Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jojoleinee schreef:Aahh de gladharige, rode teckel van mijn hospita is echt een schatje! Er zijn altijd uitzonderingen!
Gisteren heb ik een uurtje door de wijk gewandeld en vandaag ruim 2 uur in het mastbos.
Een vrouw die Lola op een boomstam zag zitten, zei dat haar -loslopende- hond katten niet leuk vindt. Ik op mijn beurt wees haar erop dat honden in dat gebied helemaal niet los mogen, dus er zou geen probleem moeten zijn aangezien ik aan de andere kant van het pad stond. Zegt ze dat katten dan waarschijnlijk ook niet los mogen. Waarschijnlijk heeft ze gelijk, vandaar dat de mijne ook vast zitten![]()
![]()
Het was prachtig vandaag in het bos en het rook heerlijk!
Gisteren
[ [url=m/rGFS6Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QmAnbI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag
[ [url=m/Wcswjg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HLsqp2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/519d7A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RA2NVZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IyFP4A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TSVOiS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GRlDDe.jpg]Afbeelding[/url] ]
jojoleinee schreef:Dan denk je dat je in het bos bent voor je rust he..
Bij jou zal het wel flink gewaaid hebben Axel, of niet?
BeFunny schreef:jojoleinee schreef:Aahh de gladharige, rode teckel van mijn hospita is echt een schatje! Er zijn altijd uitzonderingen!
Gisteren heb ik een uurtje door de wijk gewandeld en vandaag ruim 2 uur in het mastbos.
Een vrouw die Lola op een boomstam zag zitten, zei dat haar -loslopende- hond katten niet leuk vindt. Ik op mijn beurt wees haar erop dat honden in dat gebied helemaal niet los mogen, dus er zou geen probleem moeten zijn aangezien ik aan de andere kant van het pad stond. Zegt ze dat katten dan waarschijnlijk ook niet los mogen. Waarschijnlijk heeft ze gelijk, vandaar dat de mijne ook vast zitten![]()
![]()
Het was prachtig vandaag in het bos en het rook heerlijk!
Gisteren
[ [url=m/rGFS6Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QmAnbI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag
[ [url=m/Wcswjg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HLsqp2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/519d7A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RA2NVZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IyFP4A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TSVOiS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GRlDDe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie herfstige foto'sDe poezels staan er ook weer mooi op
![]()
Die reactie van die vrouw is eigenlijk om te gieren natuurlijk
SusanH schreef:Axel en Jojoleine mooi.
En wat een gekke reactie van die hondeneigenaar. Wij hadden gisteren een saggerijnige Mountain biker. Die kwam luid roepend hard aan fietsen. Wij hadden niet eens de tijd om de honden naast te roepen. Is hij meteen boos en roept dat we die @#%#^%! honden bij ons moeten houden. Sommige mensen. En het was een heel breed pad. Met fietspad er langs. Maar nee, toch perse midden tussen ons door fietsen.