Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 04:46

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 07:48

Potje levensmoe 8)7

c_alsemgeest

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:18

Maar echt... hoe dom ben je dan :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:22

Natuurlijke selectie dit soort dingen

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:11

Ik ga vandaag ook naar de beelden bergen. Maar ik zal netjes blijven zitten :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:32

Smallheal schreef:
Ik ga vandaag ook naar de beelden bergen. Maar ik zal netjes blijven zitten :j

Ah nee, dat is saaai! Veel leuker toch om viral te gaan als nieuwe internetgekkie! *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 10:36

En alweer... en dat heeft zich dan voortgeplant -O-

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 11:05

Natuurlijke selectie :D

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 13:17

Uitstappen bij de jachtluipaarden wilde mijn opa ook een keer doen, hoewel ik niet weet of hij serieus was. Maar dat heeft hij gelukkig niet gedaan. Hij heeft wel mijn raampje opengedraaid bij de kamelen :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 16:08

Pfffffff er zijn bij mij in de straat nieuwe kindertjes komen wonen (of ze woonden er altijd al en ik heb ze nog niet eerder gezien) die iedere dag iets nieuws verkopen aan de deur. Van pennen van de action voor een euro per stuk tot gisteren lege eierdozen... Ik word er helemaal geshuffeld van. Laat me gewoon met rust!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 17:44

Blijkbaar is het tegenwoordig heel normaal dat kinderen in een wachtrij op je schoenen trappen, steeds weer, omdat ze op de hekken klimmen en er steeds af springen enz.
Wat zouden jullie doen. Boos kijken helpt niet. Ruimte opeisen ook niet want ze gaan gerust tegen je aan leunen tijdens het klimmen. Ouders doen er niets tegen zoals gewoonlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 17:59

Keihard Auw roepen en over je pees wrijven.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:21

Op hun voetjes gaan staan

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:24

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:25

Anoniem schreef:
Blijkbaar is het tegenwoordig heel normaal dat kinderen in een wachtrij op je schoenen trappen, steeds weer, omdat ze op de hekken klimmen en er steeds af springen enz.
Wat zouden jullie doen. Boos kijken helpt niet. Ruimte opeisen ook niet want ze gaan gerust tegen je aan leunen tijdens het klimmen. Ouders doen er niets tegen zoals gewoonlijk.

Wat asociaal, is zeker niet normaal imo |o . Ik zou op ooghoogte gaan zitten en zeggen: dit vind ik niet fijn, want dat doet pijn. Of bv het is hier geen speeltuin, ga maar naar papa/mama. En anders toch de ouders aanspreken op hun verantwoordelijkheid.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:26

Zuchini schreef:
Anoniem schreef:

Wat asociaal, is zeker niet normaal imo |o . Ik zou op ooghoogte gaan zitten en zeggen: dit vind ik niet fijn, want dat doet pijn. Of bv het is hier geen speeltuin, ga maar naar papa/mama. En anders toch de ouders aanspreken op hun verantwoordelijkheid.

Zoiets deed een vriendin van mij ooit bij een jongetje die haar probeerde te laten struikelen. Toen kreeg ze nog een schop tegen d'r scheenbeen ook :7

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:30

Citaat:
Zoiets deed een vriendin van mij ooit bij een jongetje die haar probeerde te laten struikelen. Toen kreeg ze nog een schop tegen d'r scheenbeen ook :7

Wat asociaal... echt geen woorden voor. Dan maar het advies dat ik mijn kinderen ook geef: als de normale manier niet werkt, terugdoen en nog een beetje harder. Weet niet hoe oud deze kinderen ongeveer zijn, en waar in vredesnaam de ouders zijn? Belooft niet zoveel goeds voor de toekomst.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:31

Dat zijn wel de kinderen waardoor je zeker weet waarom je ze niet wil :x

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:32

Ik zou dan idd iets doen waardoor de kinderen pijn hebben en jij t niet door had ofzo. Als ze tegen je aan leunen een stap opzij doen. Als ze dan vallen is het hun eigen schuld toch :)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:38

Ik heb me afgelopen zomer echt dood staan schamen voor mijn 5-6 jarige nichtje/neefje.
Stonden we in de rij te wachten en dan inderdaad klieren, klimmen en tussen de mensen door. Volgens hun ouders heel normaal en kind moet kind kunnen zijn etc. Mijn toen 3 jarige kon echter wel gewoon netjes staan wachten. Ik wilde het liefste doen of ik er niet bijhoorde :o

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:48

Terug springen of duwen. Opzouten. Of gewoon zeggen, joh, kappen nou want anders ga ik op jouw tenen trappen. Ouders boos? Jammer dan, moet je maar opvoeden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:49

Als mijn neefje bijt of pijn doet aan mij dan knijp ik hem gewoon, hij zielig doen bij zijn ouders maar wel toegeven dat hij mij wat aangedaan Helaas voor hem dus mijn zus trapt er niet in :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 18:49

Zuchini schreef:
Citaat:

Wat asociaal... echt geen woorden voor. Dan maar het advies dat ik mijn kinderen ook geef: als de normale manier niet werkt, terugdoen en nog een beetje harder. Weet niet hoe oud deze kinderen ongeveer zijn, en waar in vredesnaam de ouders zijn? Belooft niet zoveel goeds voor de toekomst.

Dat dus :+ Werkt uitstekend, ruim uitgeprobeerd op mijn neefjes.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:02

Zuchini schreef:
Anoniem schreef:

Nou, ik ben toch zeker hun moeder niet := ik zou echt niet met wildvreemde kinderen een pedagogisch gesprekje gaan voeren over dat ik het niet zo leuk vond wat ze nou deden.
Dat beperkt zich waarschijnlijk tot "He, hou eens op, of zal ik ook eens op jouw tenen gaan staan?"

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 19:36

Moet je dan iemands moeder zijn om het ergens op normale manier over te hebben? Het gaat er toch om dat het jou irriteert en dat je het niet wil? 'He hou op', ook prima en duidelijk.

Btw met mijn antwoord heb ik een klein kind voor ogen, vanaf een jaar of 7 zou ik hier ook niet voor kiezen.