[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:16

Oeeeh altijd fijn (vind ik) :):)
Ik wil ook heeeel erg graag een nieuwe tattoo & weet de plek ook al. Nu alleen nog verzinnen wát en geld hebben :))

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:48

Pff, ik heb volgende week maandag mijn afspraak!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfel over de plek. Ik had in mijn hoofd om het in de binnenkant van mijn onderarm te laten zetten. Maar aan de ene kant vind ik het wat 'te aanwezig', Het wordt een kleine tattoo van 10-11cm.

Weten jullie eventueel een toffe plek bij je arm of hebben jullie foto's van een kleine tattoo op je arm?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:50

Achterkant van je bovenarm, net boven je elleboog? Daar heb ik er ook een en vind het zo’n toffe plek voor een tattoo :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:11

Afbeelding

Ik heb deze op mijn onderarm :j
Maar echt heel klein issie niet haha :+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:13

Afbeelding

Ik heb deze op mijn onderarm aan de binnenkant.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:15

Afbeelding

De mijne op mn pols

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:15

Mooi Brig!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:17

Yasmine schreef:
Achterkant van je bovenarm, net boven je elleboog? Daar heb ik er ook een en vind het zo’n toffe plek voor een tattoo :)

Dit, of aan de voorkant. :j

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:24

Afbeelding

Ik heb deze twee dus aan de binnenkant van mijn onderarm links.

Fair schreef:
Weten jullie eventueel een toffe plek bij je arm of hebben jullie foto's van een kleine tattoo op je arm?

Ik heb op beide armen aan de buitenkant van mijn pols een tattoo, misschien is dat wat? :o

Afbeelding
Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:28

Yasmine, dat vind ik ook een hele mooie plek. Ik ben alleen bang dat de tattoo iets te grof is om mooi te zijn op zo'n plek. Wil voor mijn volgende tattoo hem wel op die plek. :)

Wauw Sheehan, ook een toffe plek inderdaad. Mijn tattoo wordt alleen wel wat groter en breder, waardoor hij denk ik niet tot zijn recht komt op die plek.

Dankjewel voor de foto's! Ik denk aan de ene kant dat het prima staat op mijn onderarm. Ik maak me misschien iets te druk. :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:30

Fair schreef:
Yasmine, dat vind ik ook een hele mooie plek. Ik ben alleen bang dat de tattoo iets te grof is om mooi te zijn op zo'n plek. Wil voor mijn volgende tattoo hem wel op die plek. :)

Wauw Sheehan, ook een toffe plek inderdaad. Mijn tattoo wordt alleen wel wat groter en breder, waardoor hij denk ik niet tot zijn recht komt op die plek.

Dankjewel voor de foto's! Ik denk aan de ene kant dat het prima staat op mijn onderarm. Ik maak me misschien iets te druk. :')

Dankje! Anders misschien binnenkant bovenarm? Of bovenbeen?

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:11

Moeilijk om hem goed op de foto te krijgen en ook net ingesmeerd en slecht licht, maar voor het idee.

Afbeelding

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:18

Ik herken het wel een beetje, nu het dichterbij komt gaan hier ook wat twijfels door het hoofd, ik denk dat dat niet gek is. Ik ga deze overmorgen laten zetten, op mijn linker onderarm... Het zijn bestaande ontwerpen die ik zelf heb aangepast en samengevoegd. Vind hem erg gaaf zo.

Afbeelding

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:23

Gaaf ontwerp ollytje, ben benieuwd hoe hij is als hij straks af is!

Ollytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:26

Heej bedank Benieuwd ben ik op zijn zachts gezegd toch ook wel. Hij word door de artiest nog aangepast. Dit heb ik zelf gemaakt en zij zou het verbeteren...Laat het woensdag a.s. zeker nog even zien.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 17:29

Ik Ben vanmorgen weer bij Kevin van BlackBear ink geweest :D voor een portretje van Italy mijn ratje in dezelfde stijl als die van mijn hond Eloy

Ben er heel blij mee!
Ook heeft hij voor mij de tekst van mijn tatoeage bijgewerkt voor mijn opa en oma. Dit wou ik al langer laten doen maar durfde niet goed bang om het handschrift van mijn opa te veranderen en de artiest die die gezet heeft zit nu in Roemenië. Maar kevin bood aan het wel te willen doen en het voelde vertrouwd genoeg en ben nu erg blij dat ik het gedaan heb ^^ handschrift is nog exact hetzelfde!

Afbeelding

Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 19:08

Mooi dat ratje Eloya.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 20:13

Bjarni schreef:
Ik liep net binnen bij williwood ink om een afspraak te maken, hebben ze gewoon gelijk tijd voor me! Nu aan het wachten op ontwerp.

Wat toevallig! Ik heb mijn drie tattoos ook daar laten zetten en bij de eerste ging het ook zo. Ik was spontaan zenuwachtig en moest eerst van de tatoeëerder naar de snackbar om wat te eten, maar ik kreeg geen hap door mijn keel toen :') Hoe is het bij jou gegaan? :) Je tattoo ziet er strak uit!

Ik heb deze op mijn onderarm :D (ik heb mijn arm in een gekke houding, dus hij lijkt scheef, maar hij is echt recht :) )

Afbeelding

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 20:28

Hier ook binnenkant onderarm :j
Afbeelding

Ik mag 18 januari weer voor en kleintje en werd daarnaast vorige week gebeld door Sailors & Crooks dat ik bovenaan de wachtlijst stond.
Komt helaas niet helemaal lekker uit qua tijd op het moment, dus dat wordt na de zomer :-)

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 17:34

Ik he inmiddels reactie van low voltage ink, beat snel al!
Ik zou in april terrecht kunnen maar dat komt kwa tijd eigenlijk ongunstig uit.

Nu ben ik aan het verder kijken en kwam Tattoo Mirr tegen in Heerenveen. Haar werk ziet er voor zover ik kan zien ook wel goed uit.
Iemand ervaring met deze shop?
www.tattiomirr.nl
Ben wel benieuwd gezien ik zelf geen expert ben en dit mijn eerste tattoo gaat worden.
Ik ben toch een beetje bang dat het fout gaat of verpest wordt en dan loop ik daar heel mijn leven mee rond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 18:12

lovemaylo schreef:
Ik he inmiddels reactie van low voltage ink, beat snel al!
Ik zou in april terrecht kunnen maar dat komt kwa tijd eigenlijk ongunstig uit.

Nu ben ik aan het verder kijken en kwam Tattoo Mirr tegen in Heerenveen. Haar werk ziet er voor zover ik kan zien ook wel goed uit.
Iemand ervaring met deze shop?
http://www.tattiomirr.nl
Ben wel benieuwd gezien ik zelf geen expert ben en dit mijn eerste tattoo gaat worden.
Ik ben toch een beetje bang dat het fout gaat of verpest wordt en dan loop ik daar heel mijn leven mee rond

Dan beter wachten op een plek bij lvi. Deze oogt op zich wel ok maar ik mis een beetje echt sterke platen met eigen design enzo. Maar ik ben dan ook behoorlijk kritisch :=

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:42

Kritisch is goed! Ik ben ook best kritisch, ik wil iets goeds! Wil niet dat het toch niet zo strak is en dan de rest van m'n leven daaraan irriteren.
Maar ik dacht wellicht is iemand bekend bij die shop?

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:54

Ik heb (waarschijnlijk) een afspraak in februari bij Robbin van snip art! Had zijn winactie gewonnen *\o/* dus echt super blij mee

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 19:56

Nooor_ schreef:
Ik heb (waarschijnlijk) een afspraak in februari bij Robbin van snip art! Had zijn winactie gewonnen *\o/* dus echt super blij mee

Robbinnn! *\o/* *\o/*
Weet je al wat je wilt?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:11

Nooor_ schreef:

Ooh dat was jij! Super tof!