Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:29

Ik ben weer bezig met 6WSP, maar merk dat ik me er niet toe kan zetten.. Elke keer die saaie oefeningen.. :=

Het resultaat wat anderen bereiken met de programma's (voornamelijk met de shred) is daarentegen wel een érrug goed vooruitzicht...
Dus maar weer hard aan de bak en gewoon even doorbijten.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:34

Anoniem schreef:
Stral schreef:
Ik denk dat er wel een verschil is tussen spieren echt aanmaken, als in: je hebt van je leven nog geen fysieke activiteit gedaan, en spieren sterker maken als in: je hebt je spieren maar bent niet gewend ze ook effectief op gebied van kracht te gebruiken?

Ik heb mijn biceps bijvoorbeeld duidelijk zitten, van mezelf en van het paardrijden, en nu ik die krachtoefeningen doe zie ik die toch snel strakker worden, maar 't is niet dat daar een hele nieuwe spier op is komen liggen ofzo he? Zoiets?

Kijk, dit bedoel ik. Vind ik echt heel lelijk > http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... foto18.jpg

Gast7391 : ik bedoel het echt niet rot ,weet ook niet hoe ik het subtiel moet brengen, maar ik denk dat jij gewoon écht wat meer moet gaan eten. Ook hier zie je vooral dat je in en in mager bent. Die spieren zijn helemaal niet extreem maar vallen op omdat je extreem mager bent.
Ik was vroeger ook écht dun (en hierdoor ook vaker ziek) maar zo mager als jou ben ik nooit geweest, Ik denk dat je echt geen gezond bmi meer hebt. Feit dat je dan ook nog zo veel met fitness/bewegen bezig bent maakt mij wel bezorgd!!!

Jolien87

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:35

Ik denk dat we hier hebben te maken met een misverstand. Want de foto die FSCA heeft geplaatst is niet van haar eigen arm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:52

luckyboy5 schreef:
Anoniem schreef:
Kijk, dit bedoel ik. Vind ik echt heel lelijk > http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... foto18.jpg

Gast7391 : ik bedoel het echt niet rot ,weet ook niet hoe ik het subtiel moet brengen, maar ik denk dat jij gewoon écht wat meer moet gaan eten. Ook hier zie je vooral dat je in en in mager bent. Die spieren zijn helemaal niet extreem maar vallen op omdat je extreem mager bent.
Ik was vroeger ook écht dun (en hierdoor ook vaker ziek) maar zo mager als jou ben ik nooit geweest, Ik denk dat je echt geen gezond bmi meer hebt. Feit dat je dan ook nog zo veel met fitness/bewegen bezig bent maakt mij wel bezorgd!!!

Mijn BMI is 18.3. Iets te laag dus, maar niet extreem. En ik eet echt behoorlijk veel! Sta bij mijn vrienden bekend als degene die altijd aan het eten is :) (probeer het wel altijd zo gezond mogelijk te houden). Voel me fit en ben zelden ziek. Vind het fijn om slank te zijn, zolang het allemaal gezond blijft tenminste :j

Mijn lijstje van vandaag so far:

O: 0.25L biogarde met peer en speltvlokken
T: 3 vk crackers met hummus
L: sperziebonen met tomaat en tofu, 3 vk crackers met 2 gekookte eieren
T: handje ongezouten noten (walnoot, pecan, amandel), 2 winterpenen met hummus
A: groentenmix met tofu, salade met olijven en ei, 6 blokjes 72% choc

Dit ziet er heel netjes uit, maar ik eet ook regelmatig kaasfondue, witbrood met kaas, etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:52

Jolien87 schreef:
Ik denk dat we hier hebben te maken met een misverstand. Want de foto die FSCA heeft geplaatst is niet van haar eigen arm.

Wel mijn eigen arm dus :)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:57

@Gast7391
Dat vind ik niet echt veel eigenlijk, ik zou dit eten als ik bv zou willen afvallen

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:59

Gast7391, als ik dat zou eten zou er niks meer van mij overblijven denk ik.

Dat ziet er voor mij uit als een dieet schema.. Om af te vallen dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:02

Really? Hmm. Dit is ook wel een heel braaf lijstje voor mij hoor. Meestal eet ik meer brood/crackers en ik ga ook regelmatig uit eten (incl. toetje)..

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:05

O: 2 boterhammen, melk, sinaasappelsap
T: boterham, muslireep, appel
L: 2 boterhammen
T: muslireep, 4 rijstenwafels, 2 vanille koekjes, smoothie met yoghurt aardbei en banaan
A: 2 volle borden Pasta

Dit is mijn lijstje van vandaag zeg maar, nu had ik ook wel erg veel honger vanmiddag haha

Dus voor mij doen eet jij weinig hihi

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:05

Goed zo haha!

Heb je niet een snelle stofwisseling dat je echt meer koolhydraten en zo moet eten, pasta en zo?

(Ik weet er niet zoveel van hoor, maar ik dacht misschien heb je gewoon meer nodig?)

