Het resultaat wat anderen bereiken met de programma's (voornamelijk met de shred) is daarentegen wel een érrug goed vooruitzicht...
Dus maar weer hard aan de bak en gewoon even doorbijten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Stral schreef:Ik denk dat er wel een verschil is tussen spieren echt aanmaken, als in: je hebt van je leven nog geen fysieke activiteit gedaan, en spieren sterker maken als in: je hebt je spieren maar bent niet gewend ze ook effectief op gebied van kracht te gebruiken?
Ik heb mijn biceps bijvoorbeeld duidelijk zitten, van mezelf en van het paardrijden, en nu ik die krachtoefeningen doe zie ik die toch snel strakker worden, maar 't is niet dat daar een hele nieuwe spier op is komen liggen ofzo he? Zoiets?
Kijk, dit bedoel ik. Vind ik echt heel lelijk > http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... foto18.jpg
luckyboy5 schreef:Anoniem schreef:Kijk, dit bedoel ik. Vind ik echt heel lelijk > http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... foto18.jpg
Gast7391 : ik bedoel het echt niet rot ,weet ook niet hoe ik het subtiel moet brengen, maar ik denk dat jij gewoon écht wat meer moet gaan eten. Ook hier zie je vooral dat je in en in mager bent. Die spieren zijn helemaal niet extreem maar vallen op omdat je extreem mager bent.
Ik was vroeger ook écht dun (en hierdoor ook vaker ziek) maar zo mager als jou ben ik nooit geweest, Ik denk dat je echt geen gezond bmi meer hebt. Feit dat je dan ook nog zo veel met fitness/bewegen bezig bent maakt mij wel bezorgd!!!
Elise95 schreef:@Gast7391
Dat vind ik niet echt veel eigenlijk, ik zou dit eten als ik bv zou willen afvallen
luckyboy5 schreef:Sorry, het is heel lief bedoeld en je hoef je echt niet verplicht te voelen om je te verantwoorden ,dat is echt niet mijn bedoeling![]()
Maar ... inderdaad ...als ik dat eet val ik op de helft van de dag om.
Nadat ik 4 boterhammen, soep , een appel ,plak cake en een minitwix gegeten had zei mijn collega vanmiddag om 15.15 uur : ga eens wat eten want je maag knort als een gek![]()
Ik denk dat als je jou eetlijst invult dat je niet verder komt dan 1200 calorieen. En een gewoon gemiddeld persoon zou er 2000 mogen eten. Vandaar mijn, dus terechte , bezorgdheid.