Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaygee schreef:Heel mooi iertJ!
Yltje, mooi toch! Voor allebei wat leuks!
Als er iemand een warme kleur colourpop liquid kwijt doet hoor ik het graag! De lumiere2 is niks voor mij. Kleurt paars en dat doet mij geen goed dus deze gaat naar mijn moeder. Super jammer want hij voelt echt heel fijn!
[ [url=m/eHh0Hi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaygee schreef:Ik zat trouwens de eerste foto die ik in het vorige makeup topic postte te bekijken en besefte me hoe dankbaar ik jullie mag zijn voor alle wenkbrauwtips![]()
[ [url=m/TNJWmC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liselot schreef:Very nice rena!
Ik laat het douglas personeel gewoon voor me rennen, werkt heel goed![]()
Vanavond eindelijk weer eens de stad in. Voor mijn doen mega veel make-up op. Al valt de helft weer eens weg op de foto![]()
[ [url=m/1HIfW5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nP0DB8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marrit13 schreef:Ik moet zo de tuin onderhanden nemen.. En hoe kan dat nou beter strak in de zomerkleuren?![]()
[ [url=m/1QghFo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mutsie93 schreef:Lang getwijfeld of ik hier ook een foto zou plaatsen (ik ben niet zo goed met make up als jullie) maar wat vinden jullie hiervan? Stk heb oogschaduw van maxxfactor gebruikt, geen idee hoe die heet eigenlijk. Eyeliner van Beebee en mascara van BE (eigen merk Ici Paris) verder heb ik niks op. Alleen mijn wenkbrauwen zijn echt drama, ik krijg ze niet goed. Heb al wenkbrouw poeder en oogpodlood geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand tips misschien ?
[ [url=m/lvyu6t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G0679r.jpg]Afbeelding[/url] ]
xU_Blinghx schreef:Wat toevallig dat jullie elkaar zo via bokt weer tegen komen!
Dit was mijn makeup van afgelopen zaterdag[ [url=m/06Colv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind het zelf een tikkeltje te heftig dus volgende keer ietsjes minder xD
melanie0906 schreef:Mijn look van vandaag! Helaas geen lipstick die lagen bij mn moeder...[ [url=m/owouXL.png]Afbeelding[/url] ]
Kaygee schreef:Mooi Mellanie, je wing ziet er goed uit. En gaaf je haar!
Ik heb een nieuwe liefde, mac taupeVerder even naakt. Op mascara na.
[ [url=m/CdmIuE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ah Eight wat zou dat fijn zijn hé, laseren. Maar het lijkt me zo eng!
Jodie_ schreef:Niniane schreef:Warme kleuren staan jou zo goed Kaygee! Echt heel mooi.
Ik wil zo graag het Nubian 2 palette maar zo irritant dat dat zo moeilijk te kopen is vanuit hier.
Ohhh een van de Nubian palettes staan ook al een tijdje op mijn wishlistzo mooi! Ik wil dat groene palette echt graag bestellen. Was 'm alweer vergeten maar nu ik hem weer langs zien komen wil ik hem alsnog bestellen haha. Bedankt he
Wow Kaygee wat staat Taupe je gaaf! Altijd zo grappig om te zien hoe een lipstick valt bij verschillende mensen. Bij mij was ie zo:
[ [url=m/EyDPOz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Eindelijk tijd gehad voor n fullface dus mn modern renaissance gepakt en iets nieuws geprobeerd
Transition; raw sienna
Outer/inner corner: red ochre en loveletter
Midden en onder wenkbrauw:
Vermeer
Crease/outer corner:
Cyprus umber
Onder oog:
Red ochre geblend en cyprus umber op wimperrand
[ [url=m/jEr2Ed.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qwiQt4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jamiefris schreef:Wauw suus jou look is zo mooi!
Vandaag voor mij ook weer een full face look. Altijd zo jammer dat mijn oogschaduw weg valt op foto.
En in close up is mijn eyeliner zo fout![]()
[ [url=m/MraOAo.jpg]Afbeelding[/url] ]
iertJ schreef:Mooie kleuren kagee.
Heb vandaag vrij, dus wel all out, maar toch ook een beetje naturel qua kleuren.
Heb de plakband truc gebruikt, maar toch iets teveel geblend zie ik nu.
[ [url=m/SvzTkB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jgEa2i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DykDg5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q3x6u2.jpg]Afbeelding[/url] ]
eenitraM schreef:Ik schrok een beetje. Heb lumiere besteld maar die is dus anders dan lumiere2..
Hoelang heeft je pakketje er over gedaan?
Kaygee schreef:Heel mooi iertJ!
Yltje, mooi toch! Voor allebei wat leuks!
Als er iemand een warme kleur colourpop liquid kwijt doet hoor ik het graag! De lumiere2 is niks voor mij. Kleurt paars en dat doet mij geen goed dus deze gaat naar mijn moeder. Super jammer want hij voelt echt heel fijn!
[ [url=m/eHh0Hi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marrit13 schreef:Oef... Mijn kleur... Waaaaar is die geldboom... Ik denk er nog even over na