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:08

Sorry, het is heel lief bedoeld en je hoef je echt niet verplicht te voelen om je te verantwoorden ,dat is echt niet mijn bedoeling :o

Maar ... inderdaad ...als ik dat eet val ik op de helft van de dag om.
Nadat ik 4 boterhammen, soep , een appel ,plak cake en een minitwix gegeten had zei mijn collega vanmiddag om 15.15 uur : ga eens wat eten want je maag knort als een gek :+
Ik denk dat als je jou eetlijst invult dat je niet verder komt dan 1200 calorieen. En een gewoon gemiddeld persoon zou er 2000 mogen eten. Vandaar mijn, dus terechte , bezorgdheid.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:24

Waar een uitreiking is, krijg je cadeau's. De twee bossen bloemen vind ik heel leuk (en m'n katten helaas ook), maar toen ik er ook nog marshmallows en dure bonbons bij kreeg, was het feest compleet. Mijn kast ligt vol met dingen die ik niet zoveel mag nu: nootjes, paaseitjes, zak snoep en dan de marshmallows en bonbons erbij. Maar goed dat ik de meeste dagen zoveel wilskracht (om het niet te eten) heb ~~}>
Kreeg wel complimentjes dat ik zo goed bezig was met alle workouts *\%/* M'n moeder herkende me al niet meer vanaf een afstandje :D

Wilde gisteren yoga level 2 http://v.youku.com/v_show/id_XMzk4MTU1OTU2.html doen, bleef de video haken. Had nou niet zoveel geduld dat ik wilde wachten, dus zelf maar wat yoga gedaan (hoofdstand, yeey!) Vanavond poging 2 :D Vanmorgen al Ripped gedaan.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:28

Ik vandaag ook een slechte eetdag! Buik is van slag! Vriendlief kwam ook al thuis met buikpijn en diaree! Net de wc's maar met dettol schoongemaakt!

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:40

net dag2 van level 2 gedaan. Die voel ik nu goed in mijn bovenbenen en schouders/armen, een stuk meer dan gisteren :\

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:42

Elise95 schreef:
@Gast7391
Dat vind ik niet echt veel eigenlijk, ik zou dit eten als ik bv zou willen afvallen

Ik ook :o

Rebel: uitreiking? Heb iets gemist denk ik :) Oh ik zou het momenteel echt allemaal opeten, jouw lekkers, zou het de hel vinden :) Sterk hoor!

Vanmiddag ook bijna stuk appeltaart in mijn baas zijn gezicht geduwd, 5x aandringen om het op te eten is er wel een béétje over :( Zucht, maar toch volgehouden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:42

luckyboy5 schreef:
Sorry, het is heel lief bedoeld en je hoef je echt niet verplicht te voelen om je te verantwoorden ,dat is echt niet mijn bedoeling :o

Maar ... inderdaad ...als ik dat eet val ik op de helft van de dag om.
Nadat ik 4 boterhammen, soep , een appel ,plak cake en een minitwix gegeten had zei mijn collega vanmiddag om 15.15 uur : ga eens wat eten want je maag knort als een gek :+
Ik denk dat als je jou eetlijst invult dat je niet verder komt dan 1200 calorieen. En een gewoon gemiddeld persoon zou er 2000 mogen eten. Vandaar mijn, dus terechte , bezorgdheid.

1500 kom ik op uit. Ik zal nog een boterhammetje smeren zo ;)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:47

Een persoon dat elke dag sport heeft zelfs 2200 calorieën nodig.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:35

Niemand heeft iets gemist, want ik heb het niet echt verteld hier :o Maar ik heb vandaag mijn diploma ontvangen en mag mezelf Bachelor of Physiotherapy noemen :D Vanaf vandaag ben ik officieel een fysiotherapeut.

:(:) aan de zieke en zere persoontjes hier. Alles komt goed, goed drinken en vroeg slapen helpt altijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:36

Rebel_Jits schreef:
Niemand heeft iets gemist, want ik heb het niet echt verteld hier :o Maar ik heb vandaag mijn diploma ontvangen en mag mezelf Bachelor of Physiotherapy noemen :D Vanaf vandaag ben ik officieel een fysiotherapeut.

Congrats! *\o/*

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:40

Gefeliciteerd!!!!!!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:45

Zo ook weer mijn 5e workout gedaan van level 1, schiet al aardig op zo ;)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:59

Super, gefeliciteerd!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:16

Maar een halve eerste dag van level 2 gedaan, door m'n enkel gaan :( leef er met die in-uitstap oefening en springen last van houden dus maar gestopt. Voel me er ook niet sterk genoeg voor vandaag, ben heel erg moe en dat samen maakt dat ik het niet trek. Morgen dus opnieuw dag 1 doen, dit is de eerste dag dat ik afhaak....

Gefeliciteerd rebel!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:19

Dankjulliewel :D

Joanne: dat is rottig :(:) Maar morgen een nieuwe dag, dus nieuwe kansen!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:21

Ja doe morgen wel ff wat extra en dan dalijk iig nog wat buikspier oefeningen