Ik kom even binnenvallen

Ook vind ik jullie lijstjes sowieso wel inspirerend en vind ik het ook wel leuk om te delen wat ik momenteel eet & daar eventueel feedback op te ontvangen.
Ik ben Cherry en ben inmiddels rond de 71/72kg bij 1.73m. Ik ga gemiddeld 5x per week naar de sportschool (vaak 6x, minimaal 4x) en heb er echt steeds meer plezier in. Ik doe daar voornamelijk kracht en op mijn "rust"dag doe ik uitdagende oefeningen op lichaamsgewicht (soort afwisseling/combi van HIIT en Functional). Verder probeer ik in mijn pauze een wandeling te maken (rondje van ongeveer 20 minuutjes), aangezien ik nu een kantoorbaan heb ipv staand werk (dat had ik eerst).
O: Magere kwark met een schepje Zonnatura Proteine Muesli, Omega zadenmix en een schepje eiwitpoeder
T: Een handje (7 nootjes, gemixt, in totaal) ongebrande en ongezouten noten en een jonagold appel.
L: twee rijstwafels met op ieder een plakje kalkoenfilet
T: een banaan
A: gemengde slamix met een groentenburger en lightdressing (mayo) + misschien nog wat koude pasta of aardappelen, daar ben ik nog niet over uit

B: heb mijn pauzewandeling al gehad en ga vanavond kracht doen (fullbody voorzijde; ik deel de dagen op in voorzijde en achterzijde)
Oja, ik kom trouwens van rond de 97kg af, ben 2 jaar terug afgevallen naar 77kg en daarna kreeg ik een relatie

Momenteel probeer ik de kg's een beetje los te laten en te focussen op wat ik in de spiegel zie, aangezien ik dus veel train

Ik vind het ook erg leuk om mensen te motiveren/inspireren, dus mocht je er even doorheen zitten oid. dan staat mijn inbox altijd open.