Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:49

@Carola, op zich zou chado bij jou nog wel een goede kans maken ook denk ik. Hij lijkt in de verte op DAO maar frisser, ik meen dat ik er wat citroen in vond zitten. Niet mijn ding, iig, te fris.

Ik denk dat er te weinig die-hard Chado fans zijn trouwens want ze gaan echt geen extra korting geven als hij snel genoeg verkoopt.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:54

Nooit gaatjes erin boren! Dan ontploft het en zit álles eronder. Dat heeft mijn oom gehad met een slagroombus ( :') ), dat heeft dezelfde werking. Volgens mij staat zelfs op dit soort bussen dat dat niet mag.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 19:58

Alwiene schreef:
@Carola, op zich zou chado bij jou nog wel een goede kans maken ook denk ik. Hij lijkt in de verte op DAO maar frisser, ik meen dat ik er wat citroen in vond zitten. Niet mijn ding, iig, te fris.

Ik denk dat er te weinig die-hard Chado fans zijn trouwens want ze gaan echt geen extra korting geven als hij snel genoeg verkoopt.

Richting karma qua frissigheid? Ben niet zo van citroen en DAO.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:02

Laux schreef:
Nooit gaatjes erin boren! Dan ontploft het en zit álles eronder. Dat heeft mijn oom gehad met een slagroombus ( :') ), dat heeft dezelfde werking. Volgens mij staat zelfs op dit soort bussen dat dat niet mag.

Werking is niet hetzelfde want een slagroombus moet je schudden en een Rituals bus gaat daar stuk van ;) Ik onthoud me wel van advies over boren in die bussen, geen idee of dat kan nl.

@Carola, oh nee wacht jij was juist niet van DAO inderdaad, nee dan denk ik niet dat je het wat vindt. Ik vond het meer een soort kruising tussen DAO en muggenspray maar dan slechter LOL. Moet wel zeggen dat ik hem maar 1 keer geroken heb toen hij er net was en dat was voor mij MEER dan genoeg hihi.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:06

Ook in die bus hoort een druk te zitten.
Er staat immers niet voor niets een gevarenklasse etiket op de doos.

Vreemd dat het er niet uit wil maar gaatje boren... kan link zijn..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:07

Ik weet dat er een manier is om het eruit te krijgen. Staat op de Facebook..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:09

Daar moest ik ook aan denken, een hilarisch bericht van Agnes meen ik??

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:16

sorry, te simpel gedacht dus :+
Hoop dat je wel een goede manier vind om van de Banyu te kunnen genieten.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:41

Alwiene schreef:
@Carola, oh nee wacht jij was juist niet van DAO inderdaad, nee dan denk ik niet dat je het wat vindt. Ik vond het meer een soort kruising tussen DAO en muggenspray maar dan slechter LOL. Moet wel zeggen dat ik hem maar 1 keer geroken heb toen hij er net was en dat was voor mij MEER dan genoeg hihi.

:') Helemaal duidelijk :D

upendo schreef:
Ik weet dat er een manier is om het eruit te krijgen. Staat op de Facebook..

Nu ben ik wel benieuwd naar die manier, heb geen Facebook vandaar.

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:47

Alwiene schreef:
Laux schreef:

Werking is niet hetzelfde want een slagroombus moet je schudden en een Rituals bus gaat daar stuk van ;) Ik onthoud me wel van advies over boren in die bussen, geen idee of dat kan nl.

Nouja deo, slagroom, scheerschuim, etc. Alles wat er met een bepaalde druk uit komt. Slagroom kun je ook wel zonder druk eruit krijgen, dat schudt je om het op te kloppen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:52

Afbeelding

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 20:59

Bedankt :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 21:26

Ik meld me hier ook :D echt mega Rituals fan! Ik gebruikte alles ervan, maar met de gezichtsverzorging ben ik gestopt omdat ik er door mijn zwangerschap ineens niet goed meer tegen kon.
Mijn favorietje is denk ik wel Karma, maar laatst voor het eerst Amsterdam geroken en die vind ik ook echt heerlijk! Chado vind ik lekker maar niet denderend, ik vind hem echt naar thee/matcha ruiken. Van de week in de sale heb ik flink Dao ingeslagen, een Banyu scrub en de volume mascara, maar die laatste valt me heel erg tegen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 23:04

