Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
BusyMissy schreef:Je was al vroeg op pad SV, snelle sprints ook! Ik krijg het niet voor elkaar om vóór 7 uur op te staan, zeker niet nu net na de vakantie, zit nog in een verkeerd ritme. Gisteren eerste werkdag gehad.
Ik vind 5:35 ook gewoon snel hoor Germie.
En wat ik al eerder zei, ik vind intervaltraining niet fijn. Iemand hier vroeg waarom, maar denk dat ik het gewoon niet prettig vind om in een hoge hartslag zone te lopen. Hopelijk went dat nog een beetje. Korte sprints vind ik dan wel weer goed om te doen.
Wat Goof ook zegt, gewoon dit vol blijven houden Germie, Uiteindelijk ga je van dit soort oefeningen wel sneller worden. (Dat is ook de enige reden waarom ik het op kan brengen om ze wél te lopen).
Heb gisteren echt spierpijn gehad, vooral de spieren rondom mijn knieën voelden niet fijn. Nu na het slapen lijkt het allemaal weer ongeveer weg. Had volgens Garmin 69 uur herstel nodig, dus dat geeft ook wel aan dat mijn lijf dit pittig vond (mijn gevoel klopte dus perfect haha). Lag ook vroeg op bed, gewoon 10 uur geslapen vannacht.
Goof schreef:Mooie training SV. Lekker dat je nu nog even voor je werk kan gaan ja.
Lies-sparkle, mooi daar.
Germie, ik mag hopen dat er verschil zit tussen schoenen van 22 en 150 euro ja. Ben benieuwd wat straks je hele conclusie is. Waar komt de review te staan?
Muppetmayo, ja, de massage was heel fijn ja haha. Ik ben op mijn vakantieadres en ben 2 jaar geleden ook bij haar geweest. Ze herkende me nog, leuke vrouw en ze is altijd fysio geweest, dus ze kijkt iets verder naar je en je krijgt iets meer dan een simpele massage zoals in zo'n salon en dat vind ik fijn.
Nee, mijn ouders kwamen onverwacht een nachtje deze kant op dus ik ben nog niet op de Posbank geweest. Ben ik wel van plan nog in de komende 2 weken![]()
Actief weekend had je!
Ik heb vanmorgen een klein rondje van 5,5km gelopen. Was al wat warm, maar ik vond het in de schaduw in het bos erg goed te doen eigenlijk en ik had er geen last van. Mijn duizeligheid lijkt ook minder, dus dat is fijn.
Germie, om nog even op Stakenberg terug te komen; ik begrijp dat je er ook loopt? Welke afstand en hoe laat?
Ik loop de 21km en ben vergeten hoe laat![]()
Volgens mij startvak 9-10 uur.
Goof schreef:Die Amerongse heb ik geannuleerd, ik ga niet 2 weekenden achter elkaar 21km lopen.
Hoe lang ben je van plan erover te doen zaterdag en ga je direct om 9 starten?
lies_sparkle schreef:Lekker gelopen Goof!
Ik zou ook wel iets langer doen dan 15 seconden Germie. Het doel van sprinten zijn die extreme verschillen in hartslag. Je wilt dus echt even je hartslag goed omhoog en dan lang de tijd om het weer helemaal te laten zakken. Neem je wel voldoende rust ertussen?
lies_sparkle schreef:Lekker gelopen Goof!
Ik zou ook wel iets langer doen dan 15 seconden Germie. Het doel van sprinten zijn die extreme verschillen in hartslag. Je wilt dus echt even je hartslag goed omhoog en dan lang de tijd om het weer helemaal te laten zakken. Neem je wel voldoende rust ertussen?
Goof schreef:lies_sparkle schreef:Lekker gelopen Goof!
Toch geven mijn trainingen dat ook aan hoor, sprints van 15 seconden. En dat is wel echt wat me een stuk sneller heeft gemaakt sinds ik deze trainingen bewust loop sinds afgelopen januari. Het verschil zit er misschien wel in dat ik ook wel tempotrainingen loop en, naar mijn idee, veel meer afwissel in tempo en loopjes dan Germie.
Die 60 seconde rust vind ik wel weinig als ik eerlijk ben.
Dit was bijvoorbeeld mijn training voor vandaag (die ik niet gelopen heb, want geen zin en erg warm hahahaah):
[ Afbeelding ]