Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remark schreef:@zorry, ben benieuwd naar het eindresultaat! Zat laatst te denken, wat nou als je zo'n boek hebt en je hebt er een (of meerdere) kleuren bij. Die wil je dat waarschijnlijk niet aan de buitenkant ivm mooie kleuroverloop. Haal je ze dan los? Of hebben je daar een andere oplossing voor
Janinevv schreef:Oke lach me effe niet uit![]()
[ [url=m/aEN4jS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die pink is al helemaal mislukt oeps..
En ik weet dat ik niet zo moet smeren me vingers en nagellak zitten beetje aan elkaar geplakt en ik had me duim er 2 seconden te lang er onder en ja dat voel je wel lekker trekken![]()
Oefening baart kunst? Achja is ook niet makkelijk met mijn mini nagels.
Zijn zwartig van het werk trouwens
zorro schreef:Heb ik even geluk dat ik thuis zit zonder stem en met flinke keelontsteking.. want wat werd er net bezorgd? Die chinezen zijn steeds sneller.
[ [url=m/NXzEhj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jYvehc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tijd om mijn nagellak uit te zoeken en in kaart te brengen. Zal wel even een mondkapje ofzo op doen, die damp zal wel niet heel bevorderlijk zijn voor mijn keel..
Shenavallie schreef:Janinevv schreef:Oke lach me effe niet uit![]()
[ [url=m/aEN4jS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die pink is al helemaal mislukt oeps..
En ik weet dat ik niet zo moet smeren me vingers en nagellak zitten beetje aan elkaar geplakt en ik had me duim er 2 seconden te lang er onder en ja dat voel je wel lekker trekken![]()
Oefening baart kunst? Achja is ook niet makkelijk met mijn mini nagels.
Zijn zwartig van het werk trouwens
Je nagelriemen niet te fanatiek wegduwen, hoor!
Qua lak ben je netjes van de achterste nagelriemen gebleven, dus dat is al een pluspunt.
Verder geduld, geduld en vooral geduld.
Cinnepin schreef:Primer doe ik serieus nooit onder gellak! Hoort ook niet nodig te zijn.
Shenavallie schreef:Janinevv schreef:[ [url=m/mK0Zkx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was dus de primer vergeten..
Kan ik deze gewoon helemaal overnieuw doen?
Primer hoelang moet dat onder led?
Heb je wel goed ontvet voordat je ging lakken? Goede basecoat? Dun aangebrachte laagjes kleur en afgelakt met een goede topcoat?
_Mar3 schreef:Cinnepin schreef:Primer doe ik serieus nooit onder gellak! Hoort ook niet nodig te zijn.
Zonder primer(basecoat bedoel ik) heb ik na het afhalen van blauwe nagellak met blauw doordrenkte nagels.![]()
Maar jij gebruikt gellak toch? Werkt dat anders?
Edit, wacht, ik lees nu pas goed.Voor gellak dus niet nodig.
Shenavallie schreef:_Mar3 schreef:
Zonder primer(basecoat bedoel ik) heb ik na het afhalen van blauwe nagellak met blauw doordrenkte nagels.![]()
Een primer is iets anders dan een basecoat. Een goede basecoat is niet alleen een goede fundering voor je kleur, maar zorgt er normaliter ook voor dat kleurlak (rood, blauw, paars) geen verkleuring op de natuurlijke nagel achterlaat.
_Mar3 schreef:Cinnepin schreef:Primer doe ik serieus nooit onder gellak! Hoort ook niet nodig te zijn.