Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ontherun schreef:Wauw zo’n 24-uursloop lijkt me wel heftig hoor. Hoeveel km denk je dan te gaan lopen?
poes schreef:Ja. Ik zie gewoon wel redelijk wat mensen rond me met rustigere agenda’s die ‘geen tijd’ hebben om te sporten. En dat terwijl ik ook nog heel vaak niets doe haha.

Gelukkig vanalles om kracht te trainen thuis dus dat doe ik weer sinds gister, maar ik wil naar buiten
Zo. Klaagmodus weer uit. Eens kijken of ik niet toch een klein rondje kan lopen zometeen.
Flink progressief ook wel, lekker tempo gehad. Is wel mijn snelle mini rondje van 3,5 km, maar dan nog. Vond dat dat mijn verstopte hoofd wel mocht

zo fijn dat ik twijfel om mijn tempodoel voor de HM bij te stellen. Ik loop elke training sneller dan het voorgestelde tempo en meestal zonder al te veel moeite. Maar goed ben ook nog maar twee weken bezig met dit programma en coach Greg staat net ‘bekend’ om zijn zwaardere programma’s. Ga denk ik toch binnenkort keer een lactaattest doen en op basis daarvan een programma laten opstellen. Lijkt me heel interessant.
en ik geniet steeds meer van het tempo lopen.