Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:52

Als je een medewerker vrij ziet stap je er toch gewoon op af en geeft aan wat je wilt? Ik snap dat nooit zo dat je wacht tot ze je zien :+ Of ze moeten echt met andere klanten bezig zijn op dat moment, dan moet je natuurlijk even wachten ;)

Enne, waarom geen mail naar Kiko over de medewerksters in de winkel? Wie weet waarderen ze het wel :)

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:54

In mijn ervaring kunnen medewerksters van de Mac counter in Utrecht heel goed doen alsof ze druk zijn. Beetje rommelen in lade's, en dan ineens lopen ze weg. Stonden er nu 2, genoeg want het was niet achterlijk druk. Toch heb ik een kwartier staan wachten, gingen ze eerst anderen helpen die later binnenkwamen (maar wel make-up op hadden) en werd ik telkens afgewimpeld met 'ik kom zo bij je'. Vervolgens gaan ze vijf minuten bezig met het opmaken van een klant terwijl ik letterlijk maar 2 producten nodig heb die ze alleen even voor me uit het laatje moet pakken. Duurt 20 seconden en de andere klant begrijpt dat ook wel.

Eight

Dat zou echt leuk zijn elke, ik kom vaak bij de counter in Eindhoven dus dan mag jij mij zeer zeker helpen! Vind jouw tips altijd enorm bruikbaar en fijn :)

Djilna

Emmaa_ schreef:
_Friemel schreef:
Is hier (Utrecht) net zo, hoe minder makeup je draagt hoe slechter je geholpen wordt, in de bijenkorf (Mac) zijn ze echt heel anders :j

Was inderdaad in Utrecht :)) Heb echt ontzettend veel slechte ervaringen met de medewerkers van de Mac counter in de Douglas hier.

Ik ben vorige keer in Utrecht prima geholpen, zowel bij de MACcounter in Douglas als in de Bijenkorf. Grappig toch hoe de ervaringen verschillen!

Die in Arnhem kennen me al :') Oh, jij bent die van al die lipsticks :)) Tja, 35 stuks is natuurlijk best veel..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:55

Emmaa_ schreef:
In mijn ervaring kunnen medewerksters van de Mac counter in Utrecht heel goed doen alsof ze druk zijn. Beetje rommelen in lade's, en dan ineens lopen ze weg. Stonden er nu 2, genoeg want het was niet achterlijk druk. Toch heb ik een kwartier staan wachten, gingen ze eerst anderen helpen die later binnenkwamen (maar wel make-up op hadden) en werd ik telkens afgewimpeld met 'ik kom zo bij je'. Vervolgens gaan ze vijf minuten bezig met het opmaken van een klant terwijl ik letterlijk maar 2 producten nodig heb die ze alleen even voor me uit het laatje moet pakken. Duurt 20 seconden en de andere klant begrijpt dat ook wel.

Oh -O- Dat is wel aso ja!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:59

Het verschilt per medewerker hoor, er is er 1 die groet me al als ik binnen komen ook al kom ik niet naar de Mac counter, maar er loopt daar ook een dame waar ik geen enkel goed woord over te zeggen heb :r

Gaaff palette op de vorige pagina!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:01

Ik heb ook 1 meisje die altijd ontzettend aardig tegen me doet :j Verder heb ik altijd mot met één kerel, pardon my french maar dat is echt zo'n ongelofelijke relnicht :o Wou tijdje geleden Velvet Teddy kopen, die was uitverkocht, maar welk kleurtje vergelijkbaar was moest ik zelf maar even uitzoeken hoor :roll:

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:02

Ik word en bij ici en douglas hier verderop echt prima geholpen. Fijn advies, geen dwang om iets te kopen.
Heb voor mn bruiloft behoorlijk wat gekocht daar en ook veel aan hun hulp/advies gehad.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:03

Even tussendoor, ik denk dat ik voorlopig weinig nieuwe aankopen doe want ik heb vandaag mijn eerste eigen paard gekocht *\o/*
We hadden er twee van mijn ouders, maar ik wilde al zo lang graag een echt voor mijzelf. Nu ik op mezelf woon en alles ingericht is vond ik het wel een mooi moment :)

Als veulen:

Afbeelding

En nu als bijna twee jarige:

Afbeelding
Kan eerst nog lekker een flinke poos de weide op en uitgroeien

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:03

Lekker dan. Ik voel mij ook nooit Zo op me gemak bij de douglas in Zwolle.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:05

Eight schreef:
Even tussendoor, ik denk dat ik voorlopig weinig nieuwe aankopen doe want ik heb vandaag mijn eerste eigen paard gekocht *\o/*
We hadden er twee van mijn ouders, maar ik wilde al zo lang graag een echt voor mijzelf. Nu ik op mezelf woon en alles ingericht is vond ik het wel een mooi moment :)

Als veulen:

[ [url=m/XIOlLM.png]Afbeelding[/url] ]

En nu als bijna twee jarige:

[ [url=m/Sppo4S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan eerst nog lekker een flinke poos de weide op en uitgroeien

Wat een leukerd Zeg.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:23

_Friemel schreef:
Ik vind je wenkbrauwen echt veel te heftig zo suus om eerlijk te zijn. Ze overheersen enorm zo.

