Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Oh en keurige blokjes weer, T2T! Kom je alweer wat in de buurt van je niveau van voor je operatie?
scooby09 schreef:Ai Imay afkoelen is nooit fijn.
Welke winter kleding heb je gekocht?
Jij fietst hoofdzakelijk langs de weg?
Welkom Karlli..Mooie fiets Lekker rustig opbouwen voor je pols MTB is erg leuk naast het racefietsen.
karlli schreef:@T2T Wat een tijden zeg! En sowieso veel & goede training
Gothico schreef:Ik lees weer even bij en ik zie een paar mooie doelen.
Gisteren voor het eerst in drie weken weer wat verder dan de paarden gefietst.
Namelijk naar mijn werk 14km. Dit viel best tegen om eerlijk te zijn. En ik deed er voor mijn doen niet veel langer over, maar voor mijn gevoel wel.
Naar de paarden is maar 6km en dat is enkele reis. Maar dit doe ik iedere dag. En in het weekend soms 2 keer per dag.
Ik hoop dat het snel wat langer droog is zodat ik weer wat verder kan fietsen. En mijn conditie weer wat vooruit kan gaan.
Ik kan ook thuis fietsen bedenk ik mij net. Mijn trike kan op een standaard staan zodat het wiel los van de grond is. Maar eigenlijk moet ik zo'n mooie rollerset daarvoor hebben voor weerstand.
En iets verder terug kan ik mij herinneren dat er wat was van de VAMberg. Ik kan dat wel een keer proberen met mijn trike. Die kan ik dubbelvouwen in een auto. Dat kan ik aan een vriend vragen die ook een trike heeft om samen te gaan.
Zebrastreep schreef:Vam-berg is echt heel leuk! Vooral naar beneden is leuk om te doen. Omhoog wat minder en heel zwaar
Gothico schreef:Zebrastreep schreef:Vam-berg is echt heel leuk! Vooral naar beneden is leuk om te doen. Omhoog wat minder en heel zwaar
Hij lijkt mij ook wel leuk. Met mijn trike is het denk ik nog wel te doen. Zowel omhoog als naar beneden.
Mijn velomobiel zal te zwaar omhoog zijn en te hard naar beneden gaan voor mijn remmen.
Ik heb een video gevonden van een wielrenner die alle routes gereden heeft. Die bochten naar beneden zijn ook wel een dingetje op hoge snelheid. En die kinderkopjes naar boven is ook lastig. Maar verder lijkt het mij echt wel een poging waard.
Zebrastreep schreef:Volle snelheid deed ik nog niet maar ik zat naar beneden op 44 km per uur. Wel moet je echt rustig afremmen als je in 1 keer de rem indrukt vlieg je over de kop. En mee trappen is niet nodig. Alleen bij 1 afdaling zit op het einde een bocht. Andere afdaling heb ik denk ik nog niet gedaan of deels. Erop ging echt met 1 km per uur denk ik
Macyy schreef:Wat een leuk topic! Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen.
Mijn interesse voor een MTB is gewekt, mijn collega heeft er toevallig 2 staan en afgelopen weekend hebben we een rondje gemaakt en heeft ze me alles uitgelegd. Erg leuk en de zoektocht naar een eigen fiets kan nu echt beginnen![]()
Mijn doel met de fiets is voornamelijk rondjes door de bossen, maar langere afstanden met deels asfalt zal ook zeker voorbij komen (woon- werk). Als ik me niet vergis reed zij op een Merida. Nu is het plan om deze week even bij de fietsenmaker langs te gaan en informatie in te winnen.
Hebben jullie nog tips en tricks die ik zeker niet over het hoofd mag zien tijdens mijn zoektocht?