[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:51

Meliaforever schreef:
Mijn haar heeft jaren op 1 punt gezeten. Maar heb volgehouden en het groeit nu weer. (Ook dankzij vitamine b12 injecties)

Ik ging vandaag bij een andere kapper mijn puntjes laten knippen. Nou volgens mij kan ik nog beter knippen. Gelukkig heeft ze er niet teveel vanaf geknipt. :=

[ [url=m/tlXhYl.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

Gianti

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:54

Omg ik was laatst geknipt door een vrouw... ik moest gaan staan en dan knipte ze het onder bij :oo zat ook verschil van 5 cm tussen links voor en rechts voor... kon wel janken

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:11

Ik baal zo van mijn haar, de verf pakt nooit raar. Echt altijd net zoals ik het niet wil :( Wil het graag donkergroen maar ik durf niet meer haha.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:11

Wie wil mij helpen beslissen welke kleur ik mijn haar verf??
Mijn uitgroei is weer heel erg zichtbaar en ik weet niet of ik het dezelfde kleur moet laten of dat ik het een andere kleur ga doen. Dus als iemand mij wil helpen om te kiezen.

Mocht iemand mij willen helpen zal ik foto via pb sturen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:59

Donkergroen is leuk. Heb ik nu ook met zwart en is kei leuk. Veel complimentjes :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 00:11

Donkergroen moet je doen! Is gaaf!

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 00:48

Hee allemaal ik lees aleen tijdje mee in dit topic! Op dit moment is mijn haar bruin met heel veel rood er in, of rood met erg veel bruin haha. Net hoe het licht valt. Mijn haar valt net over mijn schouders met een flinke slag/grote losse krullen er in. Nu leek het me gaaf als het net wat langer is om de onderkant rood ombre achrug te laten verven. Ik zit op dit moment op mijn telefoon dus kan geen foto's plaatsen. Maar dit zal ik later nog een x doen.

En wat is jullie haar jaloersmakend mooi!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 14:16

Ik heb ook een vraagje: ik heb de loreal highlights verf gekocht, en is mooi gelukt bij het opdoen etc. Enkel had ik dus nog ongeveer een half flesje over. Op de verpakking staat dat je het niet mag bewaren maar ik vind het wel erg zonde. Kan het nu echt kwaad om het een paar dagen te bewaren en daarna nog eens te gebruiken? Wat gebeurt er misschien dat het niet meer bruikbaar wordt?
Het gaat om een flesje met vloeistof in, waar je zelf poeder en een creme moest bijdoen en mengen.

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 14:24

Dat gaat helaas niet werken...
Waarneer de 2 stoffen worden samen gevoegd zit er een maximale werkzame tijd aan vast. waarna de verf dus niet meer je haren kleurt. Tenminste dat is wat ik altijd heb begrepen!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 14:47

Nee zou ik ook niet doen. Er is een reden dat het op dat potje staat en je werkt met chemische producten.
De kapper raad het ook af

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 16:38

Damned schreef:
Ik heb ook een vraagje: ik heb de loreal highlights verf gekocht, en is mooi gelukt bij het opdoen etc. Enkel had ik dus nog ongeveer een half flesje over. Op de verpakking staat dat je het niet mag bewaren maar ik vind het wel erg zonde. Kan het nu echt kwaad om het een paar dagen te bewaren en daarna nog eens te gebruiken? Wat gebeurt er misschien dat het niet meer bruikbaar wordt?
Het gaat om een flesje met vloeistof in, waar je zelf poeder en een creme moest bijdoen en mengen.

dat gaat ontploffen en dan zit de smurrie overal. Ik had ook een half flesje over. Heb het kammetje bewaard en de rest weggegooid het kammetje gebruik ik gewoon voortaan met kapper verf

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 16:39

Ik heb een scheve zin gemaakt zie ik nu :') Ik bedoelde 'altijd raar' of 'nooit normaal'. Ben dus bang dat het geen donkergroen wordt maar iets anders wat lelijk is, gezien paarse verf bij mij groen/blauw werd. Ik wilde het zo lang donkerpaars en baal zo dat het bij iedereen mooi wordt en bij mij mislukt..

