Ik ga niet alles bijlezen want dat zijn meer dan 60 pagina's.
Heb wel de laatste pagina's een beetje bijgelezen. Die lipsticks van MAC zien er goed uit, vooral die Lingering Kiss! Maar even in de gaten houden. Een echt donkerrode lijkt me sowieso wel mooi voor de herfst en winter.
Die NARS moisturizers die op HQhair staan zijn de enige 2 voor een blanke huid, de rest is allemaal voor een donkerdere huid en in totaal zijn er maar 7 kleuren. Dus als je je slag wil slaan zou ik dat doen.
Mijn gewone nagellak begint meestal na 5 dagen te chippen met een basecoat en topcoat. Na een week haal ik het er sowieso wel af. Maar het verschilt ook heel erg per persoon wanneer iets begint te chippen, aan drogere nagels hecht lak zich over het algemeen beter.

Oeh die is mooi SuSem!
Benieuwd hoe ie je bevalt.
moet vandaag 3 pakketjes binnen krijgen.
.. hij is echt prachtig
lees ik net op FB. 
Gebruik ruby woo wel als ik rood wil
Ik kan echt geen dingen kopen op dit moment maar ik heb echt een nieuwe foundation kwast nodig... Mn kleine buffer brush shed echt als een gek, en mn expert face brush wilt niet meer meewerken, die gaat giga strepen
Wil ook de Silk Finish foundation brush van Zoeva proberen, daar hoor ik mega veel goede verhalen over. Volgende week weer even een paar kwasten bestellen, heb weer wat nodig