Ik heb de dipbrow nu gebruikt, een tint lichter besteld inmiddels.
Vind t zelf met deze look juist erg mooi maar meningen verschillen :)

Heb idd geen oogschaduw op enkel de paintpot

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:27

Eight wat leuk! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:30

Ik ga denk ik gewoon maar eens op zoek naar een plek in de buurt waar ik permanente make up kan laten zetten.
Wenkbrauwen sowieso en miss ook maar eyeliner bovenlangs(heel simpel lijntje) en evt onderlangs tot halverwege zeg maar.
Wil eigenlijk gewoon smorgens mijn bed uit rollen en een basis hebben... wenkbrauwen poeder,dips, gel enz werkt niet bij mij(geen geduld voor en met stalwerk veeg ik dat weer allemaal van zijn plek, zo niet handig)
Dus permanent lijkt me wel wat eigenlijk

Patlican

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 23:03

Goede avond lees al een tijdje mee met jullie! Vind het super leuk om te lezen wat jullie gebruiken. Ik werk zelf fulltime bij Douglas. Kom ook regelmatig in andere winkels en daar gaat het er ook heel anders aan toe als bij ons. Vind dat wij betreft eerlijk advies wel goed bezig zijn en ook kwa professionaliteit. Ben ook wel eens bij een mac counter geweest in de bijenkorf (wij verkopen helaas geen mac), vond dat ik daar ook niet echt hartelijk werd geholpen. Er waren genoeg medewerkers aanwezig en moest echt om alles vragen. Was opzoek naar een foundation en het werd niet eens netjes afgemaakt met bronzer en blush. Als ik een klant in de winkel help wil ik graag dat ze netjes de winkel uit gaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 09:21

Wat een leukerd Eight, gefeliciteerd!!!

Bij de MAC counter in Utrecht wordt ik altijd heel fijn geholpen, door alle medewerkers.
Maar dat geeft meer aan hoeveel ik daar kom en uitgeef dan dat de medewerkers zo vriendelijk zijn :')
Alhoewel ik de meeste MUA's daar echt heel aardig vind, ze doen ook echt hun best om iedereen te helpen.
Behalve 1 ouder vrouwtje...
Dat is een gewoon een chagrijnig kreng :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:43

Dankje eight! Fijn dat je iets kunt met mijn tips :)

Jezus Emma, dus omdat je een keer in je vrije dag outfit gaat, wordt je niet geholpen? Kom ik echt niet bij in mijn hoofd.

Daissx, een blush moet bij je gezicht/huid passen en niet bij je lipstick. Past het bij je huid, dan past het automatisch bij je andere make up.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 10:44

Suus: blijft dat dan goed zitten met alleen een paint pot? Ik heb best wel vettige oogleden, want als ik geen oogschaduw op doe dan vlekt mijn eyeliner ontzetten. Nu ben ik op zoek naar een goede oogschaduw basis, want heb er nu 1 van essence maar ben daar niet zo tevreden over...iemand tips? Als het even kan, wel graag een die nog betaalbaar is :P

Ik herken het wel hoor van de douglas, ik heb fijnere ervaringen bij de ICI.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:09

Ik gebruik ook paint pot als primer. Met mijn vettige oogleden het beste wat ik tot nu toe geprobeerd heb.

En dat is veel. UD, Too Faced, Essence, Lorac, nog wel wat merken. Paint pot werkt absoluut het beste.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:19

Die van Artdeco vind ik ook nog steeds erg goed als esbase!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:26

Die Mac Counter in Utrecht staat ook wel landelijk bekend als een van de meest onvriendelijke Mac Counters in Nederland, mijn ervaring is helaas niet anders. :')

Ik heb ook geen fijne ervaringen bij de Mac Counter in de Bijenkorf in Eindhoven. Kan daar altijd eeuwen wachten, wordt 4 van de 5 keer gewoon niet geholpen. En die ene keer dat ik dan een medewerker te pakken krijg, doen ze nogal koeltjes. Heb zelfs een keer een onderhandse banketstaaf opmerking gekregen over de blush die ik ophad, die ik toevallig net had laten opbrengen bij een andere counter van een ander merk :+ Nee, als ik in Eindhoven ben ga ik steevast naar de counter in de Douglas, veel relaxter daar! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:38

https://youtu.be/0lPpokWpEkw

Voor wie nog een leuke budgetlook zoekt!
Ik vind haar filmpjes trouwens echt heel leuk.

De enige keer dat ik bij de Mac counter in Arnhem was, heb ik een goede ervaring gehad. Vond alleen dat dat meisje echt veel te overdreven was opgemaakt. Ze had haar lipliner echt veel te ver over haar lippen, dat vond ik niet echt representatief... Maar ze maakte me wel mooi op :P
Vroeg ook nog aan een Douglasmedewerker om een foundation tot 30 euro en uiteindelijk wilde ze me er nog eentje van 38 euro aansmeren. Wel deel van 30 euro snap je niet? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:43

Ik heb ook onwijs vette oogleden, niks werkt en heb echt alles geprobeerd.
Zweer bij mijn Nars eyeshadow primer, blijft echt de hele dag zitten als een huis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:48

Eight gefeliciteerd met je aanwinst!!

Mijn look van vandaag :) Even eentje buiten en binnen gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:50

Je huid lijkt wat glimmend Shizzle, of lijkt dat enkel op de foto?
Vind je look verder wel mooi.