Vreselijk zoals ik me voelde. Lelijk, gaar, negatief, bleehhhhhh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Linn_ schreef:Heej allemaal, ik kom even binnenvallen zonder voorgaande berichten te lezen (sorry voor de luiheid).
Ik heb besloten niet verder te gaan met de pil (zat al in mijn stopweek nu). Ik heb nu toch geen vriend en ik heb ook gelezen dat veel mensen wat zijn afgevallen nadat ze stopte.
Zijn er hier ook mensen die dat hebben ervaren? Ik ben al netjes bezig met afvallen en het afvallen is niet de hoofdreden dat ik met de pil wil stoppen maar als het meehelpt dan zeg ik er geen nee tegen.
Ik ben heel benieuwd wat het ook met mijn mood gaat doen en qua puistjes ook vooral. Ik ben jaren terug ook al eens gestopt geweest maar ik weet niet meer hoe het toen ging.
Ik zou morgen weer de eerste pil moeten gaan nemen maar dat ga ik dus niet doen.
Lieshorses schreef:Ik vroeg me af of hier mensen zijn die ethinylestradiol/levonorgestrel slikken of onlangs mee gestopt zijn en zichzelf hier beter door voelen? Ik voel me echt down en moe de laatste tijd en het word eigenlijk steeds erger en ik vraag me af of dit sterk zou kunnen minderen als ik stop met de pil
Stamper schreef:Lieshorses schreef:Ik vroeg me af of hier mensen zijn die ethinylestradiol/levonorgestrel slikken of onlangs mee gestopt zijn en zichzelf hier beter door voelen? Ik voel me echt down en moe de laatste tijd en het word eigenlijk steeds erger en ik vraag me af of dit sterk zou kunnen minderen als ik stop met de pil
Ikw gebruik em al jaren. En eerlijk gezegd, nergens last van...
Aria_zz schreef:Ik kwam dit tegen, misschien iets waar wel toekomst in zit voor sommigen.
Het is een elektrisch impuls systeempje dat menstruatie pijn moet verminderen.
https://menstrualcupreviews.net/does-th ... ff-cramps/