Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:@Carola, op zich zou chado bij jou nog wel een goede kans maken ook denk ik. Hij lijkt in de verte op DAO maar frisser, ik meen dat ik er wat citroen in vond zitten. Niet mijn ding, iig, te fris.
Ik denk dat er te weinig die-hard Chado fans zijn trouwens want ze gaan echt geen extra korting geven als hij snel genoeg verkoopt.
Laux schreef:Nooit gaatjes erin boren! Dan ontploft het en zit álles eronder. Dat heeft mijn oom gehad met een slagroombus (), dat heeft dezelfde werking. Volgens mij staat zelfs op dit soort bussen dat dat niet mag.
Alwiene schreef:@Carola, oh nee wacht jij was juist niet van DAO inderdaad, nee dan denk ik niet dat je het wat vindt. Ik vond het meer een soort kruising tussen DAO en muggenspray maar dan slechter LOL. Moet wel zeggen dat ik hem maar 1 keer geroken heb toen hij er net was en dat was voor mij MEER dan genoeg hihi.
upendo schreef:Ik weet dat er een manier is om het eruit te krijgen. Staat op de Facebook..
Alwiene schreef:Laux schreef:Nooit gaatjes erin boren! Dan ontploft het en zit álles eronder. Dat heeft mijn oom gehad met een slagroombus (), dat heeft dezelfde werking. Volgens mij staat zelfs op dit soort bussen dat dat niet mag.
Werking is niet hetzelfde want een slagroombus moet je schudden en een Rituals bus gaat daar stuk vanIk onthoud me wel van advies over boren in die bussen, geen idee of dat kan nl.
amandananana schreef:Ik meld me hier ookecht mega Rituals fan! Ik gebruikte alles ervan, maar met de gezichtsverzorging ben ik gestopt omdat ik er door mijn zwangerschap ineens niet goed meer tegen kon.
Mijn favorietje is denk ik wel Karma, maar laatst voor het eerst Amsterdam geroken en die vind ik ook echt heerlijk! Chado vind ik lekker maar niet denderend, ik vind hem echt naar thee/matcha ruiken. Van de week in de sale heb ik flink Dao ingeslagen, een Banyu scrub en de volume mascara, maar die laatste valt me heel erg tegen!
Roosch schreef:amandananana schreef:Ik meld me hier ookecht mega Rituals fan! Ik gebruikte alles ervan, maar met de gezichtsverzorging ben ik gestopt omdat ik er door mijn zwangerschap ineens niet goed meer tegen kon.
Mijn favorietje is denk ik wel Karma, maar laatst voor het eerst Amsterdam geroken en die vind ik ook echt heerlijk! Chado vind ik lekker maar niet denderend, ik vind hem echt naar thee/matcha ruiken. Van de week in de sale heb ik flink Dao ingeslagen, een Banyu scrub en de volume mascara, maar die laatste valt me heel erg tegen!
Mij valt de mascara ook tegen. Maar hoorde er altijd goede verhalen over. Nah..
Blue_flower schreef:Ashleytjuhh schreef:bij bol zijn de pakketen ook in de aanbieding ook de karma
Alleen als je select klant bent als ik het zo zie.