Jullie hebben me geinspireerd, ik stink nu heerlijk naar RoL. Had hem al even niet meer gebruikt omdat ik vooral Karma gebruik in deze tijd van het jaar, maar stiekem blijft deze zo lekker <3

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 11:06

Alwiene schreef:
Jullie hebben me geinspireerd, ik stink nu heerlijk naar RoL. Had hem al even niet meer gebruikt omdat ik vooral Karma gebruik in deze tijd van het jaar, maar stiekem blijft deze zo lekker <3

Heerlijk ruikende stinkerd! <3

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:24

Hebben jullie ooit meegemaakt dat ze iets vergeten zijn bij je bestelling? En hoe heb je dat opgelost?

Mijn bestelling was snel binnen, maar kom er echt nu achter dat ze de sun oil er nie bij hebben gedaan. Had 4 dingen besteld en 4 gekregen. Maar er zat ook dat karma pakketje bii dus is me in eerste instantie niet opgevallen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 12:26

Berichtje sturen, dan wordt het wel opgelost. Kan even duren voor je antwoord hebt. Heb het idee dat Messenger het best werkt.

Ik ken Banyu en ROL helemaal niet, wel eerder Rituals gehad, maar sinds Yalda of eigenlijk sinds ik ben verhuisd en een Rituals in de buurt heb is het misgegaan :))

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 13:38

bij bol zijn de pakketen ook in de aanbieding ook de karma

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 16:34

Ashleytjuhh schreef:

Alleen als je select klant bent als ik het zo zie.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 19:55

amandananana schreef:
Ik meld me hier ook :D echt mega Rituals fan! Ik gebruikte alles ervan, maar met de gezichtsverzorging ben ik gestopt omdat ik er door mijn zwangerschap ineens niet goed meer tegen kon.
Mijn favorietje is denk ik wel Karma, maar laatst voor het eerst Amsterdam geroken en die vind ik ook echt heerlijk! Chado vind ik lekker maar niet denderend, ik vind hem echt naar thee/matcha ruiken. Van de week in de sale heb ik flink Dao ingeslagen, een Banyu scrub en de volume mascara, maar die laatste valt me heel erg tegen!

Mij valt de mascara ook tegen. Maar hoorde er altijd goede verhalen over. Nah..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 20:39

Roosch schreef:
amandananana schreef:

Mij valt de mascara ook tegen. Maar hoorde er altijd goede verhalen over. Nah..

De 3 in 1 is fijner

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 21:15

De mascara van de holi lijn is fijn :j vlekt en klont niet! En heeft een prima prijsje :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 21:16

Neroo schreef:
De mascara van de holi lijn is fijn :j vlekt en klont niet! En heeft een prima prijsje :)

Mijn ervaring is helaas compleet anders... De holi vlekt als de ziekte... De Miracle niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 08:59

Blue_flower schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Alleen als je select klant bent als ik het zo zie.

Is een tientje per jaar en dat heb je er zo uit.

Miracle mascara doet het goed hier, maar heb lange wimpers van mezelf.

Maar m'n allerfavorietste is toch Dior blackshow. Soms in de sale bij bol.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 12:35

@Neroo, hier ook iemand die bestelde spullen mist... Vorige week een sale bestelling gedaan en wel snel binnen gekregen maar m'n bestelde chado spullen zaten er niet in. Bericht gedaan waar ik nu ook al weer een week op antwoord wacht maar nu is wat ik had besteld al uitverkocht... En ik ben oprecht (een van de zeldzame blijkbaar) een enorme chado fan, bummer :') Ben wel weer even genezen van bestellen bij rituals denk ik. Hopelijk in de winkel nog wel chado te vinden hier.

Mascara van rituals geen ervaring mee, vind de rest van de makeup lijn niet heel denderend. Kun je imo beter bij een "echt" makeup merk bestellen, meer kwaliteit voor minder geld :o