Of ze moeten echt met andere klanten bezig zijn op dat moment, dan moet je natuurlijk even wachten 
Enne, waarom geen mail naar Kiko over de medewerksters in de winkel? Wie weet waarderen ze het wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of ze moeten echt met andere klanten bezig zijn op dat moment, dan moet je natuurlijk even wachten 
Emmaa_ schreef:_Friemel schreef:Is hier (Utrecht) net zo, hoe minder makeup je draagt hoe slechter je geholpen wordt, in de bijenkorf (Mac) zijn ze echt heel anders
Was inderdaad in UtrechtHeb echt ontzettend veel slechte ervaringen met de medewerkers van de Mac counter in de Douglas hier.
Oh, jij bent die van al die lipsticks
Tja, 35 stuks is natuurlijk best veel.. Emmaa_ schreef:In mijn ervaring kunnen medewerksters van de Mac counter in Utrecht heel goed doen alsof ze druk zijn. Beetje rommelen in lade's, en dan ineens lopen ze weg. Stonden er nu 2, genoeg want het was niet achterlijk druk. Toch heb ik een kwartier staan wachten, gingen ze eerst anderen helpen die later binnenkwamen (maar wel make-up op hadden) en werd ik telkens afgewimpeld met 'ik kom zo bij je'. Vervolgens gaan ze vijf minuten bezig met het opmaken van een klant terwijl ik letterlijk maar 2 producten nodig heb die ze alleen even voor me uit het laatje moet pakken. Duurt 20 seconden en de andere klant begrijpt dat ook wel.
Dat is wel aso ja!
Verder heb ik altijd mot met één kerel, pardon my french maar dat is echt zo'n ongelofelijke relnicht
Wou tijdje geleden Velvet Teddy kopen, die was uitverkocht, maar welk kleurtje vergelijkbaar was moest ik zelf maar even uitzoeken hoor

Eight schreef:Even tussendoor, ik denk dat ik voorlopig weinig nieuwe aankopen doe want ik heb vandaag mijn eerste eigen paard gekocht![]()
We hadden er twee van mijn ouders, maar ik wilde al zo lang graag een echt voor mijzelf. Nu ik op mezelf woon en alles ingericht is vond ik het wel een mooi moment
Als veulen:
[ [url=m/XIOlLM.png]Afbeelding[/url] ]
En nu als bijna twee jarige:
[ [url=m/Sppo4S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan eerst nog lekker een flinke poos de weide op en uitgroeien

Nee, als ik in Eindhoven ben ga ik steevast naar de counter in de Douglas, veel relaxter daar!