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 21:31

Afbeelding
Afbeelding

Dit is hoe mijn haar op het moment is!
Zoals ik in mijn vorige comment zei wil ik het nog iets laten groeien en dan de onder kant rood ombre laten verven! Lijkt me heel gaaf... Alleen heb ik tot nu toe alleen nog maar me haar zelf geverft( of nouja me zusje is eigenlijk het slachtoffer aangezien zei kappers opleiding eerste jaar heeft gevolgt). Maar nu weet ik dus niet waar ik het het beste kan laten verven.... Ik hoor veel goede verhalen over salon B niet alleen hier maar ook in mijn omgeving, maar ben ik bang dat het ook iets te prijzig is. Ik kan geen prijzen op de site vinden dus zeker weten doe ik het niet.

Dit is wat ik ongeveer in gedachten had:
De rechter kant maar dan van de haarkleur die ik heb naar het rood!
Afbeelding

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 22:16

Pff ik kan mijn haar weer helemaal kort knippen, na de laatste keer de uitgroei blonderen is mijn haar snot geworden en heb allemaal korte stukken ertussen. Balen.
Iemand tips om het nog een beetje te fixen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 23:55

Zo min mogelijk borstelen, in ieder geval niet als het nat is (alleen als het zeiknat is) en alleen met veel anti-klit spray. Zo vaak mogelijk maskertjes doen en een super diep verzorgende shampoo en conditioner gebruiken. Verder is het even door de zure appel heen bijten. Mijn haar heeft er een paar weken echt uit gezien als stro maar het is ondertussen weer een stuk gezonder.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 23:58

Hoi ik heb een vraagje.

Het kruidvat merk had eerst zo'n quick colour mousse waarmee je zelf gemakkelijk en snel je haar kon kleuren. Nu is die mousse van het kruidvat merk niet meer in het assortiment. Heeft iemand enig idee wat ik bedoel en van welke betaalbare merken je hier wel varianten van hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 23:59

Ik weet dat Schwarzkopf zo'n mousse heeft, maar omdat ik het zelf echt voor geen meter vind werken kan ik je ook niet echt adviseren wat nou een goede vervanging is :o

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 00:19

Ik verf zelf mijn haar met poly pallete (goedkoopste merk bij de kruitvat) is geen permante verf volgens de verpakking maar ik vind dat het erg goed blijft zitten! Wacht meestal ook nog tot een aanbieding dan heb ik vaak 2 pakjes voor 9 euro ofzo. Ps. Is geen mouse

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 00:21

Ja Poly Palette heb ik nu ook in mijn haar zitten. Vind het wel fijn spul.
Echter wil ik graag mousse om het een beetje bij te houden, die van het kruidvat merk wasssss erg fijn.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 01:01

Ik heb nu ook poly palette in mn haar maar mn haar wordt er niet echt blij van := Tis erg droog en ik verlies allemaal haar :(

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 09:01

sanneloveyou, ik zou zoiets toch echt alleen aandurven bij een betere kapper: salon B, graduates of kinky kunnen dat wel. :) Graduates is iets goedkoper maar ook echt heel fijn!

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 09:16

ja Ik eigenlijk ook... voor je het weet loop je met een dikke streep in je haar zonder enige overgang... moet er maar even voor sparen aangezien ik het toch pas na de zomer wilde doen

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 12:51

@sannelovesyou: Er staan prijslijsten als je doorklikt naar de salons van Salon B. Maar je moet echt wel van een aardig bedrag uitgaan. Maar je kan altijd langs gaan bij een vestiging en je daar laten adviseren, ook over de prijs. Dat doen ze vrijblijvend :) sowieso laten ze je van tevoren weten hoeveel het gaat kosten.

De transformatie van mijn haar staat nu trouwens ook online :D <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:05

WAUW Nadia!! Deze kleur staat je echt fantastisch.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 13:45

Prachtige kleur, heel mooi!!