Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:54

Murthul schreef:
Ik heb alpine snow van opi, ben ik heel blij mee.. :)

Die heb ik ook, echt een heel fijne lak. Ik heb ook een witte gellak die erg goed dekt maar die heb ik eigenlijk alleen voor french.

Anoniem

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:55

Ik heb Zoya Purity, OPI Alpine Snow & OPI My Boyfriend Scales Walls. Purity vind ik het fijnst. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:57

Heeft iemand de sheer topcoats van OPI al getest? Ik ga ze van de week even halen denk ik, lijkt me een leuk effect.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:58

Nee... die lijken me echt verschrikkelijk := Zou ook niet weten wat ik er mee zou moeten :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:01

Nog even een laatste mening over de "discussie", kreeg er echt ff een nare smaak van dus kon het niet laten om toch weg te klikken -O- .

Beste binnenkomer EenitraM...
Volgens mij is er maar 1 persoon die echt een gruwelijke hekel aan Catrice heeft en die persoon heeft vandaag zelfs gezegd dat ze de sand'sations toch wel erg leuk vindt en dat ze het merk wellicht toch maar weer eens een kans gaat geven. En daarbij wordt altijd onderbouwd WAAROM.
Dus zomaar "Catrice is poedersuiker" wordt niet geroepen :n.

Tenshi schreef:
Tja. Hoewel de post van eenitraM misschien wat kort door de bocht was, merk ik wel dat als er ook maar catrice genoemd wordt er meteen al dingen geroepen worden die neerkomen op 'catrice is k*t'. Als er al gereageerd wordt. Echt niet door iedereen, maar ik merk die vibe wel.
Volgens mij is dit topic voor iedereen en niet alleen voor de harde kern met diens favoriete merken -O-

Ja klopt, het kwastje ís poedersuiker. Ik heb een foto in de blogpost van gister staan.
Ik heb 4 lakjes uit de vernieuwde lijn, dus het is geen toevalstreffer. De afronding is raar en niet gelijk en er steken bij alle kwastjes haren uit, zomaar. Dat IS gewoon niet fijn lakken. Of je nou kolenschoppen hebt of fijne handen. En het klopt, de een is al tevreden met meegelakte nagelriemen, dus ik snap best dat die mensen er geen last van hebben. Maar het overgrote deel houdt van verzorgde handen en houdt dus niet van haren die kriskras verdwaald zijn.

Vibe vind ik ook wel meevallen. Ik vind OPI net zo goed/slecht lakken als Catrice, alleen van OPI kan ik zeggen dat de kwastjes gelijk zijn zonder rare happen en verdwaalde haren en dat de lak eerder aan de dunne kant is dan stroperig en dun lakt een stuk fijner dan dik. De brede kwastjes is een kwestie van smaak, ik heb smalle nagels en ik kan mijn nagels niet zo fijn lakken met brede(re) kwastjes.
OPI koop ik alleen omdat ze leuke kleuren hebben, want van alle merken die ik hier heb staan (en geloof me, dat zijn er ondertussen wel wat), blijft OPI het minst lang zitten.

Dus nee, duur is niet perse goed. En wat is duur? Ik betaal geen 6 euro zoals Anthea, maar 7 euro. Voor Misa en Color Club nog geen 4 euro, voor China Glaze zo'n 5 euro. Dus goed hoeft idd niet duur te zijn.

En ik kan niet voor iedereen spreken, maar de meiden die ook in ons HK Topic zitten zijn JUIST te spreken over (nieuwe) budgetmerken, juist omdat die 100den lakjes al zoveel geld hebben gekost.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:03

Zo, nu weer leuke posts :D.

Heb je alles al een beetje voor je bruiloft Anthea? Zag een mooie onderrok voorbij komen in het eBay topic :D.

Ik heb ook Apline Snow, maar die vind ik totaal niet fijn. Heb ook een budget van W&W, kostte nog geen 2 euro en die lakt fijner. Minder streperig. Helaas is die aan het indikken, dus moet ook eigenlijk een nieuwe, gezien de tijd voor neons er weer aan gaat komen :)).

Die topcoats, neuh, ook niet mijn ding. Zijn nog sheerder dan jelly's.

Kiss Me is toch die blauwe sand van de laatste Mariah Carey?

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:05

Ik zie een hoop OPI Alpine Snow :D Heeft iemand daar nog een goed adresje voor? Bij de DA hier zijn ze 14/15 euro en dat vind ik toch iets té veel :=

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:06

Ebay?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:07

Nee de blauwe is Get Your Number Yv :D

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:08

Ja klopt, Yv.. Ik vind hem erg mooi! :j
Kiss Me bedoel ik.

Edit.

Of toch niet.. _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:09

Nee, de laatste mc collectie skess ;)
Die jij noemt is uit de eerste, die laatste van kerst vorig jaar had toch ook een blauwe sand? Volgens mij is die het..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:11

Da's Get Your Number. :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:12

Oh.. :o?

