bedankt, haha! :D

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:37

Eventjes op mobiel bijgelezen.. Jee wat praten jullie veel haha!

Roosch jeez wat akelig zeg! Hopelijk kan je thuis lekker tot rust komen :(:)

Zag een foto voorbij komen.. Qua verhouding en figuur lijk ik er ong wel op, iets breder miss.

N0a en Roosch veel plezier op vakantie beide, lekker genieten! :D

Lasca, wat je zegt vind ik nogal kort door de bocht en in mijn ogen spreek je jezelf ook een beetje tegen, omdat je het zelf okk zover (volgens jezelf) hebt laten komen. Uiterlijk hoort toch niet boven het innerlijk te staan? Maakt niet uit wat dat meisje tweet, dat lijkt me niet iets om je mee te bemoeien en als het je irriteert dan ontvolg je haar toch gewoon.

Zo vandaag voor het eerst gereden sinds ik m'n rijbewijs heb, ging goed! :D
Verder de halve dag op een Chihuahua dag gelopen met onze hond, wat een gekke mensen lopen daar zeg. Kinderbuggy's met honden erin en pakjes aan.. Je kijkt je ogen uit :+
Al met al was het wel leuk en straks heel fout maar o zo lekker aan de Chinees

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:44

Roosch schreef:
Weet je wat het is, Lasca.. Jezelf respecteren heeft niets met gewicht te maken. Iemand kan mooi zijn, ook met overgewicht. Iemand kan een superpersoon zijn, ook met 40 kilo teveel..

Heel mooi gezegd Roosch :). Je kunt alleen afvallen als JIJ dat wil (dit geld ook voor dat meisje waar jij het over hebt). Ik ben met andere eens dat het niet netjes is om zo over een ander persoon te praten via een forum..

Wollie, oeps hihi. Nou wel super om te horen :D!

Naoom, hahaha ohww arme chihuahua’s :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:47

Naoom_ schreef:
Lasca, wat je zegt vind ik nogal kort door de bocht en in mijn ogen spreek je jezelf ook een beetje tegen, omdat je het zelf okk zover (volgens jezelf) hebt laten komen. Uiterlijk hoort toch niet boven het innerlijk te staan? Maakt niet uit wat dat meisje tweet, dat lijkt me niet iets om je mee te bemoeien en als het je irriteert dan ontvolg je haar toch gewoon.

Plus dat ik ook aanleg ervoor heb om aan te komen. Ik heb wel t idee dat uiterlijk boven t innerlijk staat, maar misschien komt dat omdat ik onzeker over mezelf ben. Maar ik denk dat ik niet verder ga uitwijden over dit onderwerp en over dat meisje. Overigens volg ik haar niet officieel. Zij en ik hebben elkaar gevolgd, zij irriteerde zich aan mijn tweets en heeft mij toen ontvolgt. Via mijn mobiel, op internet heb ik een pagina open staan zodoende volg ik haar. Ik heb een twitterapp namelijk.

T is misschien niet netjes om zo over haar op een forum te praten maar wilde haar als voorbeeld gebruiken en wat overgewicht met je kan doen.

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:48

@madeira Ja sommige waren echt heel erg, maar we hebben wel een leuke dekreu gespot! :o