Ik mag kinderen dan wel niet zo leuk vinden, maar om ze nou voor de jachtluipaarden te gooien gaat mij te ver.

Echt bizar, die hebben wat steekjes los denk ik.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Blijkbaar is het tegenwoordig heel normaal dat kinderen in een wachtrij op je schoenen trappen, steeds weer, omdat ze op de hekken klimmen en er steeds af springen enz.
Wat zouden jullie doen. Boos kijken helpt niet. Ruimte opeisen ook niet want ze gaan gerust tegen je aan leunen tijdens het klimmen. Ouders doen er niets tegen zoals gewoonlijk.
Zuchini schreef:Anoniem schreef:Blijkbaar is het tegenwoordig heel normaal dat kinderen in een wachtrij op je schoenen trappen, steeds weer, omdat ze op de hekken klimmen en er steeds af springen enz.
Wat zouden jullie doen. Boos kijken helpt niet. Ruimte opeisen ook niet want ze gaan gerust tegen je aan leunen tijdens het klimmen. Ouders doen er niets tegen zoals gewoonlijk.
Wat asociaal, is zeker niet normaal imo. Ik zou op ooghoogte gaan zitten en zeggen: dit vind ik niet fijn, want dat doet pijn. Of bv het is hier geen speeltuin, ga maar naar papa/mama. En anders toch de ouders aanspreken op hun verantwoordelijkheid.
Citaat:Zoiets deed een vriendin van mij ooit bij een jongetje die haar probeerde te laten struikelen. Toen kreeg ze nog een schop tegen d'r scheenbeen ook
Zuchini schreef:Citaat:Zoiets deed een vriendin van mij ooit bij een jongetje die haar probeerde te laten struikelen. Toen kreeg ze nog een schop tegen d'r scheenbeen ook
Wat asociaal... echt geen woorden voor. Dan maar het advies dat ik mijn kinderen ook geef: als de normale manier niet werkt, terugdoen en nog een beetje harder. Weet niet hoe oud deze kinderen ongeveer zijn, en waar in vredesnaam de ouders zijn? Belooft niet zoveel goeds voor de toekomst.
Zuchini schreef:Anoniem schreef:Blijkbaar is het tegenwoordig heel normaal dat kinderen in een wachtrij op je schoenen trappen, steeds weer, omdat ze op de hekken klimmen en er steeds af springen enz.
Wat asociaal, is zeker niet normaal imo. Ik zou op ooghoogte gaan zitten en zeggen: dit vind ik niet fijn, want dat doet pijn. Of bv het is hier geen speeltuin, ga maar naar papa/mama. En anders toch de ouders aanspreken op hun verantwoordelijkheid.