Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

noordje

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:31

@Gast7391 : als je oefeningen/programma weet om wat leaner te worden dan hoor ik het graag ;) !
Ik doe de armoefeningen al met zo min mogelijk gewicht,want ik heb al vrij dikke bovenarmen van mezelf,dat hoeft niet meer te worden...
Mooie resultaten komen hier wel voorbij!
En wat betreft de spierpijn : die had ik de 1e 3 dagen,maar nu helemaal niet meer. Even doorbijten dus ;)

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:43

Wauw Monster_tos, wat goed zeg! En geniet in Zweden, daar zou ik ook wel eens naar toe willen.

Ik bedenk me nu ik jullie lijstjes en verhalen voorbij zie komen ik ook niet per se slankere armen hoef te hebben. Die zijn gelukkig niet dik. Wel zou ik graag rondom mijn buik afvallen en mijn dijbenen ietwat eraf. Misschien is het dan idd maar goed ook dat ik (op dag 6) nog met 0,5kg train.

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:45

In een bepaald level zegt Jillian ook dat je je bovenlijf (armen en schouders) breder maakt om de illusie te wekken van een smaller middel. Dus denk ik dat de Shred daar ook een beetje op is gemaakt. Als je dat juist niet wilt, kan ik me voorstellen dat dat lastig is.

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:49

Wat goed bezig allemaal zeg, altijd leuk om te lezen.
Ik ga zo weer verder waar ik gebleven was. Dus zo dag 5 van level 1.
Succes allemaal weer vandaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:49

Diane_ schreef:
In een bepaald level zegt Jillian ook dat je je bovenlijf (armen en schouders) breder maakt om de illusie te wekken van een smaller middel. Dus denk ik dat de Shred daar ook een beetje op is gemaakt. Als je dat juist niet wilt, kan ik me voorstellen dat dat lastig is.

'The illusion of a narrow waist' idd. Ik wil liever gewoon een narrow waist én narrow shoulders ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:52

Toch vind ik het gek... vrouwen schijnen helemaal niet zo snel spieren aan te maken (wie zei dat toen, Raponsje?) ...

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 11:56

Ik denk dat er wel een verschil is tussen spieren echt aanmaken, als in: je hebt van je leven nog geen fysieke activiteit gedaan, en spieren sterker maken als in: je hebt je spieren maar bent niet gewend ze ook effectief op gebied van kracht te gebruiken?

Ik heb mijn biceps bijvoorbeeld duidelijk zitten, van mezelf en van het paardrijden, en nu ik die krachtoefeningen doe zie ik die toch snel strakker worden, maar 't is niet dat daar een hele nieuwe spier op is komen liggen ofzo he? Zoiets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:05

Stral schreef:
Ik denk dat er wel een verschil is tussen spieren echt aanmaken, als in: je hebt van je leven nog geen fysieke activiteit gedaan, en spieren sterker maken als in: je hebt je spieren maar bent niet gewend ze ook effectief op gebied van kracht te gebruiken?

Ik heb mijn biceps bijvoorbeeld duidelijk zitten, van mezelf en van het paardrijden, en nu ik die krachtoefeningen doe zie ik die toch snel strakker worden, maar 't is niet dat daar een hele nieuwe spier op is komen liggen ofzo he? Zoiets?

Kijk, dit bedoel ik. Vind ik echt heel lelijk > http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... foto18.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:05

noordje schreef:
@Gast7391 : als je oefeningen/programma weet om wat leaner te worden dan hoor ik het graag ;) !
Ik doe de armoefeningen al met zo min mogelijk gewicht,want ik heb al vrij dikke bovenarmen van mezelf,dat hoeft niet meer te worden...

