[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:29

Killyenn schreef:
Emmaa_ schreef:
En wauw Danielle, echt prachtig. Ik ga mee met de opmerking dat ik bij tattoos eerder spreek over te goedkoop dan te duur. Betaal liever de hoofdprijs voor iets wat ook echt prachtig is dan een vriendenprijsje voor halfbakken werk.

Loolotte schreef:
Gaaf! Ik vind een tattoo niet zo snel te duur, eerder te goedkoop :=

Er is natuurlijk ook nog een middenweg van goed en redelijk geprijsd :P

Maar ik zie bij beter teruglezen dat de Zweed juist de goedkopere was, leuk dat je echt naar je favoriet hebt kunnen gaan. Hoe lang heb je uiteindelijk gezeten DanielleVos? :)

Wauw, wat een lieve reacties allemaal! Dankjulliewel! *D Ben zelf ook helemaal verliefd op het ontwerp en zijn uitvoering, die man had echt een steady hand :') _/-\o_

Jaaa hij vroeg er 300 euro voor! Ik had toen een shop in NL die er 500 voor wilde hebben en er volgens hem 5 uur over ging doen. Deze is met een ruim uurtje gezet! *\o/*

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:33

Joaltijd schreef:
Gaaf! En ik heb snel even je eigen ontwerp erbij gepakt.. En die was al mooi, maar ik vind de tattoo nog mooier ;)

Ja, hij heeft het echt nóg mooier en strakker gemaakt! <3

Dit is wat hij me stuurde van tevoren, hij is echt bij mijn ontwerp gebleven!

Afbeelding

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 22:37

Ik kon me al niet voorstellen dat je hier 5 uur mee bezig bent := Ontwerp is mooi aangepast, alleen de bovenkant vind ik links mooier, maar de bloem is zo een stuk meer 'tattoo' dan tekening.

Wat jammer Xanthippe, wel fijn dat het zo makkelijk verschoven kon worden. Maart is al bijna joh, tijd gaat zo voorbij!

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:41

Zo mooi Danielle!

Weet ik wel Killyenn, maar ik zat al zolang af te tellen :D Idee voor de tattoo was er al vanaf dat ik wist dat ik zwanger was, dus nu kan het niet snel genoeg gaan dat de naam van mijn zoontje (nu een half jaar) op mijn arm komt <3

Charisma

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 13:09

Danielle: heel knap en mooi zacht en vrouwelijk! Snap dat je er heel blij mee bent!!
Xanthippe: balen, maar gelukkig is maart niet heel ver weg!!

Hier toch de dag na het zetten van met tattoo ook maar vrij genomen op het werk. Ik ga op donderdag en het wordt een dagsessie en dan nog 2u terug naar huis rijden, dus ga gesloopt zijn. Misschien wel zo bevorderlijk voor mezelf en de genezing dat ik dan die vrijdag ook vrij ben. Op het werk vonden ze niet erg, wel speciaal dat ik 2 dagen vrij moest hebben voor een tattoo :+ Collega's en bazen zijn al heel benieuwd :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 15:53

Mooi Danielle! lekker strak gezet!

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 23:41

Ik meld me ook hier in het topic. Ik heb 3 tatoeages. 1 op mn heup, 1 op mn borst, en 1 achter mn oor. Ik zou morgen even foto's plaatsen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:02

Ik zie mooie dingen voorbij komen bij Dutch Ink uit Vlaardingen.
Wat is jullie mening over deze shop en de kwaliteit van hun tatoeages??

Facebook & Website

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:25

Pfoe, van heel veel pieces word ik niet warm. Kwaliteit lijkt wel heel wisselend. Verder zou ik nooit naar een shop gaan met zulke acties/reclames. Maar dat is persoonlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:30

Dat is de shop die ook langs snelwegen ver uit de buurt van vlaardingen heel groot adverteert zeker? Volgens mij is dat meer een fabriek dan echt een ontspannen tattooshop. :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:48

Iew ja dat is die tattoo shop die altijd allemaal van die weggeef acties heeft op facebook. Vind het werk echt om te janken. Een echte goede artiest heeft geen weggeef acties nodig.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:57

Dat taalgebruik op facebook ook. Zo niet professioneel. Alleen daarom al zou ik deze shop overslaan.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:10

Supervixen schreef:
Dat taalgebruik op facebook ook. Zo niet professioneel. Alleen daarom al zou ik deze shop overslaan.

