Okee ik snap het hele idee achter "zeggen wat je wel verwacht ipv wat je niet wil" en "verdraaien naar iets wenselijks" maar dit klinkt alsof het eh.. ver gaat

Qimm, als het je eigen vrije zieltje is dan kan dat toch alleen maar schattig zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Omg, geweldig![]()
http://www.me-to-we.nl/kinderen-zijn-na ... ukkertjes/
Die arme mensenDat is ook zo'n fout die je één keer maakt en daarna nooit weer
lieveli schreef:Dat heet 'onvoorwaardelijk opvoeden', ik heb een blauwe maandag in die fb groep gezeten. Ik vraag me gewoon af waar iemand het geduld vandaan haalt om niet boos te worden.
Hilli schreef:Qimm schreef:Ik vind jou heel geschikt klinken
Zo praten wij hier niet, Qimm. Zoals je begrijpt, heeft elk mensje in zijn leven zijn eigen ambities. Dat accepteren wij daarom dan ook gewoon.
Zoiets?
RoosG schreef:Wij behandelden onze hond ook een beetje als een kind. Zorgden voor oppas als wij weg moesten ('Opa en oma', mijn vader en schoonouders pasten vaak op en noemden zichzelf zo), gingen met elk wissewasje naar de dierenarts (wat volkomen terecht bleek) en hadden speelafspraken met andere mensen.
Het is nu anderhalve maand geleden dat we haar hebben laten inslapen en mijn vriend zij afgelopen week 'Hoe krijgen mensen kinderen nadat hun kind is overleden? Hoe kunnen ze dat aan?' En eigenlijk beschrijft dat wel een beetje hoe we ons nu voelen, haha.
oomens schreef:lieveli schreef:Ik houd van je Hilli maar ik vind het niet zo leuk wat je nu zegt. Hoe kan ik je helpen om andere dingen te zeggen die ik wel leuk vind?
Je zou haar een fles Slurpwijn kunnen voeren. Misschien helpt dat. Die waren laatst in de aanbieding geloof ik.
Magrathea schreef:Ik ben Legend of Zelda: Twillight Princess weer aan het spelen. Er zitten echt super veel irritante kinderen in het spel zegEentje die dan per se je zwaard wil lenen waardoor je later hulpeloos moet toekijken hoe er iemand wordt ontvoerd door enge monsters
Sanet schreef:Magrathea schreef:Ik ben Legend of Zelda: Twillight Princess weer aan het spelen. Er zitten echt super veel irritante kinderen in het spel zegEentje die dan per se je zwaard wil lenen waardoor je later hulpeloos moet toekijken hoe er iemand wordt ontvoerd door enge monsters
Die kinderen zijn echt super irritant :/