Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En dan ook nog moeten traplopen. Dat is het allerergste met spierpijn. 
Ook niet gek, na het eten, naar de wc wil niet, en meer dan een halve liter water naar binnen gooien...

Gelukkig wel de hele dag rondgelopen, misschien dat het een beetje compenseert.
+ twee icetea

Cheetahfan schreef:Hoe was Lion King?![]()
Janine: Haha, volgens mij vindt niemand het fijn om in een spiegel naar je eigen naked body te kijken

Ik heb er nu wel een klein beetje spijt van...
hou verder inderdaad ook echt niet van musicals. Leuk gehad dus?
)
moet mn kinderen ook geen inspraak geven in het menu
was op zolder kleding aan het uitzoeken maar moest telkens scheidsrechter spelen beneden.
kleding nog een beetje kunnen uitzoeken?
Maar was wel even lekker om stukje te fietsen in plaats van uit gewoonte de auto te pakken. En overlegd om volgende week uit eten te gaan samen
Janine1990 schreef:Vertelde trots aan m'n moeder dat ik vond dat m'n broek een beetje te groot vond worden. Zegt ze dat het van het dragen komt -.-" En dat ze niet zag dat ik aan het afvallen was
Mijn moeder doet op het moment eerder veel te enthousiast
Ja je ziet het echt super hard hoor. Nou, ik denk van niet maar bedankt voor je enthousiasme mama

Ben zo benieuwd na iedereen z'n verhalen!
Soms vragen mensen of ik niet liever een auto koop, maar buiten de kosten vind ik fietsen ook helemaal niet erg.
Dus waarschijnlijk wat meer eten dan normaal (hoezo stress eter
)
maar men mama is gewoon altijd té enthousiast
Ik heb ooit zo eens een verschrikkelijke dressuurproef gereden, en men ma zat me te feliciteren of ik had precies het nationaal gewonnen
Achja
het heeft zen voor en nadelen
Goed teken dacht ik zelf!
Ik gebruik m'n auto nog om naar autorijles te gaan, dat is maar 400 meter ofzo
Mijn fiets staat ook standaard met lege banden, is vervloekt hoor... En er is geen lek te vinden...
Janine1990 schreef:Haha The_Cat, mooi in evenwicht dus! Die van jou moedigt je mentaal aan te veranderen, de mijne om niet te enthousiast te zijn!![]()
Het probleem is dat je het bij mij niet zo heel erg snel ziet Linoleum, dat krijg je als je 1.86m bent en niet echt heel dik. Alles is heel gelijkmatig verdeeld, waardoor ik ook niet zo lang lijk.
Maar dat geeft niet, als ik het maar zie! En ik moet nu echt weer gewoon gaan hoepelen!
Vandaag een broek aan die eerder een beetje cameltoe trekjes vertoonde, maar nu veel prettiger zit! Geen cameltoe meer dusGoed teken dacht ik zelf!
Fietsen, ik vind het niet echt leukIk gebruik m'n auto nog om naar autorijles te gaan, dat is maar 400 meter ofzo
Mijn fiets staat ook standaard met lege banden, is vervloekt hoor... En er is geen lek te vinden...
Wel, dan heb je toch tenminste echt zekerheid van de broek
!! Doe je goed dan! Altijd fijn als je kleding wat leuker lijkt te zitten
Gewoon lekker doorstappen haha.