Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cheetahfan schreef:Hoe was Lion King?![]()
Janine: Haha, volgens mij vindt niemand het fijn om in een spiegel naar je eigen naked body te kijken
Janine1990 schreef:Vertelde trots aan m'n moeder dat ik vond dat m'n broek een beetje te groot vond worden. Zegt ze dat het van het dragen komt -.-" En dat ze niet zag dat ik aan het afvallen was
Janine1990 schreef:Haha The_Cat, mooi in evenwicht dus! Die van jou moedigt je mentaal aan te veranderen, de mijne om niet te enthousiast te zijn!![]()
Het probleem is dat je het bij mij niet zo heel erg snel ziet Linoleum, dat krijg je als je 1.86m bent en niet echt heel dik. Alles is heel gelijkmatig verdeeld, waardoor ik ook niet zo lang lijk.
Maar dat geeft niet, als ik het maar zie! En ik moet nu echt weer gewoon gaan hoepelen!
Vandaag een broek aan die eerder een beetje cameltoe trekjes vertoonde, maar nu veel prettiger zit! Geen cameltoe meer dusGoed teken dacht ik zelf!
Fietsen, ik vind het niet echt leukIk gebruik m'n auto nog om naar autorijles te gaan, dat is maar 400 meter ofzo
Mijn fiets staat ook standaard met lege banden, is vervloekt hoor... En er is geen lek te vinden...