Ik wil ook heeeel erg graag een nieuwe tattoo & weet de plek ook al. Nu alleen nog verzinnen wát en geld hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Yasmine, dat vind ik ook een hele mooie plek. Ik ben alleen bang dat de tattoo iets te grof is om mooi te zijn op zo'n plek. Wil voor mijn volgende tattoo hem wel op die plek.
Wauw Sheehan, ook een toffe plek inderdaad. Mijn tattoo wordt alleen wel wat groter en breder, waardoor hij denk ik niet tot zijn recht komt op die plek.
Dankjewel voor de foto's! Ik denk aan de ene kant dat het prima staat op mijn onderarm. Ik maak me misschien iets te druk.
Bjarni schreef:Ik liep net binnen bij williwood ink om een afspraak te maken, hebben ze gewoon gelijk tijd voor me! Nu aan het wachten op ontwerp.
lovemaylo schreef:Ik he inmiddels reactie van low voltage ink, beat snel al!
Ik zou in april terrecht kunnen maar dat komt kwa tijd eigenlijk ongunstig uit.
Nu ben ik aan het verder kijken en kwam Tattoo Mirr tegen in Heerenveen. Haar werk ziet er voor zover ik kan zien ook wel goed uit.
Iemand ervaring met deze shop?
http://www.tattiomirr.nl
Ben wel benieuwd gezien ik zelf geen expert ben en dit mijn eerste tattoo gaat worden.
Ik ben toch een beetje bang dat het fout gaat of verpest wordt en dan loop ik daar heel mijn leven mee rond