Lasca_1987 schreef:Maar hoe kan men tevreden met zichzelf zijn als ze overgewicht hebben? Ik heb in een ander topic over hoe zwaar een paard kan dragen, een foto van een meisje op een paard die echt dik is en ze wordt ook alleen maar dikker en dan denk ik ja meis waarom accepteer jejezelf zoals je bent? Ik "volg" haar ook op twitter en t is een hopeloos geval, ze is echt wanhopig. Misschien zou ze zich beter voelen met wat kilos lichter en dat ze dan ook een vriendje krijgt. Maar oke das mijn zaak niet, maar ik ben niet te vreden met hoe ik ben;)
Wat een raar beeld heb jij. Wanneer je afvalt krijg je heus niet sneller een vriendje
ik mag toch hopen dat het gaat om je innerlijk, en niet om je uiterlijk. Inderdaad zoals je zegt, is het jou zaak absoluut niet!! Als iemand zichzelf accepteert zoals diegene is, dan is dat toch alleen maar fijn. Wie ben jij dan om te zeggen dat ze moeten afvallen??
Ik kan hier zo kwaad om worden! Als dat jou mening is, prima, maar hou die mening lekker voor je!