Shizzel, mooie look vind dat glansje juist wel mooi
lovelucydan
Geplaatst: 29-02-16 13:00
wat een slechte service in sommige winkels
ik ga altijd naar de Douglas in haarlem met MAC counter. het is daar vaak best wel druk maar echt super service. die meiden proberen echt iedereen te helpen zonder dat je je gejaagd voelt.
maar waarom krijgen die winkels dan geen commentaar van hogere hand? de merken weten toch wel wat er in hun eigen winkel aan de hand is? als er over internet gaat dat de Mac counter in Eindhoven heel klantonvriendelijk is dan doe je daar toch wat aan??
(als ik me werk niet goed doe dan word dat meteen in de eerst volgende vergadering besproken.)
velvetblack
Geplaatst: 29-02-16 13:21
Shizzle, ik vind die peachy kleur je erg mooi staan op je lippen.
Ik heb echt vrij weinig last van onvriendelijke mensen... Maar ik heb daar zelf ook heel weinig geduld voor.
Spreek ze gelijk aan en dan merken ze binnen 10 sec wel dat ik weet waar ik het over heb en dat ik ook heel goed weet wat ik wel en niet wil. Ik ben gewoon niet afwachtend en niet... nou ja... lief...
En ik ben toch net wat ouder dan de meesten hier, scheelt denk ik ook wel.
Ik ben net bij een douglas goed geholpen voor een Anastasia brow product. Omdat ik zelf nog twijfelde tussen dipbrow of browdifiner keek ik eerst zelf even rond en daarna heeft ze het netjes aangebracht! Ben gegaan voor de difiner!
Elke wat gaaf!! Wanneer? Succes!
xU_Blinghx
Geplaatst: 29-02-16 16:25
Oeh wat spannend Elke
Drunksheep
Geplaatst: 29-02-16 16:29
elkee schreef:
WAAAAAAH IK WORD GEK!!! Ik mag op gesprek komen bij MAC en mag mijn skillz laten zien
Gaaaaf Elke! Ik vind jou echt heel mooi, en je looks ook! Je kan echt veel hebben, ook het wat 'extremere'!
DnT prachtige kleuren, jij staat altijd zo blij en mooi op foto's! Van jou kan ik leren hoe ik selfies moet maken denk ik
Ik ben heeel blij met mijn liquids van GC die ik via hier gekocht heb. Zitten als een huis en prachtige kleuren! Twijfelde wel over ecstasy maar samen met mijn Cherry Cordial van GC kan ik een hele mooie look maken. Serenity en Ecstasy over elkaar heen is ook gaaf trouwens. Zal binnenkort een foto maken. Ze zitten als een huis overigens hele dag gewerkt en gegeten en t lijkt alsof ie net opgebracht is.