Naja... ben gelukkig niet de enige, thanks DB! _O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:13

Oh nee, wacht. Kiss Me At Midnight is uit de Kerst-collectie. :+
Té verwarrend, twee mariah Carey-collecties met allebei een blauwe liquid sand. :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:14

Ja ik word oud... houd t allemaal niet meer zo bij.. :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:15

Niet :)

Kiss Me:
Afbeelding

Get Your Number:
Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:16

Db... Dat zeg ik net een paar post boven je _O- _O-
En ik dacht dat ik helemaal in de war raakte van al die miljoenen nieuwe collecties _O- _O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:17

Nou.. zo lijken ze ook nog op elkaar...... :o? :o? :o? :o? :o? :o? :o?

_O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:19

Haha, ik zag 't net. Gaat lekker zo. :') _O-
Stomme Mariah Carey met d'r blauwe liquid sands. ^)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 20:52

Nou ik ben er weer mensen sorry dat ik er zo weinig ben en ik doe erg mn best om wat vaker te kunnen reageren maar mn hoofd staat er niet echt naar.

En wat een discussie zeg over catrice maar ik heb t hier niet liggen dus tja kan niet oordelen. Ik ga straks een mooie klassieke nailart maken basecoat droogt er nu voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:17

Ik wilde de Catrice discussie maar even laten varen, ik ben het volkomen met Yv eens, maar ik merk dat het me toch dwars zit en ik er nog wat over kwijt wil.

En ik persoonlijk HAAT Catrice nagellak, dat heb ik meerdere keren gezegd.
Vind het kwastje niet fijn, de substantie niet fijn, de houdbaarheid op mijn nagels niet... kortom IK vind het bagger!

Waarbij ik altijd vermeld dat het VOOR MIJ niet werkt en als het voor een ander wel werkt, alleen maar fijn, want ze hebben wel hele leuke kleurtjes!
Heb vandaag inderdaad gezegd dat ik ze toch maar weer eens moest proberen, omdat ik de laatste tijd zulke positieve verhalen hoor.

Iedereen is hier welkom of je nou van high end of budget houdt, maar wat mij erg stoort is dat jij nu precies doet waar je ons van beschuldigd, alleen dan andersom: dat iemand die wat meer uit geeft aan een lakje belachelijk bezig is.
Niet zo'n leuke binnenkomer en dat wordt hier absoluut niet gewaardeerd, of in ieder geval, ik waardeer dat absoluut niet! (zal niet voor de rest spreken ;) ).

Wit: Ik heb China glaze Snow en ben daar redelijk tevreden over, maar ik vind OPI My boyfriend scales walls beter. Dat die niet helemaal wit is, vind ik soms juist fijn.

Verder heb ik een hele tijd Catrice Snow Motion gehad en voor een budget wit is die best ok.
Allen brak de dop de hele tijd van het kwastje af bij mij, maar dat zal aan die van mij liggen :')

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:19

_Judith schreef:
Weet iemand misschien welke witte nagellak nu echt goed denkend is? Ik heb namelijk meerdere witte nagellakjes maar die dekken totaal niet...

Las laatst ergens op een blog(Kittehscupcakes) dat die van Primark goed dekkend is :)
Ik heb op dit moment een witte van Gosh op, iets met snow. Maar die is vrij sheer.

Ik vind witte nagellak trouwens echt heel leuk voor in de lente, lekker fris! :)

En over Catrice, o.p.i vind ik zelfs veel minder fijn. Mijn favoriete merken zijn toch wel Rimmel (qua hoe lang het blijft zitten) en W7 (blijft goed zitten en veel leuke kleuren)! En ik heb veel verschillende merken staan (hema, golden rose, orly, color club, china glaze)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:23

Ik heb de wit van W7 waar ik heel erg blij mee ben droogt lekker snel en blijft goed zitten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 21:36

Qua wit heb ik diverse budgets gehad (safari, Parijs memoirs, Hema) en die dekte allemaal prima.

Verder kan ik genieten van de mooie, duurdere lakken die hier langs komen. Geef het er zelf niet aan uit, maar hey, ik leg weer zo 26 euro meer voor een pot gel ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:04

*Negeert gezeur over Catrice*
Ik heb overigens nog nooit 10 euro voor een OPI betaald maar goed :+

Ik wil die Luxury wel eigenlijk, zaterdag eens langsgaan hopen dat ze, ze nog hebben.

En wit gebruik ik eigenlijk nooit dus ik heb geen fatsoenlijke wit := 1 van de lidl ofzo zitergesn in mn stash :')

Blehhhhhhhhh de nagel die ik opnieuw gedaan heb met gel ligt er al weer af, echt ik word er zo gek van :\
Soms denk ik.... laat dat gel maar, ligt er toch weer snel af en het weken vind ik echt geen leuk werkje :=