Dat ook nog eens, zulke taalfouten zijn zo'n afknapper. straks gebeurd dat ook in je tatt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 22:45

Judass schreef:
Supervixen schreef:

Dat ook nog eens, zulke taalfouten zijn zo'n afknapper. straks gebeurd dat ook in je tatt :')

Citaat:
Lekker prikke metse alle.

Wtf :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:08

Doet gewoon zeer aan je ogen :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:10

Judass schreef:
Doet gewoon zeer aan je ogen :=

:') maar ook niet een beetje!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:23

Hoe heeft dat 250.000 likes op fb? :+

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:33

Door al die deel en winacties gok ik zo :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:53

goldenarrow schreef:
Door al die deel en winacties gok ik zo :')

Het is iig niet vanwege het geweldige werk. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 23:56

Ik vind het nog meevallen, of zeg ik nu iets geks? Bij veel denk ik: ziet er leuk uit, maar kan wel beter. Maar ook niet heel lelijk ofzo.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 08:09

Pimaude, als iets al beter kan vind ik het gewoon niet goed. Qua techniek dan, want niet alles kan natuurlijk jouw stijl zijn.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 15:25

Yasmine schreef:
hyppolyte schreef:
En ja, die bepanthen is wat mij betreft een hype, bij kinderen wordt het nu ook alleen nog maar gebruikt en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zo wild van ben. Bij meerdere kinderen nu gezien dat ze er erg schraal van worden en bij uierzalf heb je dat probleem niet. Ik zie de toegevoegde waarde van het spul niet zo. Heb het nu een paar keer gegoogled, maar er is nou niet echt iets wat me enorm overtuigt dat het beter zou zijn. Ik ben dan vooral benieuwd hoe een tattoo met bepanthen eruit ziet na een jaar of 10, tov een tattoo met vaseline of uierzalf na die tijd. Vervagen doen ze volgens mij allemaal na een bepaalde tijd.

Vaseline trekt de inkt uit je huid, dus dat zou ik al helemaal niet doen.

Ik heb het ook niet over vaseline, maar over uierzalf, heel ander spul. Uiercreme is ook troep, dat trekt indd de inkt uit je tattoo (helaas ervaring mee), maar uierzalf doet dat niet.

@danielle, wow! Wat is die tattoo gaaf geworden zeg! Die aanpassing in het ontwerp doet 'm echt nog beter uitkomen, heel gaaf :j!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 16:08

Mooi zeg Danielle, heel fijntjes.

Zelf heb ik 1 tattooop mijn rug. Er zit een hoop verwijzingen naar mijn gezin in en is een peroonlijk tattoo geworden.mijn man en ik hebben een rug tattoo laten zetten op nav ons 12 jarige huwelijk inmiddels alweer 7 jaar geleden . Beiden anders en toch over hetzelfde onderwerp ons gezin.
Momenteel ben ik alweer met een nieuw ontwerp bezig. Zelfde stijl, zelfde tatoeëerder Rob Deut.
Afbeelding

Afbeelding

Mij vader is vier jaar geleden overleden mijn ouders waren 51 jaar getrouwd. Mijn moeder heeft hem laten tatoeëren op haar been. Hier is hij nog niet af ;

Afbeelding

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:09

Dat is een best rugstuk! Ben wel benieuwd naar die van je man ook, waar wil je die nieuwe gaan zetten?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:39

Hypppolyte mijn man heeft in ieder geval een kleur tattoo over zijn hele rug twee slangen (vrouwelijk en mannelijk) die bij elkaar komen met daar tussen als een jingjang een draak en een tijger ( wij zijn slang van chinees sterrenbeeld en de kinderen tijger en draak de slangen kronkelen om elkaar heen met symbolen tussen de openingen uit boedisme .zijn achtergrond is ook black and grey
Bij mij zijn de sterrenbeelden rechts als Chinese tekens geplaatst.
Ik ben er nog niet uit waar ik de tweede tattoo zal plaatsen. Borstkas of sleeve .
Zal uiteindelijk wel duidelijk worden waar . Zeker is wel dat het black and Grey zal zijn.
Kom er samen met Rob wel uit