Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_ schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb ook heel bewust geen realisme gedaan maar toch is het preciss mijn luna. Ondertussen verwerkt in een sleeve en wil ik hetzelfde stijltje met nu mijn dalmatier erin verwerken
Bellatrix schreef:Ik vind het prijzig voor een tattoo van die grootte. Maar als jij haar stijl goed/mooi vindt en ze levert goed werk af dan kan jij dat de prijs waard vinden.
maliejane schreef:Ik volg dit topic al heel lang (denk al jaren), maar nu eindelijk een idee van wat ik zou willen laten zetten. Ik heb een eigen ontwerp gemaakt op basis van een stijl, maar ik heb geen idee waar en hoe ik het beste een artiest kan vinden die dit kan zetten. Het ontwerp heb ik gemaakt ter nagedachtenis van mijn oma, dus heeft voor mij wel emotionele waarde. Wat kleine aanpassingen of mooie aanvullingen wil ik dus best overwegen, maar grotendeels zoek ik toch een artiest die mijn ontwerp kan en wil maken.
Mijn ontwerp is gebaseerd op deze stijl:
[ Afbeelding ]
Iemand enig idee welke artiest hierbij zou kunnen passen? Bij voorkeur regio Leiden, maar ben zeker bereid verder weg te reizen voor iemand die deze stijl echt goed kan neerzettenIk blijf het wel mega spannend vinden, dus heb verder geen haast en kan rustig zoeken
Supervixen schreef:Ik denk dat heel veel artiesten dit kunnen.
En sta er niet van te kijken als ze je ontwerp willen aanpassen. Het moet immers bij de vorm en grootte passen van het lichaamsdeel waar het op moet. En het moet natuurlijk jaren mooi blijven, daar hebben de artiesten toch de beste kijk op.
Kido schreef:
Aight schreef:Mooie gedachte! Hoe groot wil je hem?
Heeft Dobby een vaste kant waar zij aan mee loopt? Anders is kuit/enkel misschien een mooie gedachtenis dat ze altijd met je meeloopt, ook als ze er niet meer is.
IvysToeter schreef:Aight schreef:Mooie gedachte! Hoe groot wil je hem?
Heeft Dobby een vaste kant waar zij aan mee loopt? Anders is kuit/enkel misschien een mooie gedachtenis dat ze altijd met je meeloopt, ook als ze er niet meer is.
Oh dat is wel een mooi idee!
Dobby heeft alleen geen vaste kant.
Dobby is al vanaf 4,5maand oud blind en daarom is ze zo bijzonder voor ons.
Hoe groot weet ik nog niet...
Denk een hand grootte ofzo