Ik ga denk ik met de Nike app het 'lean' programma doen. Of anders pilates/essentrics.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:09

Ja, 'k weet het, ik ook, maar heb ze zitten die spier en 'k vind het dan toch nog mooier als mijn arm een beetje strak is ('t is niet zo erg als op foto ze), dan dat als je ze opheft er zo wat 'hangt', niet dat het zo erg is, maar wil ook niet dat het érger wordt :)

Spieren hebben volgens mij ook een soort van geheugen, wat er ooit gezeten heeft komt makkelijker terug dan wat je helemaal moet opbouwen, 't is namelijk niet zo dat spieren helemaal weer 'afbrokkelen' als je ze niet gebruikt, dàcht ik he... Zou mijn cursus eens moeten bovenhalen, is 5 jaar geleden ;)

Zie je ook aan mijn paard bijvoorbeeld, was een echte bodybuilder vroeger, heeft even stil gestaan, was echt stukken minder bespierd, bijna mager deze zomer, en nu, na een paar maanden vrij normale basistraining (echt niet zoals hij vroeger getraind werd), begint hij toch weer strak te komen ook, terwijl mijn jonge merrie in verhouding veel meer gereden wordt, zwaarder, en daar zie je niet zo snel verschil in spieren ;) Is bij de mens net zo! :P

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:09

Mooi lijstje zeg, Monster! Top. :D

Heb dag 11 van shred 2 erop zitten, hoera!

Vanavond lekker uit eten in Amsterdam met mijn papa, eens kijken waar we belanden. :D
Ik ga een boek ophalen waar ik ook in sta, yay! *\o/*

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:37

Mooi resultaat Monster!! Goed gedaan. Veel plezier in Zweden!!

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:55

Hoplaaa dag 5! Toch wel weer een goed gevoel :)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:04

Wauw Monster! Wat een geweldig resultaat!

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:33

Wauwie wat een mooi resultaat monster, daar mag je gerust héél héél fier op zijn he!! :D

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 14:57

Ik heb nu net dag 17 van de 30 Day Shred gedaan. Gisteren was ik helemaal blij. Work out voelde fijn, ik was sterk en kon alles met Nathalie mee doen. Vandaag leek het wel of mijn lichaam moe is...
Benen en armen voelen zwaar en ik verzuur snel. -O-

Hebben jullie dit ook af en toe? En wat doe je dan; je lichaam een dag rust gunnen, of gewoon morgen weer Shredden?

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 15:07

Ik heb het vandaag, combi van gisteren mij zoveel mogelijk te smijten en goed op dieet te letten en beetje kracht tekort komen denk ik bij mij? Sowieso beetje tijd te kort dus ik gun mijzelf een dagje rust denk ik! Ga nog zien vanavond :)

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 15:22

Ik heb vandaag alweer dag 7 van level 2 erop zitten. Gaat echt snel zo. Ik vind het nog wel moeilijk om tijdens iedere oefening mijn buikspieren aan het spannen. Ik vergeet het ook gewoon :=

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:06

Net de banish fat booth metabolism van jillian gedaan. Hij is wel echt goed maar ik ga hen niet snel nog eens doen. Hij duur een uur en je herhaalt elk circuit elke keer. Ik vond het na 40 min echt heel saai worden ookal was hij best zwaar.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:22

Die namen ook eigenlijk :')

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:26

Ja :+ Ik ben nu bezig een lijstje te maken met alle workouts van Jillian. Als shred straks is afgelopen wil ik Ripepd gaan doen, en dan om de dag een extra workout erbij. Dus ben even aan het kijken wat er allemaal is. De 6w6p vind ik te zwaar om als extra elke keer te doen, krijg daar echt last van m'n rug van..

veronique100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 17:42

Ben weer klaar met shredden voor vandaag, strakjes gaan eten, en na het eten nog gaan dansen, en dan zien we morgen wel weer verder

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 18:00

Ik heb me na level 1 gemeten, niks er afgegaan en niks erbij gekomen qua centimeters. Wel 0,6 kg aangekomen, maar dat is niet erg :) Ik doe het ook absoluut niet om af te vallen, maar om wat fitter te worden. Ook ben ik niet anders gaan eten ofzo, dusja.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:17

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:19

Jammer dat je zo ver weg woont Jolien :D